یلو بسته شدن احتمال به تاخیر تابستان فصل گردشگری

کودی Wyo. - پارک ملی یلوستون به احتمال زیاد نمی خواهد بازگشایی تا زمانی که ممکن است و یا بعد از به تأخیر انداخ

توسط MINERALNEWS در 21 فروردین 1399

کودی Wyo. - پارک ملی یلوستون به احتمال زیاد نمی خواهد بازگشایی تا زمانی که ممکن است و یا بعد از به تأخیر انداختن شروع آن سنتی, فصل تابستان برای میلیون ها نفر از گردشگران به دلیل شیوع کروناویروس یک پارک مقام گفت.

"من نمی پیش بینی ما باز در ماه آوریل" پارک سرپرست مخفی Sholly گفت: پارک شهرستان در کمیسیون در یک کنفرانس تلفنی سه شنبه. "این رفتن به نزدیک شدن به ماه مه و پس از آن خواهیم دید چه این ویروس در حال انجام است در مونتانا و وایومینگ و در سراسر کشور که برای ماده است."

یلو و Grand Teton National Park بسته مارس 24 دلیل اصرار مقامات وزارت بهداشت. بسته شدن رخ داده است در حالی که بسیاری از مناطق از پارک بودند غیر قابل دسترس به دلیل طولانی برف.

بسیاری از جاده ها هنوز هم نیاز به شخم زده و پس از فصل زمستان استفاده توسط اسکی بازان و مردم با استفاده از ماشین آلات برف به پایان رسید به طور معمول 15 مارس.

یلو غرب دروازه در West Yellowstone, مونتانا در ابتدا برنامه ریزی شده برای باز کردن برای فصل تابستان مارس 17, به دنبال دروازه شرق مارس 1 و جنوب دروازه ممکن است 8.

Coronavirus است و پیچیده معمول در اواخر آوریل تا اوایل ماه ژوئن الگوی شخم و سپس بازگشایی دروازه بازدید کننده مراکز و فروشگاه ها و رستوران ها و لژ برای گردشگران که شروع به همگرا در یلوستون در سراسر آخر هفته روز یادبود از کودی سازمانی ،

Sholly گفت که او در نظر دارد به گوش دادن به سلامت افسران و مقامات منتخب در مورد تصمیم گیری برای بازگشایی یلوستون.

"این احتمالا راحت تر تصمیم به نزدیک است. احتمالا بسیاری اجماع بیشتری در آن نسبت به زمانی که ما تصمیم به باز کردن" Sholly گفت.

افسران بهداشت که تصمیم می گیرید که آن را OK به بازگشایی رستوران ها و اجازه می دهد تا گردهمایی های اجتماعی کمک خواهد کرد که اطلاع رسانی در تصمیم خود Sholly گفت.

جاده را از طریق شمال یلو از Gardiner, مونتانا به کوک شهرستان مونتانا باقی مانده است باز در طول خاموش کردن. مسیر شده است به شدت تحت نظارت برای اطمینان از تنها مردم رفت و آمد برای کار استفاده از آن در طول خاموش کردن.

یلو تا به حال بیش از 4 میلیون بازدید کننده در سال 2019 که کمترین تعداد از سال 2014 با توجه به خدمات پارک های ملی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب