بله شما می توانید در کالیفرنیا ریاست جمهوری اولیه اگر شما خانمان

چاپ این راهنمای.در مارس 3, کالیفرنیا اولیه انتخابات فقط روز دور و بار ها شده است پاسخ دادن به سوالات خواننده و

توسط MINERALNEWS در 9 اسفند 1398

چاپ این راهنمای.

در مارس 3, کالیفرنیا اولیه انتخابات فقط روز دور و بار ها شده است پاسخ دادن به سوالات خواننده و به روز رسانی راهنمای ما در آنچه شما نیاز به دانستن قبل از رای گیری.

یکی از سوالات دریافتی: اگر من بی خانمان می تواند به من رای دادن ؟

بله شما می توانید. در اینجا چه چیز دیگری را در ذهن نگه دارید.

تبلیغات

می توانم ثبت نام برای رای دادن اگر من بی خانمان ؟

بله. مهلت ثبت نام برای رای دادن به کالیفرنیا اولیه فوریه بود. 18 اما شما هنوز هم می توانید ثبت نام برای رای دادن از طریق انتخابات روز در یک شهرستان دفتر انتخابات, محله, مکان سنجی و یا جامعه رای مرکز.

شما باید 18 سال یا مسن تر در روز انتخابات یک شهروند ایالات متحده و دولت های مقیم واجد شرایط برای رای دادن. شما نمی تواند در دولت فدرال یا زندان و یا در جنایت آزادی مشروط و یا تلقی توسط یک قاضی به توان ذهنی بی کفایت.

شما نیاز به به روز رسانی خود را ثبت نام رای دهندگان اگر آدرس شما تغییر کرده است.

اگر من نمی باید شناسایی و یا آدرس خیابان چگونه باید من پر کردن رای دهندگان ثبت نام کارت?

بخش سه از شما خواهد خواست برای ارائه به شناسایی هر یک از کالیفرنیا راننده مجوز شماره کالیفرنیا ID شماره کارت و یا شماره امنیت اجتماعی. اگر شما لازم نیست که هر یک از این اطلاعات شما می توانید ترک این بخش خالی است و هنوز هم ثبت نام كنيد.

تبلیغات

la-county-voter-registration-card-section-three-identification.jpg

بخش سوم از رای دهندگان ثبت نام کارت را به شما با ارائه کارت شناسایی است.

بخش چهار را برای درخواست خود را به آدرس. اگر شما یک آدرس خیابان شما می توانید توصیف جایی که شما بیشتر وقت خود را صرف. شما می تواند شامل عبور از خیابان, راه, N, S, E, W, و غیره. این کمک خواهد کرد که مقامات انتخابات ایجاد خود را حق رای در یک حوزه.

la-county-voter-registration-card-section-four-address.jpg

بخش چهار نفر از رای دهندگان ثبت نام کارت برای درخواست خود را به آدرس.

بخش پنج نفر خواهد شد درخواست برای آدرس که در آن شما دریافت ایمیل. شما می توانید این را با هر آدرس پستی که در آن شما قادر خواهید بود برای دریافت ایمیل پس از انتخابات مقامات می تواند به شما ارسال رای گیری مواد. این می تواند یک P. O. box یا یک آدرس پستی از یک دوست و عضو خانواده و یا سازمان است که اجازه می دهد تا دیگران را برای استفاده از آدرس خود را.

la-county-voter-registration-card-section-five-mailing-address

بخش پنج نفر خواهد شد درخواست برای آدرس که در آن شما دریافت ایمیل.

آیا من نیاز به دانستن در مورد رای گیری در فرد ؟

با تشکر از جدید قانون کالیفرنیا, برخی استان ها — لس آنجلس گنجانده شده است — در حال پایان دادن به استفاده از محله حوزه های رأی گیری و جایگزین کردن آنها را با تعداد محدودی از جامعه رای مراکز. L. A. رای دهندگان می تواند یک رای در هر مرکز رای در این شهرستان است.

این شهرستان را نیز باز فلکس رای مراکز در سازمان های مختلف در سراسر لس آنجلس در تلاش برای ارائه هدفمند خدمات رأی گیری برای رای دهندگان با مجزا نیاز از جمله شهروندان ارشد مردم تجربه بی خانمانی, رای دهندگان معلول و زندانی رای دهندگان. این انعطاف پذیری رای مراکز ارائه خدمات و تجهیزات در یافت سنتی رای مراکز.

L. A. رای را فراهم می کند انعطاف پذیری کامل رای مرکز برنامه.

تبلیغات

آیا من نیاز به دانستن در مورد رای-با-ایمیل?

فوریه. 25 مهلت برای درخواست رای-با-پست الکترونیکی انتخابات را تصویب کرده است. اگر شما درخواست یک رای-با-پست الکترونیکی انتخابات مهلت شما می توانید آن را با آن پستی در مارس 3 و یا حذف آن رای گیری خود را محل و یا شهرستان دفتر انتخابات در روز انتخابات.

اگر شما زندگی می کنند در L. A. شهرستان یا یکی دیگر از 14 شهرستان با استفاده از مراکز رای شما همچنین می توانید رها کردن رای خود را در امن county صندوق های رای و یا در هر مرکز رای در شهرستان خود را.

برگه های رای که در شهریور یا قبل از مارس 3 محسوب می شود به عنوان طولانی به عنوان آنها می رسند در یک شهرستان دفتر انتخابات بعد از 6 مارس.

چه شناسایی مورد نیاز است ؟

در اکثر موارد شما نمی خواهد نیاز به شناسایی هنگامی که شما رای در فرد است. اگر شما در حال رای گیری برای اولین بار در یک انتخابات فدرال, شما ممکن است خواسته شود به نشان می دهد شناسایی اگر شما فراهم نیست آخرین چهار رقم از شماره امنیت اجتماعی و یا گواهینامه رانندگی یا کالیفرنیا شماره ID هنگامی که شما ثبت نام برای رای دادن.

اگر این امر به شما شما باید به ارمغان بیاورد شناسایی با شما برای رای دادن و یا شامل یک کپی با رای خود را توسط پست الکترونیکی رای گیری. دولت انتخابات بخش یک لیست قابل قبول فرم های شناسایی است. همانطور که شما بارها و بارها رای در انتخابات را رای دهندگان پرونده حفظ خواهد شد و شما نمی باید خواست برای شناسایی.

اگر شما لازم نیست که اثبات هویت و یا اقامت با شما, شما می توانید بازیگران موقت رای گیری و ارائه شناسایی قبل از پایان انتخابات کرباس دوره است.

بیشتر سوالات در مورد رای گیری روند ؟ با پر کردن این فرم که همچنین به نظر می رسد زیر و خبرنگاران در بار سعی خواهد کرد برای پاسخ به آنها.

تبلیغات



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن