با شیوع کروناویروس بدتر دره سیلیکون ممنوعیت تجمعات از 35 یا بیشتر مگر اینکه بیمار از مطالعه حذف شدند

تماس با شیوع کروناویروس "یکی از تاریخی ترین بهداشت عمومی چالش های زمان ما," سلامت افسر دره سیلیکون جدید صادر ش

توسط MINERALNEWS در 23 اسفند 1398

تماس با شیوع کروناویروس "یکی از تاریخی ترین بهداشت عمومی چالش های زمان ما," سلامت افسر دره سیلیکون جدید صادر شده تهاجمی ممنوعیت تجمعات عمومی — محدود کردن تجمعات از 35 یا بیشتر مگر اینکه هر کسی که بیمار یا در معرض خطر بالاتری از بیماری های جدی شرکت نمی و ممنوعیت های عمومی و خصوصی تجمعات از 100 یا بیشتر.

با کروناویروس گسترش سریع و ضربه Silicon Valley, سخت, جهت شهرستان سانتا کلارا سلامت افسر دکتر سارا کودی شد دقیق ترین ممنوعیت تجمعات عمومی در سراسر کالیفرنیا. شهرستان سانتا کلارا بدترین آمار شهرستان سراسر کشور, گزارش یک مورد مرگ و 79 مورد. تعداد موارد بیش از سه برابر بیش از آنچه در آن بود یک هفته پیش.

شهرستان سرپرست مدرسه نیز دستور تعطیلی مدارس در شهرستان سانتا کلارا آغاز مارس 16 آوریل 3.

"بر اساس این داده ها و الگوهای بیماری است که ما در سراسر جهان, ما می دانیم که شیوع COVID-19 در شهرستان ما را تسریع خواهد کرد. و ما پیش بینی بسیاری از موارد در روزها و هفته به سر آمد" سلامت افسر گفت.

تبلیغات

"این اقدامات طراحی شده به سرعت گسترش بیماری و حفظ بحرانی بهداشت و درمان-مراقبت از ظرفیت و دیگر خدمات ضروری," کودی گفت.

منظور خواهد شد و به احتمال زیاد یک اثر دراماتیک در تئاتر و میله های زندان است.

یک گردهمایی است که هر رویداد و یا برگزاری آن به ارمغان می آورد مردم با هم در یک اتاق یا فضای در همان زمان مانند یک سالن ورزشگاه آرنا, اتاق کنفرانس, سالن جلسه, کافه تریا, رستوران, تئاتر نوار و یا هر گونه دیگر محدود محیط داخلی و یا در فضای کودی گفت.

این ممنوعیت شامل نمی شود عادی عملیات در فرودگاه ها و یا مکان های که در آن افراد ممکن است در حمل و نقل دفاتر و کلاس های درس و محیط های خرده فروشی مانند داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی و یا بیمارستان ها و درمانگاه ها.

تبلیغات

نظم جدید را به اثر 12 صبح روز شنبه.

سریع افزایش موارد باعث شده است که مقامات بر این باورند که شیوع خواهد شد به طور چشمگیری بدتر است.

کودی اذعان کرد آنچه یک تصمیم دشوار بود.

"این تصمیم گیری را سخت است. ما متعادل بهداشت عمومی نیاز به سرعت گسترش عفونت با تاثیر قابل توجهی ما می دانیم که این اقدامات را در زندگی ما ساکنان. ما معتقدیم این اقدامات لازم را برای حفاظت از رفاه جامعه ما در یکی از تاریخی ترین بهداشت عمومی چالش های زمان ما," کودی گفت.

Lin گزارش از سان فرانسیسکو; وینتون از لس آنجلس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب