با اقتصاد چین ضرب و شتم توسط همه گیر میلیون ها بازگشت به زمین برای کار

بزرگنمایی این تصویر کارگران فصلی کشاورزی گیاه بادام زمینی در کنار مزارع گندم در چین استان هنان. با د

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارگران فصلی کشاورزی گیاه بادام زمینی در کنار مزارع گندم در چین استان هنان. با ده ها میلیون نفر از شهری و کارخانه های شغلی از دست رفته بسیاری از تازه بیکار را بازگشت به روستاها. امی چنگ/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
امی چنگ/NPR

از آنجا که بیماری همه گیر کوروناویروس کتک اقتصاد چین, دهها میلیون نفر از شهری و کارخانه شغل را از بین میره.

برخی از کارگران و صاحبان کسب و کار باید متحد با هم برای فشار آوردن به شرکت ها و یا دولت های محلی برای یارانه ها و پرداخت.

اما بسیاری از تازه بیکار باید به جای بازگشت به روستاها. چین گسترده روستا در حال حاضر به عنوان یک بیکاری اسفنج خیساندن تا شناور کارگران مهاجر موقت کار کشاورزی در خانواده کوچک توطئه.

"می گویند یک کارخانه مورد استفاده قرار گیرد به استخدام 1,000 موقت کارگران; در حال حاضر بدون سفارشات جدید این صاحبان کسب و کار نمی تواند به استخدام این تعداد از مردم" یان Xiyun یک کار واسطه NPR گفت. "کارخانه من معمولا در سال های گذشته می تواند به راحتی استخدام 2000 نفر. در حال حاضر وجود دارد این است که به ندرت کسی [در کف کارخانه]."

ده سال پیش یان چپ خود ایجاد کرد در نزدیکی شهر کوچک ژومدین در استان هنان برای اولین بار و پیوست مهاجر نیروی کار است. در حال حاضر او یک headhunter کار کمیسیون قرار دادن هزاران نفر از روستاییان مانند خودش الکترونیک در کارخانه ها.

با اقتصاد به شدت مبارزه یان می گوید ساعتی حقوق کاهش یافته است برخی از بیش از 35 درصد است. بنابراین تعدادی از روستاییان او شده است قادر به در محل ساخت هاب مانند شنزن و Dongguan چین جنوبی.

"کارخانه ها تمام گذاشتن مردم. آنها احتمالا نمی تواند پرداخت تمام کارگران خود را زمانی که آنها هیچ سفارشات بیرون رفتن و هیچ کالاهای وارداتی در آینده می گوید:" یان.

بزرگنمایی این تصویر

انبوهی از گندم آفتاب خشک خارج از تسهیلات ذخیره سازی در Chayazhen در استان هنان. امیلی فنگ/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
امیلی فنگ/NPR

یک رویای به تعویق افتاد

رکود اقتصادی جهانی می تواند مخاطره چین را هدف ریشه کن کردن فقر روستایی تا پایان سال 2020 یک محور ابتکار از رهبر جمهوری چین در زمانی که او به قدرت رسید در سال 2012.

برخی از 5.5 میلیون ساکنان روستایی هنوز هم زندگی در زیر خط فقر که چین تعریف می کند به عنوان درآمد سالانه زیر 2,300 یوان ($324). (در مقایسه با بانک جهانی تعریف فقر شدید به زندگی در کمتر از $1.90 یک روز یا $694 یک سال است.)

محققان در دانشگاه استنفورد و پکن دانشگاه Renmin که نمونه حدود 700,000 روستاییان از هفت استان در این سال یافت می شود اقدامات لازم برای کاهش گسترش ویروس را به طور چشمگیری کاهش می یابد و کارگران مهاجر " درآمد که بسیاری مجبور به خرید مواد غذایی کمتر.

"در اواخر ماه آوریل تنها در حدود نیمی از کسانی که روستایی و کارگران شاغل به کار در سال گذشته بودند [هنوز] کار گفت:" اسکات Rozelle, یک اقتصاددان دانشگاه استنفورد که رهبری این تیم از محققان. "این اخبار خوب و بد داستان. بسیار کمی وجود دارد شیوع بیماری و چین انجام بسیاری از چیزهایی را امتحان کنید برای کوسن اثر مستند. اما وجود دارد اشتغال منفی اثر است."

بدتر تنها حدود 10 درصد از چین و بیکاری به طور معمول دولت دریافت مزایای بیکاری به دلیل الزامات سختگیرانه که به نفع یقه سفید کار می کنند. بیمه بیکاری است که تنها در دسترس برای کسانی که پرداخت به بودجه عمومی برای بیش از 12 ماه همراه با کمک از کارفرمایان خود را. اکثریت قریب به اتفاق کارگران مهاجر که مشاغل فصلی واجد شرایط نیست.

در عوض تنها راه چاره برای صدها میلیون نفر از کارگران مهاجر نهفته در بازگشت به زمین است. اما در خارج ژومدین در میان آن خاکی طلایی مزارع گندم روستاها نیز اقتصادی احساس درد است.

بزرگنمایی این تصویر

تراکتور پمپ برداشت گندم دانه به پشت یک روستایی واگن خارج ژومدین استان هنان. امیلی فنگ/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
امیلی فنگ/NPR

مانند بسیاری از شهرهای مرکزی چین ژومدین یک منبع ثابت از کارگران مهاجر که کارکنان رستوران ها و کارخانه ها از شانگهای به شنژن. در این سال به دلیل نزدیکی به کانون coronavirus بیماری همه گیر در کشور همسایه هوبئی دقیق و مستند اقدامات آن دسته از کارگران خود را سرگردان در روستاهای خود ،

در اواخر فوریه ژومدین دولت و شهرداری بود که پس از جان گذشته برای مردم در کار آن اجاره اتوبوس برای صدها نفر از کارگران گذر گاه آنها را از ژومدین روستایی حاشیه به الکترونیک کارخانه در استان گوانگدونگ بیش از 800 مایل دور. اما در آوریل غوطه در تقاضای مصرف کننده ایجاد می شود بسیاری از کوچکتر کارخانه به بستن درهای خود را برای بقیه سال, تنها چند هفته پس از آنها تا به حال بازگشایی به عنوان مستند اقدامات کاسته.

در میان کسانی که در سمت چپ و سپس بازگشت و شد ساکنان بزرگ ژائو ایجاد کرد تا به نام چرا که هر کس در وجود است و مربوط به همان نام خانوادگی ژائو. کسانی که به طور معمول سفر صدها مایل به کار در حال حاضر باید برای انتخاب شغل موقت و نزدیک به خانه های که در آن حقوق و دستمزد بسیار پایین تر است.

"دختر من فقط بازگشت به روستا! الکترونیک کارخانه به پایان رسید تا بسته شدن. به دلیل coronavirus است که با خرید هر چیزی در چین و کارخانه نمی تواند واردات کالا گفت:" ژائو که هیچوقت نام و نام خانوادگی زیرا او احساس شرمندگی آشکارا صحبت در مورد خانواده اش بیکاری است.

تمدید قبیله است که در حال حاضر با تکیه بر برداشت گندم برای برخی از صرف پول است. آن را نمی خواهد بود. برداشت بازده در این سال شده است حدود چهار پنجم آنچه را که آنها در سال گذشته است.

"آب و هوا خیلی خشک است. شده است وجود دارد بدون باران است. همه چیز ما کاشته شده در این سال فقط می میرد" ژائو اظهار تاسف کرد.

بزرگنمایی این تصویر

تازه بین بردن ساقه گندم خارج ژومدین استان هنان. برداشت این سال شده است حدود چهار پنجم آنچه را که آنها در سال گذشته است. امی چنگ/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
امی چنگ/NPR

عدم شفافیت اقتصادی

رسما در چین-نرخ بیکاری باقی مانده است قابل ملاحظه ای پایدار بیش از پنج ماه گذشته حتی به عنوان شدید مستند اقدامات طراحی شده برای جلوگیری از شیوع کروناویروس همچنین مانع از کارگران مهاجر در چین جمعیتی نزدیک به 300 میلیون از سفر و ورود به شهرستانها برای پیدا کردن شغل.

چین به طور سنتی اندازه گیری نرخ بیکاری با شمارش تعداد افرادی که به طور رسمی ثبت نام با دولت برای مزایای اجتماعی precluding کارگران مهاجر با ثبت نشده کار می کنند.

تحلیلگران اقتصادی اشاره کرده اند چین نرخ بیکاری که همیشه شناور در یک باند باریک 4-6 ٪ تقریبا قطعا نادرست است. چین نرخ بیکاری ندارد "یک رابطه با چرخه اقتصادی" نوشت: یک گروه از تحلیلگران در شرکت چینی Zhongtai اوراق بهادار است. پژوهش توجه شده و حذف شده از شرکت وب سایت است.

در سال 2018 این کشور آمار دفتر شروع انتشار آمار بیکاری با استفاده از یک روش جدید بر اساس نمونه گيری تصادفی انتخاب شدند.

روش جدید اما هنوز هم به راحتی نتواند میلیون ها نفر از ساکنان روستایی که در سفر به شهرستانها به صورت فصلی کار می کنند به این دلیل که نمونه استخر تساوی تنها از کسانی که در شهرستانها زندگی می کنند در طول سال است. ثبت نرخ بیکاری در واقع کمی کاهش در ماه مارس با وجود نزدیک به 1 میلیون شهر شغل ناپدید دلیل coronavirus مربوط به مستند در سه ماهه اول.

"بررسی نمی کند را به حساب کسانی که اغلب مسافرت بین این کشور و مناطق شهری مانند کارگران مهاجر" توضیح می دهد که Tianlei هوانگ یک تحلیلگر تحقیقات در اتاق فکر پترسون موسسه بین المللی اقتصاد که به نظر می رسد در چین بیکاری نظرسنجی.

در این بررسی روش نشان داد که 6 درصد از کل نیروی کار خارج شد ، تحلیلگران مستقل برآورد واقعی در چین نرخ بیکاری است معلق در هوا در نزدیکی 20 درصد — نزدیک به 80 میلیون نفر از کارگران. اختلاف بین این دو چهره می آید به احتمال زیاد از چین تعداد زیادی از کارگران مهاجر.

"این بررسی ممکن است به طور کامل تصرف وضعیت اشتغال خود اشتغالی و یا مهاجران روستایی که در کار میکرو-شرکت و یا در غیر کشاورزی در مناطق روستایی" نوشت: Tao Wang ارشد چین اقتصاددان در بانک سرمایه گذاری UBS.

چین آمار رسمی نشان می دهد 50 میلیون کمتر از مهاجران بازگشته به شهرستانها این فوریه نسبت به همین زمان در سال گذشته احتمال دارد چرا که آنها تا به حال هیچ کار و به جای پرورشی زمین.

بزرگنمایی این تصویر

یک کشاورز بیل شیارهای به تازگی برداشت گندم به عنوان آن را در آفتاب خشک در Chayazhen. امیلی فنگ/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
امیلی فنگ/NPR

برای اولین بار در چین مدرن, تاریخچه پکن را تنظیم سالانه رشد اقتصادی نرخ هدف این سال با استناد به عدم قطعیت به دلیل جهانی coronavirus بیماری همه گیر. به جای چین را برتر لی کچیانگ قول داد در ماه گذشته برای بهبود رفاه اجتماعی برنامه های خود را. "ما را به اتخاذ یک سیاست برای دیدن روستایی کارگران مهاجر باید دسترسی برابر به خدمات اشتغال در شهرستانها که در آن کار می کنند" لی گفت.

آن است که هنوز روشن نیست آنچه که سیاست ممکن است.

آگاه است که زمین های روستایی مفید است بافر در برابر بیکاری بالاتر شماره های محلی را تشویق روستاییان به دنبال کار و نزدیک به صفحه اصلی این سال است. زونگ Qinghou رئیس برجسته چینی شرکت مواد غذایی Wahaha کرده است و حتی پیشنهاد چین توقف کشاورزی بیشترین واردات به افزایش قیمت از تولید داخلی در جهت تامین امرار معاش برای بیشتر ساکنان روستایی.

اما در ژومدین روستاییان مشتاق به ترک در حال حاضر.

یکی روستایی, Ye Xinduo می گوید او تصمیم به ترک روستا در این سال برای کار در شهرستان بندر نانجینگ به عنوان او معمولا پس از گفت خود حقوق و دستمزد خواهد بود 30 درصد کاهش دهد. شما ساخته شده است که با انجام کار پاره وقت شغل های محلی مانند تحویل مواد غذایی و کمک به گندم برداشت.

او دوست دوران کودکی ژانگ پینگ شده است خوش شانس را به نگه داشتن شغل خود را در یک بزرگتر ذکر شده شرکت مستقر در استان گوئیژو. اما او می گوید به عنوان یک مدیر او را به آتش ده ها تن از کاربر بیشتر کارکنان است.

"چرا دیگری را می بینید بسیاری از مردان جوان در اطراف روستا در این زمان از سال است ؟" جوک ژانگ.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن