خواهد Infinite ممنوع شود در ایالات متحده آمریکا? ممکن است بستگی دارد که صاحب آن

بزرگنمایی این تصویر کاخ سفید و کنگره به طور فزاینده ای خفقان را بر Infinite چینی متعلق به برنامه اشت

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کاخ سفید و کنگره به طور فزاینده ای خفقان را بر Infinite چینی متعلق به برنامه اشتراک گذاری ویدیو است که احساس در میان نوجوانان و 20-یه چیزی. مقامات ترس این برنامه می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ابزار جاسوسی. Anjum نوید/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Anjum نوید/AP

Infinite است به فکر راه هایی برای فاصله خود را از آن چینی شرکت مادر به عنوان تهدید از واشنگتن رشد بلندتر.

کنگره این هفته پیشرفته قوانین برای جلوگیری از کارمندان فدرال با استفاده از Infinite در دولت صادر شده و دستگاههای. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با توجه به راه برای فشار بر برنامه اشتراک گذاری ویدیو محبوب و 20-چیزی خارج از آمریکا در دسترس نباشد.

Infinite متعلق به چینی ها فن آوری های غول پیکر ByteDance. و در حالی که Infinite گرفته است گام برای فاصله خود را از آن پکن شرکت مادر هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و برخی از جمهوری خواهان و دموکرات ها در کنگره ترس حزب کمونیست چین می تواند با استفاده از Infinite به عنوان یک ابزار برای جاسوسی آمریکایی ها به عنوان یک تهدید امنیت ملی.

پیشرو در تکنولوژی و سیاست امنیت ملی کارشناسان می گویند اگر رئیس جمهور تهمت مصمم به اجرای Infinite از ایالات متحده, او به احتمال زیاد به صدور یک فرمان اجرایی اعلام آن را یک تهدید امنیت ملی تحت اضطراری بین المللی اقتصادی قدرت عمل یک قدرت است که شاخه خارج از قرن تجارت با دشمن عمل می کنند.

"هنگامی که ما بحث در مورد تحریم ها علیه روسیه الیگارشی و kleptocrats, خوب, تحریم ها هستند که بدون آمریکا می تواند به انجام کسب و کار با آنها گفت:" استوارت بیکر سابق مشاور عمومی در آژانس امنیت ملی. "و در حال حاضر که همان تحریم ممکن است مورد استفاده قرار گیرد در مقابل Infinite."

اگر قانون است و به استناد مالی معاملات بین آمریکایی ها و یا ایالات متحده آمریکا مبتنی بر موسسات مالی و Infinite غیر قانونی خواهد بود و با مجازات سنگین مدنی جریمه و یا تحت تعقیب کیفری.

"هیچ آمریکایی می تواند به آنها پول تبلیغات. بدون آمریکا ممکن است به پرداخت آنها را برای نرم افزار. هیچ آمریکایی می توانند وارد یک معامله به قرار دادن آنها را در فروشگاه app" بیکر گفت.

به عبارت دیگر, آن ممکن نخواهد بود برای پیدا کردن Infinite در فروشگاه app. و به روز رسانی به برنامه نمی خواهد به ارسال دهها میلیون نفر از آمریکایی ها که در حال حاضر آن را بر روی تلفن خود را. در نهایت که مدیریت برنامه قابل دفاع است.

Infinite نیز می تواند اضافه شده به وزارت بازرگانی را در لیست سیاه شناخته شده به عنوان "نهاد List." دولت قرار داده شده است شرکت چینی غول هواوی در آن تنها به اعطای چند reprieves پس از.

گزینه سوم تحت نظر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و برخی از قانونگذاران در کنگره را به چالش ByteDance را کسب آمریکایی لب همگام سازی نرم افزار موسیقی.ly در نوامبر سال 2017 ادغام که تنظیم صحنه برای Infinite برای تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین برنامه ها در جهان است.

مقامات در Infinite کاهش یافته است به نظر در هر یک از این ممکن است اجرای اقدامات با هدف شرکت است.

Infinite تجدید نظر ساختار شرکت در ایالات متحده

Infinite می گوید که داده های خود را بر روی کاربران آمریکایی است که عمدتا ذخیره شده در ایالات متحده است که آن را هرگز بیش از تبدیل هر گونه اطلاعات در ایالات متحده به کاربران برای مقامات چینی. اگر پکن ساخته شده است یک درخواست Infinite می گوید: آن را نمی خواهد همکاری کنند.

اما بیکر می گوید: اگر دولت چین به دنبال, داده, در, آمریکایی, آن می تواند نیروی Infinite شرکت مادر به پیروی.

فرض چین را بپرسید "است نه محتاطانه حرکت می کند," او گفت که مقامات دولتی از ترس مقامات شهر پکن می تواند در تئوری ساخت یک پایگاه داده بر روی مصرف کنندگان آمریکایی به ضربه بزنید برای میکرو-هدف قرار دادن تبلیغات یا دروغ مبارزات.

نیز وجود دارد که نگرانی بیش از چین با استفاده از دسترسی به سرقت اطلاعات شخصی و یا باج خواهی آمریکا از همان نگرانی های مطرح شده در قبل از گی-dating app Grindr فروخته شد به سرمایه گذاران ایالات متحده از یک مالک.

"فرض بر این است که من فکر می کنم دقیق است که هر زمان دولت چین می خواهد در آن آنها می توانند آن را دارند" بیکر گفت.

"اگر Infinite می توانید پیدا کردن یک راه را به دولت مبارک شاید از طریق تعطیل خود را از آن چینی صاحب آن خواهید بود البته آنها را" Jim Lewis, محقق در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی و مقام پیشین وزارت خارجه گفت: NPR. "اگر نه, من فکر می کنم چکش پایین می آید."

وجود دارد مورموری در مورد امکان آمریکایی مبتنی بر spinoff و یا یک گروه کوچک از سرمایه گذاران ایالات متحده خرید برنامه از ByteDance امید مماشات کاخ سفید و کنگره, وب سایت فن آوری اطلاعات گزارش شده است.

Infinite در بیانیه ای گفت که آن را به عنوان نظر تغییرات به آن ساختار شرکت در آمریکا نگه داشتن برنامه امن و مطمئن اولویت است.

"ما همچنان به طور کامل متعهد به حفاظت از حریم خصوصی کاربران و امنیت به عنوان ما برای ساخت یک پلت فرم است که الهام بخش خلاقیت و شادی به ارمغان می آورد برای صدها میلیون نفر از مردم در سراسر جهان" یک Infinite سخنگوی گفت.

در ضمن ByteDance تقلا برای صیقل دادن تصویر خود را در چشم واشنگتن قانونگذاران صرف $500,000 در سه ماه منتهی به ژوئن در تلاش های لابی گری با توجه به شرکت لابی افشای فرم ثبت این هفته است.

کارشناس: 'من شما را سر در گم می شود اگر من می توانید ببینید امنیت ملی تهدید است.'

Infinite ویدئوها که تمایل به ویژگی های نوجوانان, لب همگام سازی و یا انجام ویروسی رقص روال یا افراد جوان کمدي خنده دار, تک گویی های سیاسی تفسیر و به طور فزاینده فعالیت سیاسی هستند و نه مفید ترین مطالب از یک جاسوسی دیدگاه لوئیس گفت.

"من در واقع علاقه مند بود در این تماشا کردم 4 ساعت Infinite ویدئوها. که با این نسخهها کار به بیش از 700 Infinite ویدئوها" او گفت:. "و من شما را سر در گم می شود اگر من می توانید ببینید امنیت ملی تهدید است."

Infinite است که در صف مقابل در مورد آنچه که داده ها را جمع آوری کرده: دسترسی به یک دستگاه میکروفون و دوربین; اطلاعات محل سکونت; آدرس IP کاربران; چه چیزی فیلم را تماشا می کردند و "دوست" بر روی پلت فرم و چه پیام های رد و بدل شده با دیگران; آنلاین, تاریخچه مرور (که کاربران می توانید انتخاب کردن از); و دسترسی به کتاب آدرس بر روی کاربران گوشی های.

در حالی که این برای تلفن های موبایل مانند یک مقدار عظیم از جمع آوری داده ها آن است که غیر معمول نیست. اکثر برنامه های گوشی های هوشمند با شتاب زیادی گنجینه ای از اطلاعات جزئیات آن به طور معمول در املای برنامه " شرایط و ضوابط.

"داده های جمع آوری شده از Infinite بر روی تلفن خود را بسیار معادل آنچه که شما به دور خود به تمام برنامه های دیگر گفت:" آدم سگال که منجر دیجیتال و فضای مجازی سیاست برنامه در شورای روابط خارجی. "اما زمانی که شما ثبت نام کردن در این توافقنامه کاربر در Infinite آن می گوید:" ممکن است ما به اشتراک گذاشتن برخی از اطلاعات با شرکت مادر ما.'"

و این چیزی است که باعث زنگ در واشنگتن: امکان آمریکایی ها اطلاعات شخصی جمع آوری شده و به چین ارسال شد.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تحت فشار قرار دادند یک سیاست خارجی سازمان است که به طور فزاینده متخاصم به چین در نظر گرفتن یک موضع تهاجمی در تجارت و دیگر مسائل اقتصادی و همچنین اقدامات لازم برای مبارزه با این کشور علمی و فن آوری دلاوری که تهمت مقامات می گویند پکن می توانید استفاده کنید برای تضعیف منافع آمریکا.

لوئیس گفت: Infinite تبدیل شده است آخرین کیسه بوکس در این مبارزه با چین است.

"من آن را به عنوان یک سیاسی grudge match" لوئیس گفت. "اگر چینی ها هوش و خدمات پس از جان گذشته است که آنها با تکیه بر Infinite برای اطلاعات آنها در شکل واقعا بد است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن