با 19 تایید COVID-19 موارد و بدون مرگ و میر لائوس به شل مستند

بزرگنمایی این تصویر یک خریدار اقدام به خرید سبزیجات در ماه گذشته در وینتیان, لائوس. دولت اعلام کرد ک

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک خریدار اقدام به خرید سبزیجات در ماه گذشته در وینتیان, لائوس. دولت اعلام کرد که برخی از دفاتر و کسب و کار را از سر عادی عملیات در روز دوشنبه. این کشور تایید کرده است 19 COVID-19 موارد و بدون مرگ و میر. Xinhua News Agency/Xinhua News Agency/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Xinhua News Agency/Xinhua News Agency/گتی ایماژ

مقامات در لائوس می گویند که آنها آماده هستند برای بیشتر بالابر مستند محدودیت. تایید COVID-19 نفر در جنوب شرقی آسیا را تنها محصور در خشکی کشور ثابت باقی مانده در 19 برای بیش از یک ماه و با وجود صفر گزارش شده مرگ و میر.

پس از یک سخت در سراسر کشور مستند بود تا حدی برداشته اوایل این ماه, رستوران ها, برخی از خرده فروشی و کسب و کار خدمات مانند سالن و فروشگاه خودرو اجازه داده شد برای باز کردن اما مردم نمی تواند در سفر خارج از استان. دفاتر مجاز به بازگشایی اگر آنها به تصویب رسید "چرخش شیفت" به Nikkei Asian Review گزارش شده است.

ملی این کشور نیروی کار برای COVID-19 پیشگیری و کنترل اعلام کرد در روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی که بیشتر دفاتر و کسب و کار را از سر عادی عملیات در چهار شنبه, مارس 18. برخی از مدارس را بازگشایی و برخی فعالیت های ورزشی مجاز خواهد بود به گزارش به زبان تایی برابر است.

لائوس' 7 میلیون نفر از شهروندان نیز مجاز به مسافرت در داخل کشور هر چند مسافران خارجی هنوز هم نمی دادند.

مقامات استرس های اجتماعی که فاصله و سایر اقدامات پیشگیرانه هنوز هم در اثر — و اگر بیشتر موارد به نظر می رسد قوانین سختگیرانه مانند سازندگان: کسب و کار و ممنوعیت گردهمایی های اجتماعی خواهد بود reimposed.

دولت را مستند کرده است تا حد زیادی موفق حاوی coronavirus "اما آن را خوب است برای کسب و کار و اقتصاد" صاحب یک رستوران در پایتخت وینتیان می گوید NPR. مالک نمی خواهید به نام به خاطر ترس از مجازات از دولت کمونیستی. رستوران نزدیک رفت و پس از آن منتقل شده به غذای آماده-فقط خدمات و وجود چند مشتریان.

"بسیاری از لائوس شهروندان که سرمایه گذاری در کسب و کار خود شکایت های زیادی و صدمه زیادی" از مستند صاحب رستوران می گوید.

مالک و دیگران شک و تردید رسمی ادعا می کنند که این کشور تنها 19 COVID-19 موارد است. لائوس سهام یک مرز — و به شدت وابسته به گردشگری از چین.

"بسیاری از مردم شکایت دارند و سوال بپرسید [اگر وجود دارد بیشتر موارد] به هر یک از دیگر, اما آنها احساس ناراحت کننده در مورد درخواست دولت" صاحب رستوران می گوید.

لائوس' اولین موارد تایید شده در مارس 24. دولت می گوید از طریق تهاجمی تست از کارگران مهاجر و مسافران وارد کشور موفق شده است برای رسیدن به بالاترین تعداد موارد در جنوب شرقی آسیا.

لائوس در حال حرکت است به سرعت به بازگشایی نسبت به کشورهای دیگر در منطقه است. کوچک اقتصاد در زمان یک اقدام فوری و ضربه مستقیم به دلیل COVID-19 مارک ترد ایالات متحده آمریکا-آسه آن شورای کسب و کار می گوید NPR.

"بسته شدن مرزهای بدیهی است که مستقیم نوع شوک," او می گوید.

در حالی که لائوس' تولید ناخالص داخلی است به طور مداوم رشد کرده و در طول چند سال گذشته آن را تنها در حدود 18 میلیارد دلار در سال 2019 با توجه به صندوق بین المللی پول. صندوق بین المللی پول رتبه لائوس' تولید ناخالص داخلی 35 از 42 کشور جهان در آسیا در سال گذشته است.

ترد می گوید: جنوب شرقی آسیا و منطقه خواهد شد به احتمال زیاد میانگین رشد تولید ناخالص داخلی فقط 2 درصد به 3 درصد برای سال 2020 است. که در مقایسه با 4.9 درصد رشد به بانک توسعه آسیا پیش بینی شده برای این منطقه قبل از شروع سال.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب