با کمپین مبارزه جو بایدن نوبت تمرکز خود را به کارولینای جنوبی

بزرگنمایی این تصویر دموکرات نامزد ریاست جمهوری و معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن به آدرس حامیان شنبه

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

دموکرات نامزد ریاست جمهوری و معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن به آدرس حامیان شنبه شب در کلمبیا S. C. بایدن قلم اولیه شب واقعه در نیوهمپشایر انتظار ضعیف نشان دادن است. Sean Rayford/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sean Rayford/گتی ایماژ

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن دچار, بازگشت به عقب ضعیف نمایش آن در دو کشور برای رای دادن در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات و وجود دارد در حال حاضر پرسش های جدی در مورد این که آیا خود را "electability" استدلال است که هنوز هم قابل قبول است.

در حال حاضر در کارولینای جنوبی که در آن بایدن همواره رهبری در پای صندوقهای رای او به طور فزاینده ای مواجه با رقابت از رقبا که حس که مبارزات انتخاباتی خود را است به تاخیر انداختن هفته قبل از دولت او را به عنوان او فایروال سر به پای صندوق های رای. اگر بایدن تصدیق میکند که خود را در جایگاه چهارم به پایان برساند در آیووا بود "فروشي" و پنجم در نیوهمپشایر "آمار" شکست به پیروزی در کارولینای جنوبی اولیه ممکن است یک ضربه او را قادر به بازیابی از.

ایالت ورمونت برنی ساندرز و میلیاردر فعال محیط زیست تام Steyer هر دو به چالش کشیدن بایدن ایستاده در کارولینای جنوبی است. و تازه از قوی اجرای برنامه در هر دو آیووا و نیوهمشایر, سابق, South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg اضافه کردن بیشتر کارکنان در وزارت امور خارجه پیش از Feb. 29 اولیه — اولین مسابقه در جنوب و برای اولین بار به ویژگی های به شدت سیاه و رای دهندگان.

بایدن است که هنوز هم یک پیشتاز در کارولینای جنوبی و قابل ملاحظه زیر وفادار در دولت است. هر چند وجود دارد محدود شده است معتبر نظرسنجی به تازگی به عنوان بخت و اقبال خود را شک و تردید عمل در جای دیگر در این ماه — بایدن دارای 12 نقطه سرب با توجه به RealClearPolitics رای گیری متوسط با Steyer در دوم و ساندرز سوم.

حامیان او در پلمتو دولت می گویند که این نتایج در آیووا و نیوهمپشایر انجام خواهد شد کمی به تغییر ذهن در کارولینای جنوبی است.

"نیست که نماینده دولت ما" گفت: تینا هربرت حامیان دیرین او به عنوان منتظر بایدن به صحبت در کلمبیا سه شنبه شب. بایدن قلم خود را در نیوهمپشایر اولیه تجمع رفتن به کارولینای جنوبی در اوایل.

دیگر نامزدها هربرت گفت: در عین حال برای نشان دادن معنی دار حمایت در میان رای دهندگان سیاه پوست و لاتین که بازی در یک نقش بزرگتر در کارولینای جنوبی نوادا و بسیاری از بیش از یک دوجین متحده که بازیگران برگه های رای در سه شنبه 3 مارس.

"ما باید برای به دست آوردن یک تصویر بهتر از کشورهای مختلف و واقعا دیدن اگر برخی از مردمی که واقعا نفوذ اقلیت آرا" او گفت:. "من می دانم آنچه برخی از نظر سنجی گفته اند اما من علاقه مند به دیدن آنچه رای دهندگان می گویند که آن زمان برای رای دادن."

در خود اظهارات بایدن تصریح کرد در مورد او که در انتخابات مقدماتی دموکرات باید در نظر گرفته و پس از چهار متحده رای نمی دو. پس از ترکیدن به اتاق به گونه ای از جکی ویلسون "و بالاتر," او التماس کارولینای جنوبی رای دهندگان به مبارزات انتخاباتی خود بسیار مورد نیاز آسانسور.

"ما در حال حرکت به ویژه مهم است فاز به دلیل انجمنها در حال حاضر ما شنیده نشده از متعهد ترین حوزه در حزب دموکرات های آمریکایی آفریقایی جامعه و سریعترین بخش در حال رشد از جامعه جامعه لاتین می شود."

سیاه رای دهندگان را تشکیل می دهند تقریبا دو سوم از مقدماتی حزب دموکرات رای دهندگان در ایالت کارولینای جنوبی و از طریق سال های خود را در خدمات عمومی سابق معاون رئیس جمهور جعلی است روابط مستحکم دو دولت و با آمریکایی های آفریقایی تبار در سراسر کشور. اما کشورهای مشترک المنافع ویرجینیا دانشگاه های نظرسنجی ها نشان می دهد بایدن حمایت در میان سیاه و سفید رای دهندگان در سراسر کشور است لغزش ترکیبات سوال در مورد هسته ای خود استدلال.

سوال این است که آیا در حال حاضر این روابط او را کشت — در بسیاری از موارد برای چندین دهه هنوز هم در ترجمه به رای.

"جو بایدن هیچ غریبه ای. او نمی نیاز به انجام همان چیزهایی است که پیت Buttigieg یا تام Steyer یا [سابق شهر نیویورک شهردار] مایکل بلومبرگ در کارولینای جنوبی است. ما می دانیم که او گفت:" دولت آمریکا به مردم ایران ، Marlon Kimpson که نشان دهنده یک اکثریت سیاه چارلستون منطقه و حمایت بایدن انتخاباتی.

Kimpson گفته است که دولت خود را عملی رای دهندگان به دنبال یک "بازگشت به حالت عادی" که بایدن بهترین گزینه است.

اشاره کرد و چالش از Steyer

بزرگنمایی این تصویر

دموکراتیک ریاست جمهوری, نامزد تام Steyer صحبت می کند به جمعیت در طول روز پادشاه در گنبد تجمع در Jan. 20 در کلمبیا S. C. Sean Rayford/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sean Rayford/گتی ایماژ

بسیاری از رقبا به بایدن که پدید آمده از آیووا و نیوهمپشایر با اجراهای قوی تر نشان داده اند ظرفیت محدود تا کنون به طنین انداز با nonwhite رای دهندگان که می تواند پیش بینی و مشکلی برای آنها به عنوان اصلی حرکت می کند از طریق نوادا و کارولینای جنوبی و بعد از آن متنوع تخته سنگ از سه شنبه متحده است.

میلیاردر Steyer شده جاری شدن سیل در ایالت کارولینای جنوبی با رادیو و تلویزیون آگهی های بازرگانی و همچنین به عنوان یک مهاجم پست الکترونیکی مستقیم مبارزات انتخاباتی. او در بازدید از این دولت بیش از ده بار و بیش از 90 کارکنان بر روی زمین است. همسرش, کت در حال حرکت است به دولت با توجه به آسوشیتد پرسبا برنامه ای به باقی می ماند در کارولینای جنوبی از طریق این مدت اولیه.

Tameika اسحاق Devine, شهردار pro tem کلمبیا است و با توجه به Steyer در میان دیگر نامزدها. او در ستایش مبارزات انتخاباتی خود برای صرف وقت در بخش دولتی است که نامزدهای دیگر ممکن است رد می کند.

"آنها به قرار دادن پول خود را که در آن دهان خود را است. به همین دلیل این خنده دار است وقتی می شنوم که مردم می گویند او در تلاش برای خرید این انتخابات" Devine گفت: از Steyer. "آن را متفاوت از آنچه که او انجام داده در گذشته است. هر دو او و کت شده اند در تلاش برای ساخت جوامع که من فکر می کنم قابل تحسین است."

تنش بین Steyer و بایدن هایش در طول هفته گذشته بحث دموکراتیک پس از بایدن حامی, کیر Harpootlian سابق کارولینای جنوبی حزب دموکرات صندلی متهم یک مجلس دولت از حمایت Steyer چرا که او تا به حال پرداخت شده توسط کمپین.

در طول بحث Steyer خواستار در مرحله عذرخواهی بایدن از یک بایدن ارائه نمی دهد. به جای آن او گفت که او تا به حمایت بیشتر از کارولینای جنوبی, سیاه حزبی و جامعه بیش از هر کس دیگری در این مسابقه است.

دولت ایالت Kimpson بود بی اعتنا از Steyer تلاش و هزینه های دولت گفت: "او باور نمی کند بایدن حمایت می شود در معرض خطر است.

"ما باید ارتش مردمی را در اینجا آماده شده برای این مبارزه خیابانی و از آن خواهد شد یک مبارزه" او گفت:. "تنش ها را تشدید کرد. ما نمی تواند اثر گذار در حمایت از ما برای کسی که می دانیم که جو بایدن."

بایدن حامیان می گویند آنها انتظار دارند او را به نفع خود در کارولینای جنوبی اما برای انجام این کار, مبارزات انتخاباتی خود نیاز به کوه تهاجمی حضور در هفته قبل از رای گیری.

"او فقط نمی تواند فرض کنیم که او آن را" حامی هربرت گفت: بایدن. "شما هنوز هم باید به انجام علت سعی و کوشش خود. او فقط میخوام باید برای خارج شدن وجود دارد و دست کشیدن بر روی درب و دریافت که شخصی تماس بگیرید. ما جنوبی ها. ما مانند توجه است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب