برنده کالیفرنیا دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه نیست به عنوان ساده به عنوان آن را برای تلفن های موبایل

رای دهندگان در کالیفرنیا مانند دیگران در سراسر کشور را به عهده گرفت که تنها یک نامزد می تواند برنده انتخابات.

توسط MINERALNEWS در 4 اسفند 1398

رای دهندگان در کالیفرنیا مانند دیگران در سراسر کشور را به عهده گرفت که تنها یک نامزد می تواند برنده انتخابات. و در اکثر موارد آنها حق.

اما اکثر انتخابات مقدماتی کار متفاوت — واقعیت پنهان در سال گذشته زمانی که مسابقه تمام شد اما با گذشت زمان کالیفرنیا بازیگران برگه های رای. در مارس 3, دموکراتیک انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود به دور از بیش و محرمانه قوانین برای برنده شدن در گلدن استیت را به بازی می آیند.

وجود 54 دموکراتیک مقدماتی در کالیفرنیا

کالیفرنیا را ارسال 494 نمایندگان به کنوانسیون ملی دموکرات ها در میلواکی, Wis., این ماه ژوئیه. بسیاری از آنها را -- 271 نمایندگان — را نمایندگی یکی از ایالت 53 کنگره مناطق.

در اصل 3 مارس اولیه ساخته شده است تا از یک ایالت در انتخابات و 53 منطقه در سطح انتخابات است. داوطلبان اهدا خواهد شد نمایندگان بر اساس چگونه آنها را در هر یک از این متمایز مسابقات و باقی مانده نمایندگان تقسیم خواهد شد با بالا ایالت رای-اهل عمل.

تبلیغات

نه همه از این 54 مسابقات جایزه به همان تعداد از نمایندگان. ایالت, نتایج تصمیم می گیرید که چه کسی برنده 90 کالیفرنیا "در بزرگ" میثاق نمایندگان بزرگترین زیر مجموعه و همچنین 54 نمایندگان به نمایندگی از حزب رهبران و مقامات منتخب. در فردی کنگره مناطق حزب دموکرات با استفاده از یک فرمول است که طول می کشد را به حساب مردم و رای گیری داده ها از دو انتخابات ریاست جمهوری. هیچ کنگره منطقه خواهد شد جایزه بیش از هفت نمایندگان به کنوانسیون دموکراتیک و یا کمتر از چهار نمایندگان.

نمایندگان هستند (نوع) divvied تا با مجموع رای

اینجا جایی است که همه چیز پیچیده است چرا که یک نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری می تواند برنده رای در یکی از کالیفرنیا کنگره مناطق و هنوز هم اهدا می شود هر نماینده.

کلید را در هر یک از این میکرو مقدماتی است که یک نامزد باید حداقل 15 درصد از آراء به راه رفتن دور با کنوانسیون نمایندگان. در نهایت با کمتر از 15 درصد آرا را در هر دو کنگره منطقه یا ایالت اولیه و نامزد ، در واقع کسانی که رای ها را به طور کامل کنار بازیگران: بد بخت نامزدها در حال عبور کردن لیست و رای درصد در حال محاسبه است.

به عبارت دیگر اگر سه نامزد تقسیم 50 درصد از یک منطقه را خام آمریکا با 19% و 16% و 15% از آراء بازیگران, به عنوان مثال — همه کاندیداهای دیگر و در مجموع دور انداخته می شوند. این روند پس از آن شروع می شود و بیش از هر نامزد به اشتراک گذاری از آنچه شناخته شده به عنوان "واجد شرایط" آرا محاسبه شده است.

تبلیغات

ساده ترین راه برای توصیف آن است که به تصور یک منطقه که در آن 100 رای دهندگان بازیگران برگه های رای. پس از بررسی اولیه تنها 50 نفر از کسانی که رای — 19 بازیگران برای اولین بار از محل نامزد, 16 برای مکان دوم نامزد 15 به صورت یکی در مقام سوم — استفاده می شود برای جایزه نمایندگان.

واجد شرایط رای اولین محل نامزد دریافت 19 50 (38%). دوم-محل نامزد دریافت 16 از 50 رای (32%). و مقام سوم نامزد دریافت 15 از 50 رای (30%).

این درصد در حال حاضر استفاده می شود به جایزه نمایندگان به هر یک از سه نامزد.

گرد کردن برای نهایی نماینده کل

در فرضی منطقه در بالا ذکر شد, سه نامزد دریافت خواهد داشت. بیایید فرض کنیم که در این منطقه واقع شده است در یکی از کالیفرنیا شهرهای بزرگتر و رای دادند به شدت برای رئیس جمهور سابق اوباما در سال 2012 و هیلاری کلینتون در سال 2016 — و در نتیجه ارسال خواهد شد هفت نمایندگان به کنوانسیون ملی دموکرات ها.

اولین محل نامزد دریافت 38 درصد از واجد شرایط اولیه رای دادن. که ضرب در تعداد نمایندگان موجود و در نتیجه 2.66 نمایندگان خواهد بود که گرد تا 3.

دوم-محل نامزد دریافت 32 درصد از واجد شرایط اولیه رای که ترجمه را به 2.24 نمایندگان — گرد کردن به 2.

و مقام سوم نامزد دریافت 30 درصد از واجد شرایط اولیه رای گیری که در نتیجه 2 نمایندگان.

این سیستم همان امر برای نمایندگان اهدا به کسانی که به خوبی در این ایالت رای کل. وجود دارد 144 نماینده کرسی اهدا شد در این مسابقه که برخی از آنها گرفته خواهد شد توسط دولت حزب رهبران و مقامات منتخب. تنها نامزد دریافت 15 ٪ یا بیشتر از همه کالیفرنیا دموکراتیک اولیه آرا را دریافت بخشی از این نمایندگان.

تبلیغات

نتایج ممکن است همیشه به نظر می رسد منطقی — یا نمایشگاه

سخت 15% آستانه ممکن است به نظر می رسد آسان برای پشتیبانی در تئوری بلکه بسیار سخت تر برای دفاع در عمل — به ویژه به دلیل وجود یک فرصت بسیار خوب است که سه یا بیشتر از دموکرات ها خواهد بود رقیب قوی پس از شمارش آرا در سراسر کالیفرنیا در 8 p. m. در مارس 3. وجود دارد به احتمال زیاد تفاوت بسیار کمی در حمایت کنگره در سطح بین نامزد دریافت 13% و 15% از رای, اما یک تفاوت بزرگ که معلوم می شود یکی از کسانی که مدعی خواهد آمد تا دست خالی. از سوی دیگر این امکان وجود دارد که یک دموکرات می تواند در نظر گرفته شده توسط ملی ناظران سیاسی به عنوان داشتن بسته شده اند از کالیفرنیا اولیه بر اساس ایالت بازده — تنها به در واقع اعطا شده است یک دانش سطحی از نمایندگان از کنگره مناطق گسترش در سراسر کشور.

نماینده بالغ ممکن است شناخته شده است و تا مارس

شاید سخت ترین چیز برای هر کس به قبول این است که فرایند پیچیده به این معنی است که در کالیفرنیا دموکراتیک نمایندگان واقعا نمی تواند اهدا می شود تا زمانی که دولت در انتخابات مقامات گواهی مجموع رای در 2 آوریل. حتی کسری از یک درصد در برگه های رای می تواند تغییر یک نامزد از برنده شدن در چند نمایندگان به هیچ کدام. بعلاوه رسمی انتخابات بازده نیست گزارش کنگره مناطق تا شمارش کامل است که به طور بالقوه می تواند ترک بیطرفانه صدا برای مقابله با ادراک میفروخت توسط یک نامزد حامیان یا مخالفان در اول روز و چند هفته پس از کالیفرنیا اولیه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن