اذعان می کند ارسال تبلیغات نازی ها در دو O. C. دانشگاه

23 ساله متهم به ارسال تبلیغات نازی ها پوستر در دو دانشگاه در اورنج کانتی در سال گذشته محکوم شد روز شنبه به یک

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398

23 ساله متهم به ارسال تبلیغات نازی ها پوستر در دو دانشگاه در اورنج کانتی در سال گذشته محکوم شد روز شنبه به یک سال از رسمی مشروط و 40 ساعت خدمت به جامعه است.

به عنوان بخشی از درخواست معامله ارائه شده توسط دادگاه فضل الیزابت Ziesmer از فولرتون بود دستور داد به پرداخت حدود $517 در جبران پس از موافقت وی به اعتراف به گناه به تعداد بزه خرابکاری و دو فقره بزه از نقاشی های دیواری با توجه به اورنج کانتی دفتر دادستان منطقه.

Ziesmer متهم شده بود در سال گذشته پس از آنکه مقامات گفت که او ارسال شده ضد سامی آگهی نازی نمادها در نور قطب نزدیک فولرتون کالج و در نیوپورت بندر دبیرستان پردیس در نیوپورت بیچ.

مسئولان مدرسه در نیوپورت بندر به نام پلیس در ماه مارس پس از آنها یافت 10 آگهی هر 8 تا 11 اینچ — برخی از تحمل صلیب های شکسته — گچ بری در اطراف محوطه دانشگاه. این حادثه رخ داده است و تقریبا یک هفته پس از ویروسی عکس نشان داد دانش آموزان با دادن سلام نازی در حالی که جمع آوری شده در اطراف یک صلیب شکسته تشکیل شده توسط red فنجان در طول یک حزب خانه.

تبلیغات

دادستان کاهش یافته است به اتهام Ziesmer با جرایم ناشی از نفرت به دلیل افزایش آنها وجود دارد گفت: عدم وجود شواهد کافی است که او پست بودند به یک قربانی خاص برای یهودی بودن است. دفتر دادستان منطقه به نام وضعیت یک "نفرت حادثه" در انتشار اخبار.

"آن را نمی تواند ثابت فراتر از شک معقول است که متهم انجام شد و کارگردانی در مدارس به دلیل ارتباط خود را با مردم یهودی یا یهودیان بر اساس شواهد و مصاحبه های انجام شده در مورد" دفتر دادستان منطقه نوشت: در بیانیه آماده.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن