شاهد: راننده داغستان مسلح به تجمع اعتراضی در تگزاس سرمایه

AUSTIN تگزاس - معترضی بود که ظاهرا مسلح با تفنگ در یک تظاهرات علیه خشونت پلیس در تگزاس سرمایه ضرب گلوله کشته ش

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399

AUSTIN تگزاس - معترضی بود که ظاهرا مسلح با تفنگ در یک تظاهرات علیه خشونت پلیس در تگزاس سرمایه ضرب گلوله کشته شد و پس از یک شاهد عینی می گوید که او با نزدیک شدن به یک وسیله نقلیه که تا به حال رانده شده از طریق جمعیت و راننده آتش گشودند.

تیراندازی اتفاق افتاده است فقط قبل از 10 p. m. روز شنبه به تظاهرکنندگان راهپیمایی را از طریق مرکز شهر Austin یک سخنگوی پلیس کاترینا Ratliff به خبرنگاران گفت: اوایل یکشنبه. مردی که به ضرب گلوله کشته شد گرفته شده است به یک بیمارستان که در آن او مرده.

خودرو honked تبدیل بر روی یک خیابان و با سرعت از طریق معترضان قبل از او ظاهرا یک پرتقال سد و متوقف شاهد مایکل Capochiano که در زمان شرکت در این تظاهرات گفت: Austin American-Statesman. یک معترض با یک تفنگ با نزدیک شدن به خودرو و کشته شد توسط راننده که پس از سوار کردن او گفت:.

Ratliff تایید کرد که گزارش اولیه نشان داد "قربانی شده اند ممکن است حمل یک تفنگ." او گفت: راننده بازداشت شد و همکاری با پلیس است. او با انتشار نامهای از راننده و یا مردی که کشته شد. هیچ پاسخ وجود دارد در شماره یک پلیس آستین سخنگوی اواخر صبح روز یکشنبه.

در تصویری که به صورت زنده در Facebook خودرو شنیده می شود honking قبل چند عکس از حلقه و معترضان شروع به جیغ و پراکندگی. پلیس پس از آن می تواند دیده می شود رسیدگی به کسی که دروغ گفتن در خیابان.

در مصاحبه با ABC "صبح بخیر امریکا" شیلا پرورش شناسایی مردی که به ضرب گلوله کشته شد به عنوان پسرش گرت پرورش. او گفت که او تا به حال شده است به طور منظم در این تظاهرات با نامزدش.

"آنها بوده است شرکت در این تظاهرات تقریبا هر روز به گذشته 50 روز" او گفت:.

تیراندازی رخ داده در طول یک شب از تظاهرات و ناآرامی در چند شهرستانها ایالات متحده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب