فعالان جوان پور انرژی به تظاهرات, اما آنچه در مورد انتخابات ؟

بزرگنمایی این تصویر دانشگاه هاوارد قانون آموزان از چپ شانل Sherrod, Domonique Dille و Temitope Alade

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دانشگاه هاوارد قانون آموزان از چپ شانل Sherrod, Domonique Dille و Temitope Aladetimi آورده دستباف به نشانه اعتراض در نزدیکی کاخ سفید روز شنبه گذشته. سام Gringlas/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سام Gringlas/NPR

به عنوان تظاهر کنندگان در اطراف کاخ سفید آخر هفته گذشته دانشگاه هاوارد دانشجوی حقوق Tope Aladetimi تکیه او مقوا نشانه اعتراض مقابل خیابان ميانه و در زمان یک بار خاموش پای او. او در حال حاضر شده است از اعتراض برای چند ساعت و درجه حرارت صعود به 90s.

"وجود دارد یک قدرت در خود را با استفاده از بدن و در واقع جسمی که در اینجا" Aladetimi گفت. "بعضی اوقات صدای ما نیست شنیده می شود و این تنها راهی است که ما قادر به دریافت پیام خود را در سراسر."

Domonique Dille یک Howard قانون مدرسه همکلاسی احساس اضطرار به این لحظه.

"ما نمی توانیم صبر کنید تا ماه نوامبر به صدای نظرات ما," او گفت:. "ما دیده ایم ما پدر و مادر و اجداد ما مبارزه است. همه آنها جنگیدند و ما هنوز در حال مبارزه در سال 2020 است. و ما در حال رفتن به نگه داشتن این رفتن تا قبل از انتخابات و حتی گذشته پس از آن."

با انتخابات ریاست جمهوری و تظاهرات تاریخی اتفاق می افتند در همان زمان کشور جوانترین رای دهندگان و فعالان هستند که تحت فشار قرار دادند به وزن نقش خود را در سیاست در حال حاضر در تلاش برای حرکت نسبی قدرت اعتراض و سیاست های انتخاباتی در زمان واقعی است.

سوال این است که به خصوص فشار Gen Z نسل از رای دهندگان در اواخر نوجوانی و اوایل 20s که با بی پایان مدرسه تیراندازی ویروسی ویدئوها از خشونت پلیس و سیاسی تعریف شده توسط رئیس جمهور تهمت — و کسی که به سرعت در حال پیری به رای مردم است.

زمانی که رئیس جمهور سابق باراک اوباما به تازگی خطاب تظاهرات تورم در سراسر کشور او خواست افراد جوان را فراموش نکنید در مورد انتخابات.

"من از شنیدن کمی از پچ پچ در اینترنت در مورد رای گیری در مقابل اعتراض" او گفت:. "سیاست و مشارکت در مقابل نافرمانی مدنی و اقدام مستقیم. این است که یک یا/یا. این هر دو/و."

"من احساس بسیار بدبین یک هفته پیش و من بیشتر خوش بینانه در این لحظه از من تا کنون بوده است" گفت: ناتالی Spievack که می خواهم خارج شده است اعتراض برای چند ساعت در آخرین شنبه.

"بیشتر خوش بینانه در مورد امکان ساخت سیستمیک تغییر اما بیشتر خوش بینانه است زیرا من تجربه برای اولین بار در زندگی مردم با هم آمدن در سراسر یک علت شایع و خواستار تغییر — و در واقع از دیدن مردم گوش," او اضافه شده است.

بزرگنمایی این تصویر

ناتالی Spievack (سوم از چپ) و ریموند سیسن (سمت راست) نگاهی به یک استراحت از اعتراض با دوستان در Malcolm X پارک در واشنگتن ، سام Gringlas/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سام Gringlas/NPR

Spievack و چند تن از دوستان پیدا کرده بود یک سایه نقطه در یک پارک برای خنک کردن.

همه آنها گفت: آنها احساس حالت سنتی سیاسی وکالت شکست خورده اند نسل خود. که در بخشی چرا ریموند سیسن می گوید اقدام مستقیم و اعتراض می شود و بیشتر ابزار قدرتمند.

"بسیاری از مسائل به بحث در مورد منظورم این است که ما در اینجا صحبت کردن در مورد خشونت پلیس اما مانند وام های دانشجویی — وجود ندارد هر چیزی انجام می شود برای دانش آموزان در امریکا یکی از مهمترین مدیون نسل" او گفت:.

هر کس در این گروه گفت: آنها تشخیص اهمیت 2020 انتخابات و در حال برنامه ریزی برای رای دادن به این پاییز. این واقعا برای بحث.

مانند بسیاری از نسل آنها تقریبا 80 درصد این گروه از جوانان معترض به شدت disapproves از مغلوب ساختن پیشی جستن. برای مقایسه 42 درصد از Gen X رای دهندگان و 48 درصد از متولدین تایید رئیس جمهور عملکرد شغلی.

که از آن می شود روی حیله و تزویر Spievack می گوید در تلاش است به اولویت بندی. آیا شما صرف تابستان خود را برنامه ریزی تظاهرات و یا ضربه زدن به درب برای یک کاندیدای سیاسی مانند presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن?

در واقع درایو سیستمیک تغییر Spievack می گوید شما را به نگه داشتن سیاستمداران پاسخگو و نه فقط رای مورد نظر خود را به دفتر.

"من احساس می کنم که بزرگترین مبارزه داخلی در طول هفته گذشته و نیم بدانند چه جای من در ایجاد تغییر" او گفت:.

در لوئیزویل 19 ساله شان Waddell سازماندهی یک راهپیمایی برای Breonna تیلور 26 ساله EMT کشته شده توسط پلیس این سال است.

"است که می تواند به راحتی برادر من خواهر من یا کسی او گفت:" صحبت کردن در یک تماس از جشن تولد تیلور در حافظه که در آن هزاران نفر از مردم جمع آوری شده در مرکز شهر به انتشار بالن ها و پروانه ها.

"پس از مدرسه دیدن Trayvon Martin, اریک گارنر, ترنس Crutcher مردم سیاه و سفید در حال مرگ بارها و بارها قبل از چشم من و گفت برای رفتن به سیاستمداران ما و دیدن کمی آن را به دور روح ما," او گفت:.

اما Waddell برنامه ای برای حفظ و سازماندهی و او را خوش بینانه این انرژی در حال حاضر ترجمه به ماندگاری جنبش برای عدالت است.

با توجه به دایره یک دانشگاه تافتز پژوهش گروه متمرکز بر جوانان مدنی و مشارکت سیاسی افراد جوان به نظر نمی رسد به disengaging. به جای آن جوانان حضور برابر بین دو midterms. و در بر داشت که در سال 2018 سه برابر بیشتر از افراد جوان با حضور در تظاهرات از در 2016.

در حال بارگذاری...

"ما باید بیشتر صبر برای عدالت به خدمت گرفته شود بر روی صفحه گرامافون نقره ای" گفت: داوود Mumin یک سازمان در یوتا با ماه مارس برای زندگی ما است. "ما باید برای رفتن و مبارزه برای آن است."

پس از 2018 مدرسه تیراندازی در پارک, Fla., که در آن 14 دانش آموزان و سه مربیان کشته شدند, دانش آموز-چراغ مه برای زندگی ما سازماندهی صدها نفر از تظاهرات در سراسر این کشور خواستار کنترل اسلحه جرقه در سراسر کشور جنبش جوانان.

"لحظه مارس به پایان رسید و همه ما نفس عمیقی کشید من فکر می کنم در مجموع" گفت: Matthew Hogenmiller اجتماعی مدیریت رسانه برای ماه مارس برای زندگی ما است. "ما 16 سال است. داوود شاه بود ، ما جوان بودند مردم در تلاش برای ایجاد یک تغییر و همه ما به دنبال گام های بعدی."

سیاسی وکالت و ثبت نام رای دهندگان در بخشی از مارس برای زندگی ما' معادله بیش از حد به عنوان این گروه بالا رفت و در برابر تثبیت سازمان های سیاسی مانند انجمن ملی تفنگ.

اما مؤمن می گوید: درگیر شدن در سیاست می تواند سخت تر برای رای دهندگان به خصوص مردم رنگ. و او را به تماشای چگونه به سرعت اعتراضات خشونت پلیس موجب تغییرات ملموس در شهرستانها در سراسر کشور در راه است که انتخابات نیست.

"انتخاباتی نیست و در دسترس ترین کار," او گفت:. "هنگامی که ما به آمریکایی های آفریقایی تبار مردم 'آیا شما نگران? بروید و رای آن را تقریبا توهین آمیز است. آن را تقریبا به یک سیلی."

تحقیقات نشان می دهد اعتراض انرژی می تواند جوان افزایش مشارکت رای دهندگان. دایره می گوید در سال 2018 جوان افرادی که تراز وسط قرار دارد با پارک تفنگ کنترل جنبش شد 21 درصد بیشتر احتمال دارد به رای دادن.

متی Nowling و ارتباطات و مدیر کالج دموکرات می گوید اعتراض به خشونت پلیس در فرگوسن Mo. در واقع الهام بخش او را به درگیر شدن در سیاست است.

بعد از آن او را تماشا دولت اوباما اقدام, اقدامات, مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نورد.

این یک یادآوری Nowling می گوید: از آنچه در خطر است نه تنها در حال حاضر, اما در روز انتخابات بیش از حد.

"راه را برای مهار حرکت و جنبش است که واقعا اتصال این مسائل که چرا مردم در حال اعتراض به مستقیم حزب دموکرات سیاست های," او گفت:.

Nowling می گوید: در حالی که سازمان او در حال کار برای حمایت از جنبش اعتراضی در حال حاضر او امیدوار حرکت را بیش از نشت به انتخابات.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن