خواهد coronavirus شیوع منجر به جدید L. A. داستان جرم و جنایت? هيات داوران از

Steph چا انتظار ندارد بسیار در راه خوب داستان جرم و جنایت به بهار از شیوع کروناویروس. او مقدار زیادی از دلایل

توسط MINERALNEWS در 11 فروردین 1399

Steph چا انتظار ندارد بسیار در راه خوب داستان جرم و جنایت به بهار از شیوع کروناویروس. او مقدار زیادی از دلایل نه دست کم از آن است که همه گیر است و قرار است در یک دمپر در جرم و جنایت از لس آنجلس به شهر نیویورک است.

هیچ جرم و جنایت ؟ هیچ جرم و جنایت داستان.

اما صبر کنید تا وقوع است می گوید: نویسنده 2019, جرم, هیجان انگیز "خانه خود را خواهد پرداخت" و سه گانه از L. A. مبتنی بر رمان پلیسی های کره ای آمریکایی sleuth ارس آهنگ.

"اگر ما از این آمده و این یک کامل بحران اقتصادی و ما بی سابقه بسته شدن کسب و کارهای کوچک تر و بی خانمانی 25 درصد به 30 درصد بیکاری پست-coronavirus دوران می تواند مانند افسردگی دوران" چا گفت. "اینجا جایی است که نویر از آمد."

تبلیغات

در اینجا در پایتخت بی چون و چرای از نویر یک نسل جدید از داستانی gumshoes است تاسیسات ميانگين خیابان های بسیار متفاوت کالیفرنیای جنوبی از آن برای اولین بار از کاوش توسط امثال فیلیپ مارلو. بسیاری از آنها مانند چا را Juniper آهنگ و جو Ide اشعیا Quintabe, هزاره sleuths که کار به ارمغان می آورد آنها را به قطعات از لس آنجلس به ندرت به کاوش در یکی از داستان های محبوب ترین ژانرهای.

481906_ME_la-me-21st-century-marlowe-and-holmes-in-la_04.FO.jpg

رمان نویس Steph چا است که در اینجا نشان داده شده در یک Koreatown محله. رمان در داستان جرم و جنایت سبک مورد کارآگاه شخصیت ارس آهنگ.

(فرانسین Orr/لس آنجلس تایمز)

و آنها به اشتراک گذاشتن یک پیوند مشترک با مارلو — که بر خاست به زندگی در ریموند چندلر 1939 کلاسیک "بزرگ خواب" — و با مردان و زنانی که برای مبارزه ادبی عدالت در دهه های پس از. آنها متولد شدند در زمان و مکان تحول اقتصادی و تغییر فرهنگی از درد و فاجعه و عمیق نابرابری چیزهای که قدرت داستان است.

مارلو است که یک محصول از رکود بزرگ. مایکل نوا قهرمان هنری Rios است, گی, مکزیکی آمریکایی وکیل مدافع مبارزه در اعماق بحران ایدز. اشعیا Quintabe است که شرلوک هولمز استاد به عنوان یک دبیرستان ترک تحصیل مرور باند پر شرق ، چا را "خانه خود را خواهد پرداخت" به بررسی تنش بین مردم و کره ای آمریکایی ها در سال های پس از شورش سال 1992.

تبلیغات

"نوآر شکوفا در این باغ از سر استیصال و" چا گفت: در این روز در ایالات متحده کاکل 100,000 تایید موارد coronavirus. "راه که [2020] می شود عصر داستان جرم و جنایت نیست coronavirus داستان آن پس از coronavirus داستان. و من امیدوارم که آن را نمی کند به آن می آیند."

آن است که البته خیلی زود به بگویید. سال به طور کلی قبل از زندگی-تکان دادن حوادث و عمده تغییرات فرهنگی منعکس شده در داستان است. بنابراین نمی نگه داشتن نفس خود را برای پست-Coronavirus رمان. اگر شما نیاز به اثبات فقط بررسی رمز و راز بخش از کتابخانه خود را و یا به کتابفروشی های محلی.

که در آن شما پیدا کردن دیو Brandstetter اول عمده, گی, قهرمان در رمان رمز و راز. Brandstetter معرفی شد و در سال 1970 توسط لس آنجلس شاعر و رمان نویس جوزف هنسن. او یک میانسال L. A. بیمه محقق دشوار هوشمند و محترم.

پنج سال قبل از Brandstetter برای اولین بار در "Fadeout" اولین تظاهرات برای گی و لزبین برابری آغاز شد و در فیلادلفیا. آنها به نام سالانه یادآوری و آنها به پایان رسید و در سال 1969. که سال شورشهای استون وال — روز مبارزه با خشونت پس از حمله پلیس Stonewall مسافرخانه روستای گرینویچ نوار غذا را به مردان و زنان همجنسگرا.

اولین مورد ایدز تشخیص داده شد در لس آنجلس در سال 1981. دو سال بعد به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری اعلام کرد که بیشتر موارد در میان مردان همجنس تزريقی کاربران هائیتی و افراد مبتلا به هموفيلی.

هنری ریوس آمار کتابفروشی ها در سال 1986. مانند خالق خود مایکل نوا, ریوس کردم مدرک حقوق خود را در دانشگاه استنفورد آغاز شده و در سن فرانسیسکو قبل از حرکت به لس آنجلس. داستانی مکزیکی آمریکایی وکیل خود را ملاقات کرد, عاشق جاش مندل در کتاب دو ریوس سری; مندل مرده بود از ایدز در پایان کتاب پنج. مثل نویر قهرمانان قبل از او ریوس شد یک خارجی با یک عقیده:

"من می خواهم به درمان مانند کالیفرنیا," او گفت: "مرگ دوستان" "و یاد گرفتم که به احتمال قوی به این دلیل من می خواهم به خودم اختصاص داده شده به حقوقی lepers جهان بود چرا که من احساس مانند یک رانده خودم — 'عجیب و غریب' در هر معنی واقعی کلمه — و من تلاش برای جبران خوبی کار می کند."

Paula L. Woods

پائولا L. جنگل نویسنده چهار شارلوت عدالت رمان.

(Stefano Paltera / برای فردا)

تبلیغات

و پس از آن وجود دارد شارلوت عدالت یک مجتمع محصول سال 1992 در لس آنجلس شورش. او یک کارآگاه قتل با اداره پلیس لس آنجلس سیاه با زن سفید مرد جهان است. اول عدالت رمان آغاز می شود 48 ساعت به قیام زمانی که در لس آنجلس یک صحنه از شعله های آتش و هرج و مرج است. اما آن منتشر شد و هفت سال پس از این رویداد در سال 1999.

در چهار شارلوت عدالت رمان پائولا L. جنگل به ارمغان می آورد خوانندگان یک تکه از لس آنجلس که کمتر با آن آشنا هستند: پر جنب و جوش و موفق, سیاه, حرفه ای, کلاس به راحتی در محله مانند بالدوین تپه ها و ویو پارکویندزر هیلز.

عدالت هدفمند ایجاد یک پادزهر برای چه جنگل می گوید که رسانه ها تصویر از آمریکایی های آفریقایی تبار در جنوب کالیفرنیا: "سیاه پوستان در حال رفتن به زندگی در جنوب لس آنجلس و آنها در حال رفتن به فقیر است."

روز بعد از CDC گزارش اولین مورد از کروناویروس در آمریکا — اما مدتها قبل از پاچه اجرا بر روی کاغذ توالت و ضد عفونی کننده دست — Ide قدم سان پدرو خیابان در جنوب لس آنجلس عبور افراد بی خانمان دروغ گفتن در پیاده رو تراورس دوران کودکی خود را در راه رفتن به مدرسه.

در سمت غرب از سن پدرو متعلق به تثلیث باند خیابان, او گفت:, سمت شرق بود و قانون شکنان خاک. آنچه در حال حاضر Kaura آپارتمان یک مشروب فروشی که در آن "winos استفاده می شود به نشستن در خارج وجود دارد در نارنجی جعبهها و نوشیدنی تاندربرد در تمام طول روز."

وجود دارد یک زن روسپی به نام جسی گفت که "می خواهم به شما نشان می دهد بخشی از بدن خود را از انتخاب شما برای یک دلار. من آن را در زمان زمان طولانی برای نجات یک دلار. من واقعا نمی به یاد داشته باشید آنچه که من دیدم اما من به یاد داشته باشید آن را ساخته شده من سرگیجه دارم."

481897_ME_la-me-21st-century-marlowe-and-holmes-in-la_03.FO.jpg

نویسنده جو Ide نظرسنجی محله که در آن او بزرگ شده در جنوب لس آنجلس است.

(فرانسین Orr/لس آنجلس تایمز)

Ide 62 سابق فیلمنامه که عاشق شرلوک هلمز به عنوان یک پسر و هرگز یک فیلم ساخته شده است. خود را در محله های قدیمی است که در حال حاضر تا حد زیادی لاتین, اما زمانی که او در حال رشد بود تا در سال های پس از وات شورش آن سیاه و سفید و فقیر. سه نسل از دستمالی کردن, ژاپنی, خانواده آمریکایی زندگی در یک خانه زهوار در رفته در Adams بلوار. آن را به پایین زده بود او گفت: درست قبل از آن کاهش یافت.

تبلیغات

این تقاطع آدامز و سن پدرو قالب برای شرق ساحل طولانی محله که در آن اشعیا Quintabe plies تجارت خود را. Quintabe بود 25 در Ide اول کتاب با عنوان "IQ" پس از آن قهرمان نام مستعار و رئیس سلاح. او در اطراف 29 در "سلام پنج" که منتشر شد Jan. 28. پدر و مادر او مرده برادر بزرگترش کشته در آنچه در ابتدا به نظر می رسد وحشتناک تصادف خودرو.

