کارگران ستایش دیزنی ویروس ایمنی را به بازدید کنندگان می آیند ؟

اورلاندو فلوریدا. - هر هفته به نظر می رسد Kaila بارکر شوهر و فرزندان تغییر ذهن خود را در مورد این که آیا برای

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399

اورلاندو فلوریدا. - هر هفته به نظر می رسد Kaila بارکر شوهر و فرزندان تغییر ذهن خود را در مورد این که آیا برای سفر از خانه خود در کانکتیکات به فلوریدا والت دیزنی جهان به عنوان برنامه ریزی شده در ماه سپتامبر.

از یک طرف کمبود جمعیت به معنی فرصت های بیشتر برای رفتن بر روی سواری بدون انتظار طولانی. از سوی دیگر کانکتیکات و فلوریدا اجرا شده اند همه گیر مرتبط با قرنطينه برای هر یک از دیگر ساکنان و بازدید کنندگان و Barkers نگرانی که آیا دیزنی "سحر و جادو" را از دست داده با اجباری ماسک-پوشیدن برای بازدید کنندگان و کارگران متوسط چک و بدون رژه و آتش بازی نشان می دهد و یا نزدیک "ملاقات و خوش آمد می گوید" با لباسهای شخصیت های.

"ما را عقب و جلو رفتن. این چنین سخت تصمیم" بارکر گفت: سه شنبه گذشته.

دو هفته پس از دیزنی جهان شروع به باز کردن خود پارک برای اولین بار پس از بسته شدن در ماه مارس به دلیل COVID-19 Barkers' دوراهی تاثیر می گذارد نه تنها دیزنی جهان آینده اما در فلوریدای مرکزی گردشگری متکی به اقتصاد است.

بیش از 75 میلیون بازدید کننده در آمد به اورلاندو در سال 2018 بیشتر به دلیل شهرت خود را به عنوان یک پارک مکه, که همچنین شامل Universal Orlando و سی ورلد اورلاندو. اما coronavirus دارای طرح میتوانست به اورلاندو وضعیت به عنوان پر بازدید ترین مکان در ایالات متحده

در این هفته که دنیای دیزنی سحر و جادو پادشاهی و پادشاهی حیوانات آغاز شده و استقبال از بازگشت بازدید کنندگان اشغال اتاق های هتل در منطقه اورلاندو پایین بود بیش از 60 درصد از سال گذشته یک مقدار عمیق تر رها از دولت به عنوان یک کل است که کاهش بیش از 41 درصد به STR که آهنگ هتل داده است.

کمتر از نیمی از دیزنی جهان 43,000 اتحادیه کارگران شده اند به یاد می آورد به شغل, کمک به دو اورلاندو-منطقه شهرستانهای داشتن دولت بالاترین نرخ بیکاری در ماه گذشته — اوسکلوا در 22.9% و نارنجی در 17.2%. دیزنی جهان است و به طور کلی نیروی کار 77,000 کارکنان, ملت, بزرگترین سایت تک نیروی کار.

بسیاری از کسانی که هنوز furloughed کارگران در حال از دست دادن مزایای فدرال در پایان ماه.

"این بسیار دشوار است لحظه گفت:" پل کاکس رئيس جمهور از اتحادیه های کارگری محلی که نشان دهنده کردند و تکنسین در دیزنی جهان. "هنوز هم وجود دارد بسیاری از کارگران که ماندن در خانه و آنها در مورد از دست دادن حمایت. همه چیز در حال رفتن به گرفتن بد است."

مقامات اتحادیه برآورد دیزنی پارک ها بیش از یک سوم اما که ممکن است توسط طراحی اجتماعی را حفظ فاصله. Disney World نیست آزادی حضور چهره های, اما در قبل از همه گیر بار آن چهار پارک و دو پارک آب می تواند میزبان حدود 150000 نفر بازدید کننده در روز.

فلوریدا تا به حال صعودی coronavirus caseload به تازگی و دیگر دیزنی پارک های اطراف جهان را به اجرا coronavirus-موانع مربوط. هنگ کنگ دیزنی لند پارک نزدیک مجبور شد در اوایل این ماه پس این شهر تصمیم به ممنوعیت تجمعات عمومی بیش از چهار نفر و دیزنی کالیفرنیا پارک های تاخیر در بازگشایی در حالی که آنها در انتظار دولت دستورالعمل.

Cowen, Inc. تخمین زده می شود که به تازگی دیزنی پارک و استراحتگاه نمی بازگشت به قبل از همه گیر سودآوری مالی تا سال 2025 است و "معنی دار" احتمال این که دیزنی جهانی می تواند دوباره به دلیل بیماری همه گیر.

رهبران جهان دیزنی کارگران اتحادیه های کارگری توصیف این ویروس مربوط به اقدامات ایمنی دیزنی گرفته شده به عنوان "نمونه."

پس از شکایت کارگران در مورد مراجعان راه رفتن در اطراف با ماسک خود را پایین کشیده در حالی که خوردن مواد غذایی مانند ترکیه پاهای, دیزنی جهانی خود را به روز رسانی اجباری ماسک سیاست نیاز به بازدید کننده برای غذا خوردن در یک مکان در حالی که حفظ اجتماعی فاصله.

در پاسخ به دیگر کارگر نگرانی های دیزنی توزیع شده است شخصی ضد عفونی کننده دست ظروف برای کارگران به پوشیدن کمربند خود را اضافه شکستن اتاق به منظور محدود کردن تعدادی از کارگران در آنها و کاهش تعداد سواران در اتوبوس که شاتل کارگران از پارکینگ به پارک. هنرمندان در لباس شاهزاده خانم دیزنی رانده می شود در یک اسب طراحی حمل و نقل از طریق پارک ها در حال حاضر نشستن به صورت جداگانه در ردیف جدا شده توسط روشن-پنجره های پلاستیکی پارتیشن.

"آواز خود را ستایش به نظر می رسد بسیار عجیب و غریب" گفت: Julee Jerkovich رسمی با ایالات غذایی و تجاری اتحادیه کارگران که نشان دهنده دیزنی کالا و ضیافت کارگران است. "تا آنجا که این آزمایش من می خواهم که به می گویند دیزنی انجام داده است واقعا خوب است."

اما نه همه اتحادیه ها خوشحال هستند. این اتحادیه که نشان دهنده بازیگران و خوانندگان است ثبت یک شکایت با دیزنی جهان گفت: 750 خود را اعضای قفل شد از بازگشت به کار پس از آنها شکایت در مورد دیزنی نادیده گرفتن خواسته های خود را برای گرفتن coronavirus آزمون از آنجا که آنها نمی تواند پوشیدن ماسک در حالی که انجام است. برخی از نوازندگان هر چند مشتاق به بازگشت به کار و در حال هل دادن اتحادیه برای رسیدن به یک توافق با شرکت آنها به عنوان نگرانی در مورد دیزنی جایگزین خود را نشان می دهد موقت و آنهایی که شامل عدم بازیگران.

بازیگر سهام انجمن اخراج جدید salvo در برابر دیزنی بیش از آخر هفته با به tweeting re-نسخه ویرایش شده از یک خوش آمدید-پشت تصویری تولید شده توسط این شرکت شامل کارگران آماده سازی پارک برای بازدید کنندگان. در حقوق صاحبان سهام را نسخه نورد تعداد فلوریدا coronavirus موارد اجرا می شود بر روی صفحه نمایش.

شده اند وجود دارد موارد جدا شده از کارگران و بازدید کنندگان به پارک بیمار شدن با COVID-19 "اما ما را دیده اند هر تعداد زیادی از موارد مثبت است که از هر یک از پارک های" دکتر رائول پینو بهداشت افسر فلوریدا وزارت بهداشت گفت: دوشنبه گذشته.

دیزنی سیاست اعطای بیمار کارگران با زمان پرداخت کردن به طوری که آنها می توانید قرنطینه ساخته شده است یک تفاوت گفت: Eric کلینتون رئیس جمهور متحد در اینجا! محلی 362 که نشان دهنده Disney World park greeters, جاذبه های کارگران و متولیان است.

اما کلینتون شگفتی اگر زمان عامل مدل می تواند تا زمانی که این بیماری همه گیر است با توجه به این که فقط بیش از 20 ، 000 از 43,000 کارگران به نمایندگی از اتحادیه های کارگری بازگشت به کار تنها نیمی از دیزنی جهان 30 در محل هتل ها در حال حاضر به عقب باز و چند تن در پارک رستوران هنوز بسته هستند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"دیزنی است که یک نام تجاری قوی. آنها یک محصول بزرگ اما تازگی پوشند ؟ آیا مردم می خواهید برای رفتن به یک پارک در حال حاضر ؟ است که آن را جذاب تر با جمعیت کمتر?" کلینتون گفت. "من امیدوار هستم اما عصبی."

--

دنبال مایک اشنایدر در توییتر در https://twitter.com/MikeSchneiderAP



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب