شما ممکن است دریافت کهربا هشدار. اینجا چرا

نه همه دریافت هشدار از طریق فشار بر روی تلفن خود را هنگامی که اورژانس کهربا هشدار صادر شده است در مورد گم شدن

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398

نه همه دریافت هشدار از طریق فشار بر روی تلفن خود را هنگامی که اورژانس کهربا هشدار صادر شده است در مورد گم شدن یک کودک است.

برخی از تلفن های صدا کردن زنگ هشدار ،

دیگران سکوت.

ما به همین دلیل پس از این موضوع چندین تورنتو استار خوانندگان (و کارکنان) مطرح هنگامی که کهربا هشدار برای از دست رفته 14 ساله نورث یورک پسر صادر شد سه شنبه شب.

چرا بعضی از گوشی ها ممکن است دریافت کهربا هشدار

تنها LTE متصل به تلفن های دریافت هشدار به گفته مدیر عمومی هشدار در Pelmorex این شرکت است که در عمل سیستم در همکاری با مقامات دولتی و هشدار آماده اضطراری سیستم هشدار. (LTE یک استاندارد بی سیم.)

"نه همه گوشی های سازگار برای دریافت هشدار اورژانس. اگر شما یک تلفن همراه سازگار با آن را به اتصال به شبکه LTE" مارتین گفت: Bélanger مدیر عمومی هشدار در Pelmorex

"وجود مناطق استان وجود دارد که در آن تنها 3G (یکی دیگر از فن آوری بی سیم). بنابراین در صورتی که اگر شما در حال اتصال به شبکه LTE در زمان هشدار فرستاده شد و سپس شما ممکن است آن را دریافت."

LTE که مخفف Long Term Evolution اشاره به سرعت داده ها در شبکه می باشد. شبکه های LTE قرار است به 10 برابر سریع تر از شبکه های 3G.

در حالی که متن-هشدار سیستم معرفی شده در سال 2018 کامل نیست, رادیو و تلویزیون, پخش, پر کردن شکاف ها; کانادا رادیو-تلویزیونی و مخابراتی کمیسیون موظف است برای به اشتراک گذاشتن همه هشدار ،

گوشی های فروخته شده در کانادا پس از آوریل 2019 مورد نیاز سازگار با اورژانس سیستم هشدار ... تا زمانی که وجود دارد دسترسی به شبکه LTE.

چه باید بکنید اگر شما دریافت هشدار

راجرز رسانه سخنگوی زک Carreiro گفت: این شرکت دارای یک چک لیست برای کسانی است که دریافت هشدار اما می خواهم به.

در اینجا توصیه های خود را:

  • بررسی برای به روز رسانی نرم افزار بر روی گوشی شما!
  • اطمینان گوشی خود را به LTE متصل است (معمولا نشان داده شده در بالا سمت چپ یا راست گوشه ای از دستگاه خود را)!
  • اگر شما یک هشدار دریافت اما نمی شنیدن صدای این سیستم است که به احتمال زیاد قادر به نادیده گرفتن قطع و یا فراموش-نمی-مزاحم نصب بر روی مدل خود را از تلفن. هیچ چیز وجود دارد شما می توانید در مورد آن به جز مطمئن شوید که گوشی خود را در سکوت.

و فراموش نکنید که این!

آیا نادیده گرفتن این هشدار را که مجموعه آن را دوباره!

دریافت بیشتر از امروز داستان بالا در صندوق پستی خود را

برای ثبت نام در ستاره صبح, عناوین خبرنامه ایمیل برای یک جلسه از روز بزرگ ،

ثبت نام در حال حاضر

"هنگامی که شما دریافت هشدار شما نیاز به اذعان هشدار. اگر شما نمی OK را فشار دهید و یا شما نمی تصدیق آن را بر روی دستگاه تلفن همراه خود را, بسیاری از دستگاه های تلفن همراه باید قابلیت تکرار و آن را دوباره به صدا دو یا پنج دقیقه بعد" Bélanger گفت.

و فقط در صورتی که شما نگرانم: شما نمی توانید انتخاب کردن از هشدار.

"با توجه به اهمیت هشدار کانادایی قریب الوقوع تهدید برای ایمنی از زندگی و اموال کانادایی آیا گزینه برای انتخاب کردن از این ضروری زندگی-صرفه جویی در خدمات" اعلام 2019 رسانه ها از انتشار Pelmorex.

David Venn
دیوید ون است اخبار خبرنگار کار از ستاره رادیو اتاق در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @davidvenn_
Miriam Lafontaine


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب