با کالیفرنیای جنوبی در گرفتن موج گرما coronavirus اقامت-صفحه اصلی سفارشات در صورت تست

با کالیفرنیای جنوبی در میان یک موج گرما در لس آنجلس اقامت-در-خانه سفارش را یک آزمون بزرگ به همه 72 کیلومتر از

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

با کالیفرنیای جنوبی در میان یک موج گرما در لس آنجلس اقامت-در-خانه سفارش را یک آزمون بزرگ به همه 72 کیلومتر از منطقه ساحل باقی می ماند بسته شده است.

رکورد دمای بالا گزارش شد جمعه در بربنک باب هوپ فرودگاه که در آن بالا 99 درجه را شکست, رکورد قدیمی 93 درجه مجموعه در سال 1965 و در UCLA که در آن ضبط 87 درجه را شکست, رکورد قدیمی 86 مجموعه در سال 2001.

درجه حرارت بستن پرونده در مرکز شهر لس آنجلس و لانگ بیچ کالیفرنیا, Woodland Hills و Paso Robles, خدمات ملی آب و هوا گفت.

شنبه انتظار می رود که چند درجه سردتر با مرکز شهر L. A. رسیدن به بالا و حدود 90 درجه است اما هنوز هم بالاتر از حد نرمال بالا برای این زمان از سال است که حدود 74 گفت: Mike Wofford یک هواشناس با سرویس آب و هوا در اخنرد.

تبلیغات

همه چیز در حال انتظار برای خنک کردن شنبه شب اما درجه حرارت باقی خواهد ماند بالاتر از نرمال در 80s, برای, بعد از هفت روز Wofford گفت.

باربارا فرر, مدیر لس آنجلس وزارت بهداشت گفت: بارها و بارها که سواحل باید بسته باقی می ماند برای جلوگیری از سرریز از بازدید کنندگان که ممکن است حامل coronavirus. او پرسید: L. A. ساکنان به جمعیت سواحل در کشور همسایه ونتورا و نارنجی شهرستانهای استان است.

"ما نرخ بالای بیماری و بسیاری از مردم در شهرستان ما که در حال مرگ هستند. ما می دانیم که بهتر است در حال حاضر برای ما Angelenos به خانه ماندن یا ماندن در خارج [در] حیاط خود و یا محله خود" فرر به رسانه ها گفت شنبه. به انجام در غیر این صورت او را افزایش می دهد خطر ابتلا به آوردن عفونت به L. A. "و ما مطلقا لازم نیست که."

L. A. شهرستان گزارش 1,035 اضافی coronavirus موارد در روز جمعه و 52 جدید مرگ و میر. ساحل طولانی که خود وزارت بهداشت نیز گزارش های اضافی دو کشته و 22 نفر جمعه آوردن این شهرستان در مجموع 850 مرگ و میر و 18,539 موارد است.

تبلیغات

اکثر ونتورا و اورنج کانتی سواحل باز هستند اما مقامات در هر دو شهرستان هشدار می دهند بازدید کنندگان برای یا دوری و یا به رعایت اجتماعی-فاصله شیوه های.

شهرستان ونتورا کاسته سخت بسته شدن در پارک ها و سواحل این هفته در تلاش برای کمک به ساکنان ماندن ذهنی و جسمی سالم میان coronavirus بیماری همه گیر.

تحت یک اصلاح فرمانساکنان هم اکنون می توانید دسترسی به این شهر سواحل اسکله تفرجگاه ها و پارک ها به عنوان طولانی به عنوان آنها در حفظ و فاصله آنها از یکدیگر و فعال باقی می ماند. مردم می تواند راه رفتن به عقب و جلو بر روی اسکله و یا شن و ماسه اما مجاز به نشستن و یا ایستادن در برابر نرده به ماهی به عنوان مثال.

"این شهرستان دارای برخی از پایین ترین COVID-19 نرخ در شهرستان ونتورا به دلیل کار سخت و فداکاری های ساخته شده توسط ما ساکنان" ونتورا شهردار مت LaVere در بیانیه ای گفت. "ما می خواهیم به ارائه یک فرصت برای جامعه ما برای لذت بردن از شگفت انگیز ما منابع اجتماعی-مسئول در حالی که ما همچنان به متوقف کردن گسترش COVID-19."

تبلیغات

این شهر فرمان شامل مقررات است که به اقتدار پلیس به طور نامحدود نزدیک کردن یک منطقه اگر بازدید کنندگان نادیده گرفتن قوانین سه بار. برای مثال اگر تفرجگاه می شود به سر می برند و ساکنان نادیده گرفتن فیزیکی-فاصله دستورالعمل پلیس می تواند تعطیل این منطقه برای 24 ساعت.

به عنوان جمعه شهرستان ونتورا گزارش شده بود 476 کل coronavirus موارد و 16 و میر.

بسیاری از اورنج کانتی سواحل نیز باز اما مقامات ترک در محل پارکینگ محدودیت های آن را کاهش می دهد دسترسی داشته باشید. برخی از شهرستانها از جمله لاگونا بیچ و مهر و موم در ساحل بسته شده اند امتداد شن و ماسه در صلاحیت این دادگاه ها.

یک county رسمی مخالف نگه داشتن سواحل باز و اشاره کرد که این منطقه شده است هولناک با مردم لس آنجلس و سن دیگو شهرستان و اینلند امپایر.

تبلیغات

"هنگامی که شما یک نگاهی به مردمی که در حال پایین آمدن آنها نه تنها پیوستن به امن تر-در-خانه سیاست در جوامع خود آنها و نه حتی ماندن در خود شهرستان است. به خصوص با آب و هوای گرم من فکر می کنم آن را برای رفتن به مشکل" استاد راهنما لیزا بارتلت گفت: در این هفته.

اورنج کانتی مقامات بهداشت روز جمعه اعلام کرد 33 جدید کروناویروس موارد آوردن مجموع به 1,845. مقامات گزارش هر گونه اضافی COVID-19-مربوط به مرگ و میر که در 36.

اقامت در خانه سفارشات صادر شده توسط دولت های ایالتی و محلی شهرستانهای منجر به برخی اعتراضات در سن دیگو هانتینگتون بیچ کالیفرنیا در ساکرامنتو و نیوپورت بیچ.

اخیرا یک تعداد انگشت شماری از معترضان دیده می شود می تواند نشان در مرکز شهر ریورساید در صبح روز شنبه.

تبلیغات

هنوز نتایج نظرسنجی جمعه منتشر شد نشان می دهد که اکثریت کالیفرنیا حمایت از بخشنامه.

در میان کسانی که آرای 75% می خواهید سفارش به ادامه تا زمانی که مورد نیاز آن با توجه به کالیفرنیا مراقبت های بهداشتی پایه/نظرسنجی ایپسوس. تنها 11 درصد می خواستم برای جلوگیری از اقامت در خانه سفارش در حالی که 13 درصد تا به حال هیچ نظر.

ایالت کالیفرنیا ثبت بیش از 41,000 موارد از coronavirus و بیش از 1600 نفر کشته شده اند.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن