جنگ جهانی دوم آثار حفظ در 3D اسکن در N. کارولینای موزه

FAYETTEVILLE, N. C. - پرش کلاه ایمنی استفاده می شود "پدر هوابرد" در طول جنگ جهانی دوم بوده است دیجیتالی حفظ در

توسط MINERALNEWS در 20 بهمن 1398

FAYETTEVILLE, N. C. - پرش کلاه ایمنی استفاده می شود "پدر هوابرد" در طول جنگ جهانی دوم بوده است دیجیتالی حفظ در قالب سه بعدی.

سرلشگر حسن فیروزآبادی ، ژنرال William C. Lee کلاه ایمنی یکی از آیتم های مختلف یک تیم از ارگ گرفته شده با 3-D اسکنر در فوریه. 5. اسکن و تکثیر اقلام از هوابرد ویژه عملیات موزه در جزئیات پیچیده به طوری که آنها را می توان بر روی صفحه نمایش کامپیوتر از زوایای مختلف.

این تیم همچنین اسکن کلاه ایمنی استفاده شده توسط واکر, Hancock, که کمک به حفظ آثار در طول جنگ جهانی دوم است. تلاش هنکاک و دیگر سربازان به تصویر کشیده شد در سال 2014 فیلم "آثار مردان."

زین که برای نصب یک سرباز آمریکایی و با توجه به ایالات متحده رهبر به نیروهای رسمی نیز اسکن شده بود.

"این آثار برخی از جالبترین ما گفت:" دنیس ولد مجموعه مدیریت در موزه.

ولد گفت: تصاویر اسکن شده ممکن است ارسال شده در موزه سایت در آینده اما حفظ هدف فوری.

"این یک راه شسته و رفته برای حفظ آثار حفظ," او گفت:.

جیمز Bezjian استادیار کارآفرینی و استراتژی و مدیر آزمایشگاه نوآوری در ارگ بیکر مدرسه کسب و کار, رهبری اسکن تیم. پیرس هاف و غرب کورتنی هر دو ارشد کسب و کار رشته مشغول به کار با او.

3D scanner یک دستگاه دستی. یک عضو تیم خواهد هدف آن را در یک مورد و دایره آن را چندین بار ضبط تصاویر بودند که ترکیب را به صورت سه بعدی اسکن.

Bezjian گفت: ترکیب تصاویر را می توان مورد استفاده برای ایجاد یک ماکت با یک چاپگر 3D و یا قرار داده شده در واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده. یک تصویر می تواند کمک کند اگر مصنوع است نابود شده در آتش سوزی یا سیل.

"روح آن را هنوز هم در وجود" او گفت:.

هاف گفت: این تیم می خواهد برای حفظ تاریخ است.

"من عاشق تاریخ," او گفت:.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

Bezjian گفت: تیم از ارگ نیز اسکن شده و موارد چارلستون موزه و دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند است. دو سال پیش یک تیم بود که در این برنامه ویژه عملیات موزه به اسکن روتور از یک هلیکوپتر که در سومالی سقوط کرد.

"این یک راه عالی برای حفظ" آثار او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب