شما شنیده ام آخرین آیووا این چرخه انتخابات

بزرگنمایی این تصویر رو به یک بار سنگین از تجارت و coronavirus "آیووا را فقط در یک موقعیت به در شاید

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رو به یک بار سنگین از تجارت و coronavirus "آیووا را فقط در یک موقعیت به در شاید آماده تر از کشورهای دیگر برای ایجاد یک تغییر" در ماه نوامبر می گوید ناظر انتخابات J. ان Selzer. خاک رس کارشناسی ارشد/آیووا رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خاک رس کارشناسی ارشد/آیووا رادیو عمومی

بالا آوردن, آیووا, قفقاز باید با یک ماشه هشدار برای آیووا دموکرات مانند پت Copley.

"من در شوک بود" Copley زندگی می کند که در Marshalltown, Iowa, گفت:. "و سپس آن را فقط در رفت و ... و...."

آن شده است یک کمی بیش از پنج ماه پس از افتضاح که آیووا قفقاز. که اولین مسابقه به انتخاب یک دموکرات نامزد ریاست جمهوری رفت و به طرز وحشیانه ای اشتباه است با تشکر معیوب برنامه تلفن هوشمند. سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg ادعا کرد قبل از پیروزی شب بود و شمارش نتایج در زمان روز. این مسابقه یکی در بسیاری از حزب دموکرات بودند و آماده برای قرار دادن در پشت آنها.

نه خیلی سریع.

هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات ها در حال دادن دولت مقدار زیادی از توجه و پول در اجرا تا نوامبر است. بسیاری از ناظران سیاسی در حال تماس با دولت "toss-up."

Copley بازنشسته آریتمی قلبی تکنسین داوطلب و caucused برای ایالت ورمونت برنی ساندرز که برنده مارشال شهرستان در ماه فوریه است. او نه هیجان زده برای رای دادن به presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن. اما او مشتاق برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به یک اصطلاح رئیس جمهور.

این یک وضعیت مشابه او در بر داشت خودش را در چهار سال پیش زمانی که رای گیری برای هیلاری کلینتون ، او می گوید: در آن او می تواند همدردی با مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان که نمی خواهم گزینه های خود را.

Pat Copley is not excited to vote for the presumptive Democratic presidential, Joe Biden. But she is eager for Donald Trump to be a one-term president.
بزرگنمایی این تصویر
خاک رس کارشناسی ارشد/آیووا رادیو عمومی

"اساسی خود را فقیر و یا کار ضعیف و یا حتی طبقه متوسط مردم منزجر شدند و می خواستم فقط به لرزش آن را" Copley گفت. منزجر او می گوید: با انتخاب بین کلینتون و مغلوب ساختن پیشی جستن.

مارشال یکی از بسیاری از مناطق روستایی شهرستان در آیووا که بدبختانه از رای دادن به باراک اوباما دو بار به ناروا در سال 2016. اما در این سال محلی گیاه گوشت خوک و جانبازان بیمارستان باید هر دو تا به حال COVID-19 شیوع است. مارک اسمیت که نشان دهنده مرشللتون در دولت و قوه مقننه و به عنوان رئیس حزب دموکرات آیوا درست پس از جلسه بحران می گوید رای دهندگان در اینجا انرژی زیرا آنها بر این باورند جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از سیاست های صدمه دیده اند دولت است.

"تجارت جنگ صدمه دیده اند کشاورزی که بسیار قابل توجه است به دولت ما" اسمیت گفت. "او saddling به نفت باعث شده است که ما مشکلات با اتانول است."

روستایی آیووا رفت و برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 و او به اجرا درآمد دولت نزدیک به 10 امتیاز. دو سال بعد کالیفرنیا ، کیم رینولدز او برنده فرمانداری مسابقه در حالی که دموکرات ها بدبختانه دو کرسی مجلس.

"ما بنفش و وای بر هر صندلی که نتواند آن نقطه که آیووا نوسان دولت" جف کافمن صندلی حزب جمهوری خواه از آیووا گفت.

که گفت:, کافمن می گوید او احساس خوبی در مورد خود حزب ثبت نام شماره های زیر بسیار رقابتی قفقاز در سمت دموکراتیک.

"ما تعجب اگر ما نمی بینیم تعداد ثبت نام سنبله به درجه بسیار بزرگ و سخت است گاهی اوقات برای جلوگیری کند که پس از آن شروع می شود" Kaufmann گفت.

کافمن امتیاز های اخیر North American Free Trade Agreement USMCA به عنوان یک پیروزی برای آیووا کشاورزان است.

نظر سنجی در اینجا نشان می دهد رئیس جمهور تهمت و جمهوری خواه ایالت جونی ارنست تصویب رتبه بندی در حال سقوط است. که ممکن است به همین دلیل در ماه گذشته ارنست توییتی یک ویدیو به چالش کشیدن خود را دموکراتیک حریف املاک و مستغلات اجرایی ترزا گرینفیلد که او را متهم به پنهان کردن از رای دهندگان.

"من شنیده ام ترزا سبز یک چیز می گویند که چاک شومر نشده گفت: او را به می گویند:" از سوی دیگر ، ارنست گفت: "من به چالش کشیدن خانم گرینفیلد به شش مناظره دو هر ماه با شروع در ماه اوت است. اجازه دهید اجازه دهید مردم آیووا نمایندگان شان شنیدن آنچه که ما می گویند."

گرینفیلد برنده چهار راه ژوئن اولیه مسابقه در ماه گذشته با یک رکورد تعداد آراء بازیگران – عمدتا توسط غایب. آیووا جمهوری خواه وزیر امور خارجه تا به حال از طریق پست هر ثبت نام رای دهندگان غایب رای گیری فرم درخواست تشویق به رای دادن از خانه در طول بیماری همه گیر.

مبارزه در طول یک بیماری همه گیر به نظر می رسد بسیار متفاوت است. کمتری وجود دارد پیکنیک و رژه و ایالتی آیووا نمایشگاه لغو شد. بسیاری از حوادث در ویدئو کنفرانس جلسات.

اما با یا بدون معمول مبارزه وجود دارد بیشتر مطلوب خلق و خوی برای حزب دموکرات در آیووا می گوید ناظر انتخابات J. ان Selzer. او فرد پشت آیووا نظرسنجی منتشر شده در Des Moines ثبت نام کنید.

"شده است وجود دارد یک بار سنگین است که این دولت انجام داده است که شامل مسائل را با تجارت با تعرفه" Selzer گفت. "و سپس با صنایع آسیب پذیر مانند گوشت فرآوری گیاهان در طول COVID-19. آیووا را فقط در یک موقعیت به در شاید آماده تر از کشورهای دیگر برای ایجاد یک تغییر است."

در حالی که جو بایدن آمد و در چهارم طول قفقاز خود را در مبارزات انتخاباتی اعلام کرده است یک تیم ارشد در اینجا و او خواهید بود در آیووا در اواخر این ماه و ... را در قالب یک رویداد مجازی ،



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن