اکنون شما می‌توانید کاناپه بادی از اهداف خود را داشته باشید - ارزان‌تر/زودتر از آنچه تصور می‌کردید.

حال پس از راه اندازی کامل این محصول شما با دو بخش مجزا مواجه خواهید شد. کاناپه بادی دو نفره اینتکس یکی از محص

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

حال پس از راه اندازی کامل این محصول شما با دو بخش مجزا مواجه خواهید شد. کاناپه بادی دو نفره اینتکس یکی از محصولات پرطرفدار این برند می باشد که دارای ابعادی مناسب برای استفاده دو نفره و در صورت استفاده در وزن های کمتر تا سه نفر نیز فضای کافی برای استفاده خواهید داشت. کاناپه بادی محصولی کاربردی برای مسافرت و یا استراحت های رومزهر و مقطعی می باشد که دارای ویژگی های منحصربفردی بوده و می تواند گزینه مناسبی برای بسیاری از عزیزان که قصد خرید کالایی کاربردی با کمترین میزان هزینه را دارند باشد. به دلیل اینکه نمایندگی اینتکس در ایران در شهر اصفهان قرار دارد به آن کاناپه بادی اصفهان هم گفته می شود. چرا که مقاومت بالایی در برابر فشار داشته و از تحمل وزن بالایی نیز برخوردار می باشد. بدنه این محصول از جنس پی وی سی درجه یک و ضخیم بوده که وینیل نام دارد و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد. کاناپه بادی با کیفیت و مقاومت بالایی تولید شده و در رنگ بندی های مختلفی برای تمام سنین عرضه شده است.

می باشد. از این وسیله می توانید بر روی چمن،خاک و حتی روی آب شناور هم استفاده نمایید.کاناپه بادی بدون نیاز به تلمبه به راحتی باد می شود. این کاناپه دارای بدنه اصلی و دو تشک بادی به هم متصل شده بوده که قابلیت باز و بسته شدن را دارند و می توانند ایجاد مبل، تخت و تشک دو نفره کنند. در واقع کاناپه بادی تولید شده در سایز های مختلف یک، دو و سه نفره بوده که از جنس بدنه بسیار با کیفیت و مقاوم PVC با روکش های مختلف طرح چرم و مخمل طراحی و ساخته شده اند. وزن این کالا ۶ کیلوگرم بوده و به شما امکان جابجایی ساده محصول را خواهد داد و می توانید از این کاناپه بادی دو نفره در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید. کاناپه بادی تخت شو دونفره 68566 یکی از استثنایی ترین انواع کاناپه بادی تخت شو دو نفره بوده که به صورت تخت بادی و همچنین کاناپه بادی قابل استفاده بوده و توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه می شود. این ابعاد بر حسب کاناپه های بادی اینتکس می باشد و ممکن است دیگر تولید کنندگان کاناپه های بادی ابعاد استاندارد خود را در نظر بگیرند که خب متفاوت خواهد بود.

تحمل وزن این مبل بادی تخت خواب شو نیز ۱۲۰ کیلوگرم بوده و طیف بسیاری از استفاده کنندگان را پوشش خواهد داد که البته با کم کردن مقدار کمی از باد محصول می توان این تحمل وزن را افزایش نیز داد. از ویژگی های دیگر این تشک شیبدار بادی شرکت اینتکس قابلیت استفاده بر روی آب ، کنار استخر و همچنین به عنوان مبل راحتی در داخل منزل را نیز دارد و به دلیل مشبک بودن سطح نشیمن آن باعث ایجاد جریان هوا شده و ضد تعریق می باشد که ساعاتی آرام و بدون استرس را برای شما فراهم می نماید. تحمل وزن این کالا ۲۰۰ کیلوگرم می باشد که می توان تحمل وزن بالای در برابر عرض ۱۹۳ سانتی متری و طول ۲۲۱ سانتی متری (در حالت تخت) دانست. که با برخورد این لوازم به بدنه باعث سوراخ شدن و پاره شدن کاناپه میشود اما نگران نباشید چنانچه به هر علتی کاناپه صدمه دید به وسیله چسب اصلی تعمیرات کاناپه بادی میتوان قسمت آسیب دیده را ترمیم نمود و دوباره استفاده کرد و سعی کنید برای تعمیرات بدنه کاناپه از هیچ نوع چسب قطره ای استفاده نکنید چرا که یا نمیچسبد و یا قسمت آسیب دیده را دچار مشکلات بیشتری خواهد کرد ، توجه داشته باشید در هنگام باد کردن کاناپه به اندازه استاندارد باد کنید و با انگشتانتان مقداری سطح کاناپه را لمس کنید طوری که مطمئن شوید که مقداری نرم است و در این حالت اتفاقی برای کاناپه بادی پیش نمی آید و به طول عمر آن افزوده میشود .

 This w as gen᠎erat ed wi​th G SA Conte nt Gener᠎ator Demoversion.

طول این کاناپه بادی ۱ نفره نیز همانند مدل دو نفره در حالت تخت ۲۲۱ سانتی متر بوده و عرض محصول نیز ۱۰۷ سانتی متر می باشد. نمایندگی اینتکس در ایران سایت شاپ اینتکس تمامی این محصولات بادی را به صورت پخش عمده و تک فروشی از طریق وب سایت در سراسر کشور توزیع می نماید . فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران و نمایندگی اصلی و رسمی سایت اینتکس ایران با نام سایت شاپ اینتکس به صورت رسمی فعالیت میکند و تمامی محصولات بادی و کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس را از طریق سایت آنلاین اینتکس با پایین ترین قیمت به فروش میرساند . کاناپه بادی با قابلیت تبدیل به تخت یکی از محصولات پر طرفدار در میان کلیه ی لوازم بادی می باشد. شما می توانید انواع کاناپه بادی را از فروشگاه و شرکت اینتکس با تضمین قیمت و کیفیت و همچنین ضمانت تعمیر و تعویض خریداری کنید. تمامی این محصولات و کاناپه بادی را که نام بردیم با کمترین قیمت بازار و پائین ترین قیمت به صورت عمده و جزئی عرضه مینماید . کاناپه بادی دو نفره بست وی از سری کاناپه های بادی چند کاره و تاشو جدید این شرکت بوده که محصولی بسیار با کیفیت و کاربردی محسوب می شود.

آخرین مطالب