او درخشان است و تنها و حمل وزن محله خود را بر شانه های نازک. "اشعیا نمی دانم این آمار اما از منظر او همه چیز بدتر" Ide می نویسد: در مقدمه به "سلام و پنج است." "نه تعجب آور دیدگاه زمانی که کار خود را به مبارزه با درد و رنج بشر و بی تفاوتی."

Ide گفت که او به دنبال معرفی خوانندگان به قبلا کمی شناخته شده گوشه ای از لس آنجلس هنگامی که او نشستم به نوشتن اولین کتاب IQ.

"شرلوک در" هود بود و من تنها ایده," او گفت:. "که در آن بود. من تا به حال هیچ آرمان به نوشتن در مورد برخی از موضوع و یا به توصیف L. A. در یک دوره انتقال.... من آرزو می کنم من تا به حال با هدف بالاتر است. اما هدف من این بود برای نوشتن واقعا داستان خوب است."

که او هر دو هنوز هم شگفتی او.

"یک کارآگاه در" هود حل مشکلات در " هود ؟ من فکر نمی کنم که فوق العاده ای بود," او گفت: "تا زمانی که مردم شروع به گفتن من نیست خواندن یک کتاب و مانند آن است.'"

Cha, اما می دانستم که دقیقا همان چیزی است که او می خواست به انجام زمانی که او نشستم به نوشتن اولین درخت عرعر آهنگ رمز و راز "به دنبال او از خانه" بود که در سال 2013 منتشر شده. او می خواهم به عنوان خوانده شده "خواب بزرگ" هنگامی که او دانشجوی سال اول در دبیرستان, زندگی در Encino, خرید, در Koreatown و کره ای آمریکایی قلمرویی از دره سن فرناندو.

او می خواست او گفت: "برای نوشتن یک جوان کره ای, آمریکایی, زن Marlowe, کسی که با حساسیت. ... او را به نوعی آرمانگرا و او به طور مداوم نا امید و او در واقع شخص مناسب و معقول است که می شود خود را به موقعیت هایی که او را نگاه در جهان بسیار تلخ در راه است."

481906_ME_la-me-21st-century-marlowe-and-holmes-in-la_08.FO.jpg

Steph چا پیاده روی در Koreatown محله.

(فرانسین Orr/لس آنجلس تایمز)

چا که 34 است پا به دور از هزاره مارلو در آخرین رمان "خانه خود را خواهد پرداخت" است که بر اساس زندگی واقعی قتل Latasha Harlins در سال 1991.

Harlins به ضرب گلوله کشته شد در پشت سر با یک کره ای فروشگاه مالک دو هفته پس از رادنی کینگ بود مورد ضرب و شتم توسط پلیس لس آنجلس افسران. هر دو حوادث گرفتار شده بودند ، صاحب فروشگاه شد و به جرم قتل نفس غیر ارادی و در خدمت هیچ زمان زندان.

مشابه تیراندازی در قلب "خانه خود را خواهد پرداخت" است که می گیرد در یک نواخته قطبی لس آنجلس در دهه های بعد. کره ای زن تیرانداز در چا رمان یونگ-Ja هان تغییر نام و بازسازی زندگی خود را. او جوانترین دختر نمی داند که از مادرش سابقه کیفری.

"دیگر از قاتل نژادپرست قسمت من مدل [Jung-Ja-هان] پس از خود من مادر" چا گفت. "من می خواستم برای نوشتن یک مادر بزرگ که او نیز یک نژادپرست و یک قاتل. من فکر نمی کنم کسانی که همه چیز در همه متقابلا منحصر به فرد."

چا او و سگها سگهای دوک و میلو شده اند پناه در خانه از مارس 13. این است که با توجه به تحویل یک پسر به-نام-بعد در آوریل 29. او شده است خواندن, راه رفتن سگ و تماشای "Fleabag" و "شش فوت زیر."

او امیدوار بود برای دریافت یک شروع خوب در رمان بعدی قبل از اینکه نوزاد به دلیل استخدام یک پرستار بچه به مهد کودک آماده است. در حال حاضر او هیچ ایده چه چیزی زندگی را شبیه به یک ماه از هم اکنون. آنها ممکن است حرکت در با پدر و مادر خود را اگر جهان است که هنوز هم در مستند. یا آن و یا سعی کنید به پدر و مادر جدید خود را.

و بعد رمان?

"من فکر کردن در مورد نوشتن چیزی در مورد Koreatown و املاک و مستغلات, مالکیت های نظارت و عصر," او گفت:. "من نیاز به کشف کردن شخصیت و داستان که من معمولا شروع با. در حال حاضر من شروع با تم.

"و در انجام این تم حتی کار می کند ؟ من نمی دانم چه چیزی را به نگاه مانند در طرف دیگر از این. ... کل این بحران در حال رفتن به تغییر راه ما در همه چیز نگاه مانند سرپناه و کار و نیازهای اساسی بشر است. من امیدوارم که در راه مثبت."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب