با کروناویروس تست در دسترس برای همه, L. A. شهر سایت آزمون 10,000 در یک روز

کالیفرنیا مقامات بهداشت عمومی در حال اصرار تمام شهرستانهای استان برای گسترش آزمایش برای هر یک از ساکنان با علا

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا مقامات بهداشت عمومی در حال اصرار تمام شهرستانهای استان برای گسترش آزمایش برای هر یک از ساکنان با علائم COVID-19 یک نشانه ای از خود را در حال رشد اعتماد به نفس است که تست ظرفیت افزایش یافته است به اندازه کافی برای رسیدگی به بخش قابل توجهی از جمعیت این ایالت.

با توجه به دستورالعمل جدید علامتی کم خطر مردم — از جمله افراد جوان و بدون شرایط بهداشتی اساسی — در حال حاضر در میان دولت اولویت برای, تست همراه با شش نفر دیگر گروه های مشخص شده.

مقامات همچنین اعلام کرد اواخر روز چهارشنبه که هر کسی که کار می کند در معرض خطر تنظیم از جمله فروشگاه های مواد غذایی و کارکنان و رانندگان اتوبوس و مأموران اجرای قانون نیز باید در میان بالاترین اولویت برای دریافت روال نمایش برای ویروس.

در حالی که کالیفرنیا بزرگترین و ثروتمندترین استان ها ممکن است باید از این ظرفیت برای گسترش, تست هر گونه افزایش در تعداد افرادی که به آزمایش می تواند ثابت کند به چالش کشیدن در مکان های مانند بیکرزفیلد یا فرزنو که در آن تست سایت می تواند نیاز به رفت و آمد طولانی.

تبلیغات

کالیفرنیا "تست بیابان" در بخش مرکزی دره و در امتداد نوادا و ایالتی اورگان خطوط و همچنین در متراکم شهری مناطق با تعداد زیادی از اقلیت ها با توجه به اطلاعات وارد شده توسط فرماندار ،

به آدرس اختلاف رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد شش جدید تست سایت های اولویت "سیاه و قهوه ای جوامع و با تمرکز بر جوامع روستایی." حدود 80 دیگران انتظار می رود به دنبال در اوایل ممکن است.

در یک پیام به سازمان بهداشت و درمان و پزشکی, کارگران, وزارت بهداشت دولت اذعان کرد که برخی از مناطق روستايی و با چگالی بالا محله ممکن است در عین حال باید زیرساخت ها و منابع به لغو محدودیت های محلی. مقامات گفت که این بخش را اولویت بندی دستورالعمل ها باید مورد استفاده قرار گیرد "در هنگام تست در دسترس بودن محدود است" و سیاست "باید جایگزین توصیه های پزشک و یا بهداشت محلی افسر."

در نهایت گفته مقامات گسترده, تست خواهد شد کمک به بهداشت عمومی ادارات از نزدیک پیگیری موارد بالقوه یکی از الزامات مورد نیاز برای کالیفرنیا به سهولت به مرحله بعدی این بیماری همه گیر پاسخ. چنین پیگیری خواهد شد نیاز به یک ارتش از حداقل 10 ، 000 تماس با ردیاب Newsom گفت.

تبلیغات

اما فرماندار بارها تاکید کرد که وجود یک روشمند جاده پیش رو قبل از محدودیت های اجتماعی کاسته و گفت که گسترش این ویروس در نهایت تصمیم می گیرید که چه اتفاقی می افتد بعدی.

"سیاست خواهد شد ما تصمیم گیری است. تظاهرات نیست رانندگی ما تصمیم گیری است. فشار سیاسی نمی خواهد درایو ما تصمیم گیری" Newsom گفت: در جلسه این هفته است. "تاریخ نیست. اما داده ها می کند."

در لس آنجلس هر ساکن صرف نظر از اینکه آیا آنها باید علائم می تواند آزمایش می شود برای coronavirus در هر شهر-اجرای تست سایت.

که اخبار سفر سریع بعد از شهردار اریک Garcetti از اعلام روز شنبه.

تبلیغات

در غرب دره تست سایت در وارنر مرکز در روز پنج شنبه صدها نفر از اتومبیل snaked از طریق عظیم پارکینگ و تقریبا به طور کامل در اطراف بلوک.

کریستی دورهام غرب تپه ساکن رفت به سایت پس از 17 سال دختر قدیمی, Madison, امضا آنلاین برای تست زیر Garcetti اعلام.

دورهام گفت که او تا به حال رانده گذشته تست سایت در روزهای گذشته و بسیاری هرگز به عنوان مشغول به عنوان آن بود یکشنبه با اتومبیل های در حال انتظار در یک 1½ مایل خط.

"تنها زمانی که مشغول است چهارم جولای هنگامی که آنها رو آتش بازی وارنر در مرکز پارک," او گفت:.

تبلیغات

دورهام و خود را 14 سال پسر قرار ملاقات های آینده در چند روز آینده, اما او پاره پاره در مورد اینکه آیا برای رفتن از طریق طولانی صبر کنید دوباره. تست خود را برای دخترش رفت و هموار و کارگران مفید بود اما از آن زمان بیش از دو ساعت به آنها برسد, او گفت:. وجود دارد به نظر می رسد تنها یک ترافیک مامور اجرای برای کمک به ظروف سرباز یا مسافر او گفت:.

"از چیزی که وحشتناک است که من فکر می کنم آن را به ارزش آن" به طریق صبر کنید دوباره دورهم گفت. "من فکر می کنم آن را به ارزش هر L. A. ساکن بودن قادر به آزمایش می شود. من می دانم که یک بخش بزرگ از اقتصاد باز و کسب و کار شروع به باز کردن دوباره داشتن است که تست اطلاعات اما [صبر] بسیاری بود."

Garcetti گفت: شهر-اجرای تست سایت های ارائه شده در مورد 10,000 آزمون در روز پنج شنبه سه برابر تعداد آزمون معمولا در یک روز انجام می. همان روز شهرستان سایت های تست شده حدود 4000 نفر است.

Garcetti گفت: رهبران محلی این باور مجموع آنها به طور بالقوه می تواند ارائه تا 50,000 آزمون در روز, در صورت نیاز, اما که سطح تقاضا نشده خود را ارائه شده است.

تبلیغات

"ما بیش از 300,000 آزمون است که در حال انبار از مردمی که ما در این آزمون از, و این چیزی نیست که ما هستیم گفت: "هی نمی دهد کسانی که به شهرهای دیگر و یا مکان های دیگر ما می خواهیم آنها را برای خودمان برای این'" Garcetti گفت. "آنها اعتماد به نفس است که آنها قادر به ادامه جلسه خواسته های دیگران و قادر خواهید بود برای ما به گسترش تعداد که ما انجام می دهند."

پیش از آن در روز L. A. شهرستان مقامات بهداشتی ساخته شده آن را روشن است که آنها نمی شد و به همین ترتیب گسترش معیارهای تست.

دکتر کریستینا Ghaly مدیر بخش گروه خدمات بهداشتی و درمانی گفت: در این شهرستان را اولویت بندی تست برای افراد با علائم COVID-19 از جمله به تازگی به رسمیت شناخته شده و علائمی مانند گلو درد و از دست دادن ناگهانی از طعم و مزه یا بوی آن است.

این شهرستان همچنین تاکید تست برای افراد مشغول به کار در خدمات ضروری از جمله بهداشت و درمان کارگران و کسانی که در کار خدمات غذایی و آب و برق و ساکنان نهادی امکانات زندگی مانند خانه های سالمندان.

تبلیغات

پرسید: اگر در این شهرستان و شهرستان ارائه شد پیام های مخلوط در تست Ghaly گفت: این دو نهاد مشغول به کار بودند از نزدیک با هم در یک "به سرعت در حال تحول موضوع است."

"ما فکر می کنیم که این بهترین رویکرد" Ghaly گفت. "ما همچنین بر این باورند که این چیزی است که بسیاری پشتیبانی می کند از نظر شواهد بالینی مورد که آیا استفاده از یک آزمون است."

چند ساعت بعد Garcetti خار سوال از خبرنگاران در مورد اینکه آیا وجود دارد هر گونه تنش بین خود و این شهرستان با توجه به تغییر در تست سیاست.

شهر مشورت با لس آنجلس وزارت بهداشت در طرح خود را برای آزمایش افراد بدون علامت و دریافت "بازخورد مثبت" Garcetti گفت: پنج شنبه شب در حالی که همچنین اشاره کرد که county آژانس نیازی به "ثبت نام" در این شهر برنامه.

تبلیغات

"هنگامی که مردم مشتاق به بازگشت به کار برای باز کردن فضاهای که بستگی به دانش و آگاهی می آید از تست او گفت:" دفاع از این شهر رویکرد است. "و تست بیشتر مردم به ما می دهد بیشتر توانایی برای باز کردن هر چه زودتر."

بار عکاس Brian van der Brug و تحریریه داکوتای اسمیت کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب