زوم مدیر عامل شرکت می گوید NPR او هرگز فکر نمی کردم "به طور جدی" در مورد اذیت و آزار آنلاین تا به حال

بزرگنمایی این تصویر اریک یوان می گوید زوم قرار داده خواهد شد و امنیت به عنوان آن را در تلاش به دست آ

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

اریک یوان می گوید زوم قرار داده خواهد شد و امنیت به عنوان آن را در تلاش به دست آوردن مجدد اعتماد کاربران. علامت Lennihan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Lennihan/AP

مدیر عامل و موسس تازگی محبوب ویدئو کنفرانس خدمات زوم می گوید او را به محصول خود را سخت تر به استفاده از اگر آن را بهبود می بخشد ایمنی و امنیت.

زوم گرفته شده در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با تشکر از چگونه از آن آسان است برای پیوستن به یک جلسه مجازی بر روی پلت فرم با کلیک کردن بر روی یک لینک.

اما در حال حاضر اریک یوان می گوید: "وقتی که می آید به یک درگیری بین قابلیت ها و امنیت و حریم خصوصی, حفظ حریم خصوصی و امنیت [هستند] مهم تر – حتی در هزینه های چند کلیک."

یوان صحبت با NPR همه چیز در نظر گرفته, شرکت میزبان Ari Shapiro, که پرسید که آیا زوم مدیر عامل را اولویت بندی امنیتی پس از یک سری از missteps.

"اگر شما از من خواست این سوال یک سال پیش من دریغ می گویند بله. اما در حال حاضر کاملا بله" یوان جواب داد. "ما قصد داریم برای تبدیل کسب و کار ما به حفظ حریم خصوصی-و-امنیت-اولین ذهنیت است."

یوان چهارشنبه اعلام کرد تشکیل یک امنیت متمرکز و شورای مشورتی هیئت مدیره در این شرکت است. او همچنین استخدام Alex Stamos بود که Facebook ارشد افسر امنیتی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 زمانی که روسیه و دیگران استفاده می شود که پلت فرم به گسترش دروغ. Stamos خدمت خواهد کرد به عنوان یک مشاور امنیت به زوم.

با مردم گیر در خانه بیش از چند هفته گذشته زوم تا تبدیل شدن به پلت فرم برای جلسات کسب و کار, آموزش و پرورش و حتی مراسم عروسی و مجالس ترحیم. بیش از 200 میلیون نفر از مردم شرکت کننده در زوم جلسات روزانه در ماه مارس است.

اما زوم نیز تبدیل به یک محل برای آزار و اذیت آنلاین. عضو شورای نظارت مدت را ربوده جلسات با نژادپرستانه و محتوای مستهجن در حملات شناخته شده به عنوان "Zoombombings". این حوادث باعث شد که اف بی آی برای هشدار دادن به مدارس مورد استفاده از زوم. سازمان های اجرای قانون را متعهد به تعقیب Zoombombers. و چند بزرگ و مدارس و شرکت ها و دولت ها را ممنوع پلت فرم به طور کامل.

زوم نیز در مواجهه با انتقاد, از جمله از کنگره برای هر دو نقص های امنیتی و به اشتباه ادعا می کنند که کاربران ارتباطات رمزگذاری پایان به پایان است. زوم دارای کردهاند که ادعا می کنند و می گوید آن را ثابت معایب. آن است که توقف کار بر روی ویژگی های جدید برای 90 روز به تمرکز بر حفظ حریم خصوصی و امنیت.

یوان در حال حاضر می گوید که او دست کم گرفت تهدید به آزار و اذیت – مشخصه بسیاری از سیستم عامل آنلاین – در زوم. "من هرگز فکر نمی کردم در این مورد را جدی بگیرید," او گفت:.

زوم طراحی شده بود به عنوان نرم افزار برای جلسات کسب و کار. یوان گفت شرکت او عادت کرده بود به کار با مشتریان این بخش شد و گرفتار کردن گارد با هجوم کاربران جدید که نمی شد به عنوان زرنگ و دانا در مورد امنیت دیجیتال.

"ما نیاز به مرتب کردن بر اساس بازی آن نقش" برای کاربران جدید است. این شرکت به تازگی تغییر تنظیمات نرم افزار به طوری که به عنوان مثال جلسات در حال حاضر نیاز به کلمه عبور به طور پیش فرض.

یوان گفت: زوم در حال همکاری با اف بی آی برای پیگیری کردن Zoombombers گفت: شرکت "مشترک همان اهداف" به عنوان اجرای قانون است.

"ربودن دیگر جلسات یا کلاس های درس – این آنلاین جرم" یوان گفت. "ما بسیار هیجان زده به می دانم که اف بی آی است که درگیر است. در واقع این عالی است."

یادداشت سردبیر: زوم در میان NPR حامیان مالی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن