خراب را شناسایی 95 سال پس از کشتی ناپدید شدن قرار می دهد تئوری به بقیه

بزرگنمایی این تصویر یک تصویر آرشیوی از اس اس Cotopaxi گرفته شده در سال 1920. جان ایستاده/Alamy عکس

توسط MINERALNEWS در 20 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک تصویر آرشیوی از اس اس Cotopaxi گرفته شده در سال 1920. جان ایستاده/Alamy عکس سهام پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان ایستاده/Alamy عکس سهام

افسانه هاو روایات قومی آن بود که اس اس Cotopaxi بلعیده بود بدنام مثلث برمودا پس از کشتی بخار و تمام 32 خدمه در هیئت مدیره بدون توضیح از بین رفت و در سال 1925.

در فیلم علمی تخیلی برخورد نزدیک از نوع سومبیگانگان مسئول کشتی ناپدید شدن است.

اما یک تیم از غواصان به شناسایی کشتی و افشا و خنثی خیالات نظریه ها و توطئه پدید آمده است که در طول سال. و بر خلاف در برخورد نزدیککشتی نبود در بر داشت در صحرای گبی بلکه 35 مایل از سنت آگوستین در فلوریدا.

این Cotopaxi تا به حال در آن مسیر طبیعی بین چارلستون S. C. و هاوانا حمل یک محموله زغال سنگ بود که آن را در یک طوفان قدرتمند مایکل Barnette کشف شده است.

خراب نیست واقع در محدوده مثلث برمودا — منطقه ای در اقیانوس اطلس با گوشه های آن در جنوب فلوریدا برمودا و پورتوریکو که به متهم شده است که غیر قابل توضیح ناپدید شدن.

Barnette برای اولین بار کشف کشتی غرق 15 سال پیش اما اثبات این است که آن را در واقع Cotopaxi شد چالش واقعی است. او می دانست که یک کشتی رفته بود پایین کردن سنت آگوستین اما آن را به حال شده است در شن و ماسه برای مدت زمان طولانی مورد نیاز او به خوبی آموزش دیده و چشم به شناسایی خرابه.

"آن را تقریبا مانند یک صحنه جرم یا هواپیما, حادثه سقوط سایت که در آن شما در حال تلاش برای قرار دادن تمام قطعات با هم به دلیل آن را نه یک فیلم هالیوودی مجموعه" Barnette گفت NPR Weekend Edition Sunday.

Barnette یک زیست شناس دریایی با سازمان ملی اقیانوسی و جوی دولت گذاشته ماموریت خود را برای رسیدن به پایین از به اصطلاح "خرس سربه سر" در علم کانال سری کشتی اسراراست که به هوا در روز یکشنبه.

او و غواصی شریک در زمان اندازه گیری گسترده از کشتی و در مقایسه با کسانی که به نقشه استفاده می شود برای ساخت Cotopaxi.

در آن زمان آنها حدود 12 غواصی به تمام اندازه گیری آنها مورد نیاز است. آنها حتی قطعات از ذغال سنگ است که چه شده است در Cotopaxi محموله نگه می دارد. اما به منظور قطعی تایید می کنند که باقی مانده بود, Cotopaxi, Barnette تا به حال به حفاری را از طریق بیشتر اسناد تاریخی.

او در سراسر یک طرح دعوی در دادگاه ثبت شده توسط اعضای خانواده از دست رفته خدمه در برابر این شرکت که متعلق به کشتی است. یک نجار که استخدام شده بود برای تعمیر hatch را پوشش می دهد شهادت داد و گفت که بسیاری از شبیه کشتی بود یک نقص طراحی: آب که شسته در سراسر عرشه خواهد نشت به ایران و جاری شدن سیل می تواند باعث رگ به واژگون شدن و غرق.

وجود دارد همچنین رکورد از یک تماس پریشانی از Cotopaxi: دوباره مدارک به انتظارنشسته بودند. مختصات آن با اشاره به مثلث برمودا اما به شمال و غرب — در حدود 20 مایل از که مشکوک خرابه از سنت آگوستین.

Barnette با اعتماد به نفس است و خوشحال با کشف خود را — اما همچنین فروتن با قدر آنچه از دست داده بود.

"به عنوان یک غواص ما می خواهیم به شناسایی این کشتی های غرق شده," او گفت:. "بنابراین شما می توانید هیجان زده هنگامی که شما در واقع انجام این کار, اما پس از آن شما گاهی اوقات از طریق عاطفی coaster غلتکی در نتیجه ان است که تحقق آنچه در این کشتی است و شما نیز بدانید آنچه در آن به معنای: در این مورد قبر 32 مردان است."

برای پدر گریگوری غرب Charleston, S. C., شناسایی Cotopaxi به معنای پایان یک, خانواده, رمز و راز است. خود را بزرگ عمو رابرت Fulcher شد و یکی از خدمه کشتی.

"این واقعا کمک به بسته شدن" او گفت:. "در حال حاضر ما می دانیم که دقیقا همان جایی که کشتی رفت جایی که او باقی می ماند دروغ, علت غرق شدن. آن بود که با توجه به هیولا دریا یا گرداب یا بیگانگان یا هر چیزی که در مثلث برمودا."

هنوز هم غرب نیست و حاکم کردن supernatural به طور کامل. چند شب پس از اخبار کشف او بدبختانه در تلویزیون به یک کانال فیلم برای پیدا کردن تصادف وهم آور.

"آن آغاز شده و 15 دقیقه زودتر از آن بود برخورد نزدیک از نوع سوم" او گفت:. "بنابراین من تا به حال یک نوع عجیب یک لحظه — شاید عمو رابرتز تماس با من."

NPR هانا Hagemann و اد McNulty تولید و ویرایش این داستان برای پخش. اما بومن اقتباس آن برای وب است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب