زن حمله در Whitby هنوز در وضعیت بحرانی پلیس canvassing محله

پلیس می گویند 50 سال داشت به شدت مجروح و در Whitby نهر روز چهارشنبه همچنان در بیمارستان در وضعیت بحرانی است.دو

توسط MINERALNEWS در 13 مرداد 1399

پلیس می گویند 50 سال داشت به شدت مجروح و در Whitby نهر روز چهارشنبه همچنان در بیمارستان در وضعیت بحرانی است.

دورهام پلیس ارائه به روز رسانی شنبه صبح و گفت: ماموران پلیس canvassing محله در تلاش برای دریافت فیلم های نظارت از نزدیک به خانه و کسب و کار.

پلیس همچنین گفت: "صحنه جرم پردازش شده است و شواهد جمع آوری شده تا کنون است که در حال تجزیه و تحلیل.

"در این نقطه در تحقیقات بازداشت شده اند ساخته شده و تلاش ها همچنان برای تعیین ماهیت حمله و فرد مسئول" پلیس در بیانیه ای گفت. "محققان رد نکرده اند احتمال این که یک حمله تصادفی توسط یک غریبه."

پلیس گفت: "چند" سوال شده است در مورد از دست رفته, Ontario Shores توسعه بیمار از اوشاوا و هر گونه ارتباط او ممکن است با این مورد.

"در این زمان هیچ اطلاعاتی وجود دارد که اتصال او به این حادثه است. محل نگهداری او در دست نیست و آن را اعتقاد بر این است که او ممکن است مجبور به ترک منطقه" پلیس گفت:.

یک GoFundMe حساب شده است تا برای زنی که مورد حمله قرار گرفت که دوستان شناسایی به عنوان کیمبرلی ،

او دوست مادام العمر نائومی مک براید صحبت در مورد سیاه و سفید از سنت مایکل در بیمارستان تورنتو در روز پنج شنبه او به عنوان انتظار کلمه در او شرط است.

"آنها را زنده کرد و او را چند بار. آخرین گزارش من شنیدم از طریق شوهرش (راب) بود که در آن پنج بار" مک براید گفت. "او ساخته شده آن را از طریق شب که شگفت انگیز است. او نفس در خود است که یک دستاورد بزرگ در حال حاضر. به عنوان در حال حاضر او نمی باید هر گونه آسیب های مغزی. اگر او می تواند صحبت می کنند آنها را دریافت کنید برخی از اطلاعات از او" مک براید گفت.

سیاه رفت و دویدن حدود 8:15 p. m. در ژوئیه 28. او بازگشت و گزارش از دست رفته آن شب.

ماموران جستجو برای او یک شبه از جمله استفاده از Air1 و K-9 تیم و منابع اضافی آورده بودند در صبح روز بعد به منطقه جستجو.

او در بر داشت توسط ماموران در 10:25 صبح در 29 جولای در یک نهر در تونتن جاده و Anderson Street منطقه از بین افراد نگاشته شدهاست.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هنگامی که خبر معافیت آن را از دست ندهید. ثبت نام برای ستاره ایمیل شکستن هشدار اخبار امروز برای تا به دقیقه به دقیقه به روز رسانی.

ثبت نام در حال حاضر

پلیس روز شنبه گفت که آنها "در ادامه به تشویق همه هوشیار باشند با شخصی خود ایمنی پیاده روی و یا تنه زدن با یک دوست و باقی می ماند به خوبی روشن معابر اصلی."

هر کسی با اطلاعات جدید در مورد پرونده خواسته است برای تماس با پلیس در 1-888-579-1520 ext. 5418 یا ناشناس نکته به منطقه دورهام Crime Stoppers در 1-800-222-8477.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن