زنان می گویند که آنها در حال "سقوط کردن صخره باروری' به عنوان بیماری همه گیر قرار می دهد درمان در برگزاری

بزرگنمایی این تصویر با توجه به coronavirus جامعه آمریکا برای باروری توصیه می شود تعلیق درمان های جدی

توسط MINERALNEWS در 24 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

با توجه به coronavirus جامعه آمریکا برای باروری توصیه می شود تعلیق درمان های جدید. Morsa تصاویر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Morsa تصاویر/گتی ایماژ

دهها هزار نفر از زنان در سراسر کشور تلاش برای یک نوزاد از طریق درمان های باروری هستند در برزخ چون از COVID-19: آنها تا به حال به تعویق انداختن قرار ملاقات خود را به طور نامحدود با توجه به کروناویروس توصیه به تازگی صادر شده توسط انجمن آمریکایی پزشکی تولید مثل. اما در حال حاضر برخی از باروری متخصصان و بیماران خود را در حال هل دادن به عقب.

در میان آنها امی اشمیت Zook که کابینت در فورت ورث تگزاس, صفحه اصلی, مینیاتور, داروخانه, دارو و تجهیزات پزشکی — سرنگ, سوزن, الکل, سواب پنبه پد داروها برای تحریک او تخمدان و فولیکول و برای جلوگیری از موعد تخمک گذاری است.

Zook است که 43 سال سن دارد و می خواهد به یک سوم کودک — او پنج پسر و دو دختر — اما پزشکان به او می گویند او شانس باریک هستند. بنابراین او و شوهرش در تلاش بوده اند که در لقاح آزمایشگاهی یا IVF است که در آن تخمک و اسپرم با هم ترکیب و در یک آزمایشگاه. اگر موفق منجر به جنین منتقل شده به رحم زن.

اما در اواسط ماه مارس Zook باروری, درمانگاه, به او گفت که جامعه آمریکا برای باروری و تا به حال تعلیق توصیه می شود درمان های جدید بدون راه اندازی مجدد تاریخ داده شده, پس از آن او لغو قرار ملاقات های آینده. بسیاری از درمانگاهها در سراسر کشور یکسان انجام می شود.

"من مانند صبر کنید یک دوم آنها صاف کردن گفتن ما نمی تواند انجام IVF?" Zook به یاد می آورد. "من شوکه شده بود."

آمریکا دستورالعمل های صادر شده در مارس 17, مشابه هستند به توصیه های باروری گروه در اروپا و کانادا. این نیروی کار است که آنها را نوشت گفت: آنها به معنای به آدرس نه تنها ناشناخته تاثیر COVID-19 در بارداری و باروری, اما برای تشویق اجتماعی فاصله و کاهش تقاضا در سیستم مراقبت های بهداشتی. دستورالعمل فراموش شامل برخی از موارد استثنا مانند برای افراد مبتلا به سرطان که می خواهند به مسدود کردن تخم یا اسپرم قبل از شروع شیمی درمانی و زنانی که در حال حاضر آغاز یک چرخه درمان زمانی که این توصیه ها اعلام شد — اما کسانی که اعمال می شود به تعداد نسبتا کمی از بیماران.

"من هرگز احساس در زندگی من" گفت: Zook سابق اورژانس پزشک که در حال حاضر یک مادر اقامت در خانه مادر. "در 43 من واقعا در حال سقوط کردن صخره باروری و آن را فقط مانند, آه خدای من این واقعا می تواند پایان آن."

او گفت: آن را ورشکسته که با وجود گسترده اجباری تعطیل در سراسر کشور با توجه به COVID-19 "شما هنوز هم می توانید استارباکس و مک دونالد به دلیل این که در نظر گرفته شده ضروری است" اما درمان های باروری — که او در نظر ضروری ممنوع است.

Zook باروری متخصص دکتر بورلی نی گفت که زمانی که او برای اولین بار دیدم توصیه های "من شوکه شد و سپس به من گفت: خوب این دستورالعمل. من فقط به دنبال آنها...من بيمار غم انگیز است. من غمگین بود."

اما به عنوان او به میدان فرستاد سوالات بیمار او شروع به سوال اعتبار که راهنمایی.

"یکی از سوالات از بیماران من بود:" آیا coronavirus باعث نقص هنگام تولد? است که چرا ما در حال گفت ما نمی توانیم درمان؟'" به یاد می آورد نی که با این نسخهها کار در IVFMD یک مرکز باروری در نزدیکی دالاس. "و من گفتم...ما نمی دانیم در این نقطه اما آمار اولیه ما به نظر نمی رسد برای نشان دادن هر گونه افزایش خطر ابتلا به نقص هنگام تولد."

"سوال بعدی این بود:" آیا همه زنان آمریکایی گفته بودن نه به حامله در حال حاضر؟' من گفتم: "خوب نه." و زمانی که آنها گفت: "چرا من گفت من نمی توانم حامله در حال حاضر؟' و من گفت: "شما می دانید چه ؟ که واقعا سوال خوب است.'"

به طوری نی در گردش است دادخواست اعتراض به دستورالعمل و حدود 15000 نفر در سراسر کشور آن را امضا کرده اند تا کنون.

نی گفت: دستورالعمل های ناعادلانه در برابر تبعیض باروری بیماران به خصوص زوج و تنها افرادی که گزینه های کمتر برای باردار شدن خود به خود. او همچنین معتقد است آنها آسیب زنان که ممکن است از دست دادن شانس خود را برای داشتن فرزند بیولوژیکی. و اگر چه خطرات ناشی از COVID-19 هنوز در حال مطالعه نی فکر می کند که بیماران باید قادر به تصمیم گیری برای خود را اگر آنها می خواهند برای ادامه درمان است.

"من بیمارانی که مایل به گرفتن خطر آن — که می گویند بله من درک می کنم آن ممکن است خطرناک باشد اما من با آن خوب چون من هنوز هم می خواهید به سعی کنید به ساخت خانواده" نی گفت. "و اگر من را وادار به انجام آن در حال حاضر, من ممکن است هرگز به آن را انجام دهد."

اما دکتر دیوید Adamson سابق رئيس جمهور از آمریکا انجمن باروری و ناباروری گفت: تا کمی شناخته شده است در مورد چگونگی کروناویروس جدید می تواند بر نوزادان متولد نشده است که بیماران نمی توانند یک تصمیم تحصیل در مورد عقل از ادامه درمان است.

"ارزیابی من شخصا این است که من فکر می کنم آنها تصمیم درست" او گفت: از توصیه های.

Adamson, یک استاد بالینی در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد اشاره کرد که تعلیق درمان کاهش زمان بار بر روی سیستم مراقبت های بهداشتی با تشویق بیماران به ماندن در خانه و کمک می کند تا حفظ کمیاب منابع پزشکی مانند ماسک و لباس.

"اما اشتباه نکنید: قطعا وجود دارد زنان و مردان که در حال صدمه قادر به انجام IVF," او اضافه شده است. "اما ما باید به نگاه خوب بیشتر از جامعه و هنوز هم وجود دارد...بیش از حد بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده به آن می گویند خوب به جلو بروید در حال حاضر."

دکتر حوا فینبرگ یکی از اعضای نیروی کار که نوشت: توصیه, گفت: آن را فقط COVID-19 ناشناخته خطرات بهداشتی که آنها را وادار.

"این واقعا خیلی بیشتر در مورد بهداشت عمومی نگرانی از ویروسی انتقال" به معنی گسترش ویروس گفت: فینبرگ استادیار زنان و زایمان در دانشگاه و رئيس جمهور از جامعه برای باروری Endocrinology and Infertility.

با کاهش تعداد بیماران و از باروری قرار ملاقات است که کمک می کند تا جلوگیری از ویروسی منتقل می شود, او گفت:.

"اطلاعات واقعا نشان داده است از دیگر گسترده بیماری های همه گیر که پناه در جای خود موثر ترین استراتژی برای جلوگیری از انتقال جدید," فینبرگ اضافه شده است. "اگر ما به بیماران مبتلا به ماندن در خانه در میدان بزرگ ناباروری در مجموع ما می تواند یک تفاوت بزرگ در خطر جدید انتقال است."

او اشاره کرد که زمانی که بیماران را تکرار بازدیدکننده داشته است به یک کلینیک باروری در طول هفته ها یا ماه ها آنها می توانند در تماس با ده ها تن از مردم — پزشکان و پرستاران phlebotomists سونوگرافی تکنسین ها و غیره — به طور بالقوه گسترش coronavirus به طور گسترده ای.

در حالی که "هنگامی که شما در حال تلاش برای باردار شدن به طور طبیعی" او افزود: "شما به طور معمول باید از مقاربت جنسی با یک فرد و شما باید این خطر افشای [تنها] یک فرد است."

از درمانگاه که باقی مانده اند باز با وجود توصیه های فینبرگ گفت: "من خوشحال هستم در مورد آن. من فکر می کنم رفتن به ادامه [گیر]...و من فکر می کنم هر کسی که در ادامه به اجرای کسب و کار به عنوان معمول... در نهایت در حال رفتن به انجام زیانی که در این جامعه تلاش این کشور تلاش...و همه ما باید پایبند به همان استانداردهای بهداشت عمومی."

'هر ماه احساس می کند مانند یک تخم مرغ تلف'

"شرم آور" است چگونه صدفی Kudrov توصیف تاثیر دستورالعمل های جدید. او تنها زندگی می کند در شهر ردوود کالیفرنیا و از صمیم قلب می خواهد به یک کودک است.

"این یک رویای مادام العمر از من," او گفت:. "من فقط نمی پیدا کردن شریک مناسب در زمان."

Kudrov شروع درمان های باروری در ماه دسامبر و گفت: او تعجب نیست که او قرار ملاقات لغو شد ماه گذشته با توجه به اینکه وجود یک اورژانس ملی با توجه به COVID-19.

"من در مورد آن ناراحت و من نا امید...اما من در بخش های بزرگ در توافق با آن," او اضافه شده است. "وجود دارد که تمام جهان از ما وجود دارد که مایل به دریافت درمان های باروری. که بسیاری از مردم به طور مداوم به بیرون رفتن و در معرض و در معرض افراد دیگر است. و اگر آنها [ویروس] خدای ناکرده از دکتر خود را و سپس آن را به خانه آورد تمام اعضای خانواده خود را می تواند آن را دریافت کند."

هنوز Kudrov گفت: "من قصد ندارم به دروغ بودن 44 و هنوز هم تمایل به باردار شدن با خود من بیولوژیکی با استفاده از خود من تخم مرغ در این زمان بسیار مهم است. هر ماه احساس می کند مانند یک تخم مرغ از دست رفته است."

تگزاس ساکن و مربی الیسا شپرد شده است تحت درمان های باروری برای حدود یک سال اما گفت که او مجبور نیست که همان حس تیک تاک ساعت. او 32 سال, ازدواج یک زن و باردار شده قبل از, اگر چه او در نهایت مجبور به سقط جنین میشود. او یاد گرفته در مورد دستورالعمل جدید زمانی که او موفق به دریافت یک تماس تلفنی از کلینیک باروری در مدت کوتاهی قبل از او تا به حال یک قرار ملاقات.

"در حال حاضر ما در یک الگوی برگزاری انتظار برای دیدن هنگامی که آنها در حال رفتن برای بازگشایی, به طوری که ما می توانید راه اندازی مجدد و درمان" شپرد گفت.

"آن را مانند مغز من موافق اما احساسی که من احساس بسیار ویران و یا دل شکسته," او گفت: از توصیه های "...چون من تا به حال این غم انگیز سقط جنین و...و سپس من را از طریق رفت چند چرخه در تلاش برای درمان و رسیدن به یک نقطه که در آن ما می تواند شروع دوباره. و سپس به آنها بگویید من دو ساعت قبل از انتصاب من که در آن لغو شد!"

دکتر نی دالاس-منطقه OB/GYN آغاز شده که این طومار در اعتراض به دستورالعمل اذعان کرد که زنان جوان تر خواهد بود و کمتر تحت تاثیر تعلیق موقت از درمان های باروری.

"اگر شما 25 سال است و شما باید عادی ذخیره تخمدان [یک زن تخم مرغ منبع] پس از آن من فکر می کنم انتظار سه ماه خواهد تاثیر قابل توجهی بر شانس خود را به یک کودک ؟ من نمی" نی گفت. "اما اگر شما 43 سال و شما را کاهش ذخیره تخمدان و یا شما در حال اجرا از تخم مرغ, من فکر می کنم سه ماه می تواند تاثیر قابل توجهی بر شانس خود را به یک کودک ؟ کاملا."

جامعه آمریکا برای باروری و نیروی کار که نوشت: توصیه می گوید: این جلسه هر دو هفته به روز رسانی در نظر آنها خود را به روز رسانی بعدی است که با توجه مارس 14.

"به عنوان همه گیر تکامل می یابد ما خواهد بود دوباره ارزیابی آنچه که در نظر گرفته می شود اضطراری" استثنا به دستورالعمل فینبرگ گفت: "و ما ممکن است تشدید کاهش ذخیره تخمدان به آن دسته."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب