فریاد 'فور' دوباره ... اما 2 در یک زمان

بزرگنمایی این تصویر کوتاه و مختصر Fitzpatrick (L) و راس Jepson (R) نگه داشتن فاصله خود در سه رودخانه

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کوتاه و مختصر Fitzpatrick (L) و راس Jepson (R) نگه داشتن فاصله خود در سه رودخانه گلف در کلسو بشویید. دولت برداشته COVID-19 محدودیت در زمین گلف پس از یک ماه و نیم خاموش کردن. تام گلدمن/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تام گلدمن/NPR

به عنوان جوامع شروع به ظهور از COVID-19 خاموش شدن ناگهانی پس از انجام فرصت های تفریحی.

با دقت.

گلف به نظر می رسد طبیعی برای این زمان با آن ساخته شده است-در اجتماعی فاصله. هنوز هم به عنوان دوره های آموزشی در سراسر کشور بازگشایی وجود دارد بسیاری از محدودیت های جدید. پنج شنبه, ماساچوست, شد آخرین وضعیت را به عقب گلف با قوانین منع کرده است که ویلچرهای و چرخ دستی گلف و نیاز است که گلف بازان ماندن در ماشین خود را تا 15 دقیقه قبل از خود توپ را روی گوه زمان و مجبور به بازگشت به ماشین خود را درست پس از پایان دور.

واشنگتن به پایان رسید گلف shutdown در اوایل این هفته به امید گلف بازان مطابق با قوانین جدید آیا آنها را دوست دارم یا نه.

یک نوع جدید از مشکل

بازگشایی روز بود در نزدیکی کامل در سه رودخانه گلف در جنوب غربی واشنگتن در شهرستان کلسو. آسمان آبی. گاه به گاه پف باد. آراسته fairways و سبزی. این نوع از بعد بود که گلف بازان حسرت برای مورد علاقه خود را ورزش پس از آن تعطیل مارس 23 به عنوان بخشی از واشنگتن اقامت در خانه سفارش دهید.

اما در میان کلاسیک شرایط وجود دارد یک نوع جدید از مشکل است.

مشابه پنجره از سه رودخانه فروشگاه نرم افزار, البته, مدیر کل لنس Satcher برداشت میکروفون او به طور معمول استفاده می کند به تماس با بازیکنان برای اولین بار توپ را روی گوه.

"هی جو, مت و پت, شما بچه ها نمی تواند در خارج وجود دارد در قرار دادن رنگ سبز. شما می توانید تنها با استفاده از قرار دادن رنگ سبز اگر شما در خارج وجود دارد یک نیم ساعت قبل از شروع زمان."

سه نفر در سمت چپ این تمرین سبز. Satcher پوشیدن یک نور آبی محافظ ماسک صورت, متوجه, آنها به نظر نمی آید بیش از حد خوشحال.

"آنها در حال رفتن به در مورد آن ناراحت" Satcher گفت: "اما این قوانین است. آنها نمی خواهند مردم با تجمع در اطراف در اینجا. ما بسیاری از بچه ها که چیزی جز بیرون آمده و فقط عمل ضربه زدن به توپ و تراشه و زدن توپ برای ساعت. و آنها فقط می توانید آن را انجام نمی شوم."

به عنوان هچر صحبت خود نرم افزار فروشگاه دستیار رندی رایت بیرون آمد و از پشت میز جلو حمل یک بطری اسپری تمیز کننده.

"من به آمار کسانی که حمام دوباره" رایت گفت.

بزرگنمایی این تصویر

سه رودخانه گلف مدیر کل لنس Satcher (L) و میز دستیار رندی رایت در باشگاه فروشگاه نرم افزار. واشنگتن خود را مجاز 275 گلف به بازگشایی در این هفته. تام گلدمن/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تام گلدمن/NPR

آنچه واقعی است

گلف شناخته شده است و قوانین آن شاید بیش از حد بسیاری و محرمانه.

اما در حال حاضر وجود دارد لایه ی جدید تنظیم با مقدار جدی تر قصد. واشنگتن فرماندار ارسال یک لیست از حدود 20 بازگشایی محدودیت ها و دستورالعمل های دولت بیش از 275 گلف.

Satcher که بسته Three Rivers یک هفته قبل از آن لازم است به طور کامل در هیئت مدیره.

"من فکر می کنم آنچه که در یک چیز واقعی است," او گفت:. "منظورم این است که من نمی دانم اگر مردم آن را به عنوان جدی به عنوان آنچه در آن است اما مردم در حال مرگ هستند. منظورم این است که من می دانم که برای تلفن های موبایل کلیشه اما این درست است. مردم در حال مرگ هستند و من نمی خواهم برای کمک به. به همین دلیل ما بسته یک هفته زود است. من نمی خواهم به بخشی از آن."

بنابراین در سه رودخانه آن را در حال حاضر یک تجربه متفاوت است.

اگر گلف بازان از خانواده ها می خواهم به بازی با هم آنها می توانند تنها در گروه دو. هر گروه بزرگتر سه نفری یا چهار نفری است که باید از همان خانواده است. آن را یک نفر در هر سبد گلف. این flagsticks بماند و گلف بازان می گفت نه به لمس است. سوراخ خود را تغییر داده به طوری توپ را رها نمی کند و تمام راه را به پایین به عنوان یک راه برای جلوگیری از دست زدن به جام. البته حذف کرده و دیگر بالا لمسی و مواردی از قبیل چنگک جمع کردن در fairway و greenside پناهگاه توپ واشر و نیمکت.

برخی از محدودیت ها موظف هستند که دیگران تا به دوره اپراتورها.

معمولا وجود دارد یک مارشال رومینگ زمینه را در یک سبد خرید گلف. سه رودخانه اضافه شده یک دوم مستقر در سه راه اول با یک کلیپ بورد.

"من نیاز به برخی از اطلاعات تماس. نام شما چیست؟" مارشال مت بردلی خواسته یک گلف باز در مورد به توپ را روی گوه کردن "چه شماره تلفن خود را?"

برادلی سیاهههای مربوط به هر گلف باز است اطلاعات به صورت بالقوه تماس با ردیابی اگر کسی تست مثبت برای ویروس.

آن را هنوز هم گلف در تمام آن شکوه دیوانه کننده

همه این عناصر جدید گلف به نظر می رسد عجیب و غریب. اما وقتی که آن زمان به جلو و از یک باشگاه ورزشی هنوز هم همان است.

در تمام شکوه و عذاب.

"خب نه خیلی دور و نه خیلی راست, اما آن را می بازی" دیو Mansius آهی کشید که او را تماشا او برای اولین بار توپ را روی گوه درایو. Mansius است از ونکوور بشویید. لحظات قبل از توپ را روی گوه شات او گفت: آخرین بار او با بازی در اواخر فوریه.

"ما هیجان زده به امروز در اینجا اجازه بدهید به شما بگویم" Mansius گفت.

به عنوان او و بازی خود را شریک زندگی خود را آغاز, دور, کتی Dibblee از قلعه سنگ بود و در پایان او را در نزدیکی 18th سبز.

"فقط قادر به دریافت و نوسان در این باشگاه احساس خوبی" Dibblee و افزود: "منظور من وجود دارد یک زن و شوهر از نوسانات [که در آن به من گفت:] از کجا آمده بود? و آنهایی که دیگر فقط آره که احساس خوب! من می توانم این کار را انجام!"

Dibblee گفت: او خوشحالم که دولت در نهایت لغو این ممنوعیت به او یک شانس برای دریافت برخی از ورزش. و او گفت که او و بازی او را شریک گیر به مجموعه ای از قوانین جدید.

"بانوی من گلف با," او گفت: "ما هرگز سوپر نزدیک است. هیچ بالا و سپاس. هیچ کدام از آن. ما فقط اجتماعی تا آنجا که فقط صحبت کردن که خوب بود. از آنجا که شما نمی توانید به دیدن این افراد اغلب."

و داشتن شده است بدون, گلف, قوانین بود که بسیار ساده تر.

"ما نمی خواهیم که شورشی و فقط به انجام آنچه ما می خواهیم انجام دهیم" Dibblee گفت: "و سپس ناگهان به خاطر مردم شکست قوانین ما نمی تواند به بازی دوباره."

بزرگترین گالری

مطابق با جدید قوانین سختگیرانه تر باید ملی هدف با توجه به اریک Matuszewski. او مدیر تحریریه ملی گلف پایه و اساس این ورزش را بزرگترین کسب و کار شرکت تحقیقاتی در آمریکا

"شما واقعا می خواهید را به مطمئن شوید که آنها درک کنند که این یک فرصت است" Matuszewski گفت: در مورد کشور گلف بازان بازی را از طریق این بیماری همه گیر. "آنها در حال رفتن به بازی قبل از اینکه شاید بزرگترین گالری از زندگی خود را, شما می دانید ؟ مردم در حال رفتن به تماشای برای دیدن اگر گلف می توانید این کار را به راه راست."

لنس Satcher در کلسو قطعا امیدوار است ، به خصوص به عنوان او تلاش می کند تا کسب و کار خود بازگشت.

قبل از این هفته سه رودخانه ساخته نشده بود هیچ پولی از اواسط ماه مارس. او تا به حال به غیر روحانی کردن در مورد یک دوجین کارکنان. دوباره و به طور کامل rehire و ایجاد کسب و کار مناسب به معنی هر گلف باز در هر دوره دولت به آن عمل کند.

"اگر [واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee] شروع به دیدن خوشه [در COVID-19 موارد] او را از رفتن به جلو و بازگشت دوباره آن گفت: Satcher "و آخرین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم این است که باید از کسب و کار است."

همه گیر مجبور چندین دوره های واشنگتن برای نزدیک خوب است. بقیه در حال تلاش برای نگه دارید که تعداد کم یکی اجتماعی فاصله دو نفره در یک زمان.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب