'شما فقط نوشته شده:" یک زندانی در زندگی در Rikers در طول همه گیر

بزرگنمایی این تصویر نمایی از ورودی به Rikers Island ندامتگاه پیچیده است. امانوئل Dunand/خبرگزاری گت

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

نمایی از ورودی به Rikers Island ندامتگاه پیچیده است. امانوئل Dunand/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
امانوئل Dunand/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان coronavirus شیوع همچنان به گسترش زندانها و زندان باقی می ماند برخی از آسیب پذیر ترین مکان برای انتقال آن.

شهر نیویورک زندان در برخورد با شیوع خود: وزارت اصلاحات گفت: NPR آن برخورد با 364 مورد تأیید میان زندانیان و در حال حاضر دارای دو مرگ به عنوان از آوریل 16.

Rikers Island زندان این شهر بدنام ترین امکانات. زندانی Daryl کمپبل است که در حال حاضر تحت قرنطینه پس از دیگری اهل بیت پایین آمد با تب بالا.

"ما در حال حاضر فراموش شده فرهنگ مردم است که در زندان هستند. آن را مانند شما فقط نوشته شده است" او می گوید.

کمپبل همچنین به عنوان شناخته شده Taxstone میزبانی محبوب هیپ هاپ پادکست فصل مالیات قبل از او دستگیر شد و در سال 2017 در ارتباط با تیراندازی. او هنوز هم در Rikers انتظار نوین در اتهام قتل و او می گوید زندانیان هستند که با توجه اساسی دنده محافظ.

"فرماندار در واقع می گوید 'من, ما در حال رفتن به ساخت یک ضد عفونی کننده دست و چیزهای مانند آن' " کمپبل می گوید. "و من گفت:" که سرد است.' شما می دانید این زندان ساخت دست عفونی و کمک به نگه داشتن همه چیز پاک و صرفه جویی مردم است. اما من گفتم: "صبر کنید تا زمانی که ما می رویم به دریافت ضد عفونی کننده دست? آنچه ما می رویم به دریافت اضافی بهداشت چیزهایی که برای تمیز کردن چیزهایی است ؟ هنگامی که ما می رویم به دریافت دنده محافظ?' ما را دریافت نکرده و این که زمانی که من متوجه شدم که ما واقعا وجود ندارد در این جهان است."

نیویورک وزارت اصلاحات NPR گفت که زندانیان دسترسی به آب و صابون و آنها در حال توزیع ماسک به همه زندانیان و کارکنان. این شهر همچنین گفت که این کاهش جمعیت زندان بیش از 1000 نفر است.

اما کمپبل اختلافات میزان کمک به زندانیان در حال دریافت.

"ما یک ماسک صورت و پس از آن ما هرگز دوباره" او می گوید. "ما خواسته [فرماندار اندرو کومو], 'هی چه با ماسک صورت?' ما در حال مشاهده اخبار: آنها می گویند این ماسک تنها طی چهار ساعت. آن را مانند یک دست شود. در حال حاضر من فقط راه رفتن در اطراف با یک حوله دور صورت من."

در حالی که سالم زندانیان را محدود کرده اند دسترسی به دنده محافظ کمپبل همچنین می گوید که کسانی که مریض هستند و نه دریافت مراقبت های پزشکی نیاز دارند.

"من به تماشای بیماران سرطانی با سطح چهار سرطان گرفتن و آنها [را] نه آزادی آنها از زندان صحبت کردن در مورد این اتهام که آنها ممکن است — "آه او یک سرقت', " او می گوید. "همه تلقی گناه تا زمانی که خلافش ثابت. اما حتی اگر این افراد مجرم هستند که شما را به می گویند که آن را خوب آنها را به مرگ, برای دریافت درمان مناسب? که شما به آنها بگویید که فقط نشستن در سلول و فقط آن را کشف کردن ؟ که شما فقط می گویند آن را خوب برای ما می میرند ؟ ما خانواده است."

"بودن در زندان است و مانند به معنای واقعی کلمه مرده بودن و تماشای همه چیز زندگی خود را از قبر" او پس از اتمام.

کمپبل بود عجول و بی پروا و صریح در پادکست خود را که تغییر نکرده: چند هفته پیش او پست شده در توییتر در مورد برخی از شرایط Rikers.

"من ترس از هر گونه عواقب که ممکن است اتفاق می افتد برای من انجام این مصاحبه و یا از هر نامه ای که من نوشته ام" او می گوید. "من اهمیتی نمی دهند. هیچ چیز وجود دارد شما می توانید با من در این نقطه است. هنگامی که آنها نشسته اینجا و عمل مانند ما انسان نیست و یا ما وجود ندارد هر چند ما اصلا خانواده و یا افرادی که عشق ما و یا نظر تعداد ندارد — که زمانی که من عصبانی و من را به این گریه از این قبر و اجازه دهید مردم می دانند, مانند, 'Yo ما هنوز هم زنده است. ما نمی باید tombstones نشده است.' "

کمپبل می گوید که او احساس می کند مجبور به استفاده از این پلت فرم او از طریق پادکست خود را به صحبت کردن در مورد شرایط او را می بیند.

"من از شرق نیویورک بروکلین; ما هرگز شانس وجود دارد," او می گوید. "و برای من قادر به صدا حتی به مردم صحبت می کنند که نمی توانند برای خود صحبت می کنند, من مجبور به استفاده از صدای من تا آنها آن را از من."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب