چرا دو سوم از کالیفرنیا دانش آموزان را برآورده نمی علم استانداردهای

بزرگسالانی که در زمان دبیرستان زیست شناسی ممکن است به یاد داشته باشید یک سخنرانی در ساختار سلول و سپس یک آزمون درخواست برای شناسایی قطعات آن به علاوه انتساب به ساخت یک سلول شاید با کاغذ مچاله و خشک ماکارونی.

امروز کالیفرنیا دانش آموزان قرار است برای یادگیری در مورد علم در یک راه کاملا جدید.

یک معلم ممکن است شروع به درس با طرح یک سوال: چگونه یک زخم التیام بخشد ؟ که شامل سلول تولید مثل. بنابراین برای درک اینکه چگونه یک زخم بهبود می یابد, معلم ممکن است می گویند ما اول باید یاد بگیرند که چگونه یک سلول کار می کند. مربی ممکن است بپرسید: چه عناصر آیا شما فکر می کنم یک سلول باید برای کمک به التیام زخم دارد ؟ چگونه در مورد ساخت یک مدل و بحث در مورد فرضیه خود را با هر یک از دیگر ؟

این رویکرد با هدف پیشرو دانش آموزان در حالت ایده آل به جواب درست با معلم به عنوان یک راهنما. روش های جاسازی شده در “نسل بعدی علم استانداردهای” که در کالیفرنیا به تصویب رسید در سال 2013. دانش آموزان تست شد و برای اولین بار در استانداردهای جدید در بهار گذشته حتی اگر در برخی از مناطق هنوز به معرفی برنامه های درسی جدید.

تبلیغات

این نمرات برای دانش آموزان مدرسه در کلاس 5 و 8 و 10-12 — و کالیفرنیا دانش آموزان رو به مراتب بیشتر پاسخ های اشتباه از سمت راست.

کمتر از یک سوم از دانش آموزان ملاقات استانداردهای

در سراسر کشور 29.9 درصد از دانش آموزان ملاقات و یا بیش از علم جدید استاندارد در این آزمون برای اولین بار با نوسانات با توجه به سطح کلاس. دانش آموزان دبیرستان باید تست یک بار بین 10 و 12 درجه است.

وجود دارد سنبله در کلاس 11th, نمرات با حدود 30% مهارت اما به طور کلی دانش آموزان دبیرستانی را بدتر از دانش آموزان جوان.

دانش آموزان کم درآمد و دانش آموزان به خصوص نمرات پایین و یک الگو نیز دیده می شود در دولت ریاضی و زبان انگلیسی ارزیابی. در علوم آزمون تنها حدود 3 درصد از زبان آموزان و 8 درصد از دانش آموزان با ناتوانی نشان داد مهارت.

تبلیغات

“نمرات نشان می دهد که ما در ادامه به شکست دانش آموزان و ما شکست همان دانش آموزانی که در طول تاریخ ما همیشه” گفت: Elisha اسمیت Arrillaga مدیر اجرایی اوکلند-بر اساس تحقیقات و حمایت از سازمان های غیر انتفاعی آموزش و پرورش اعتماد غرب است. “آنچه در واقع باعث می شود آن را بیشتر فاحش است که ما در یک دولت است که در این سنگر و استحکامات از پیشرفت تکنولوژیکی. … ما نه اتصال نقطه بین فن آوری دنیا و آنچه که در کلاس های درس.”

پس چرا نمرات پایین?

این اولین سال از آزمون

به طور معمول در سال اول از یک آزمون استاندارد نیست عملکرد ستارگان نتایج. در سال 2015 اولین آرهr جدید فارسی و ریاضی آزمون در کالیفرنیا نمرات نشان داد به طور کلی مهارت از 44 درصد به زبان انگلیسی و 34 درصد در ریاضی در کلاس 3 تا 8 و 11. نمرات بهبود یافته توسط سه تا چهار درصد در سال بعد و در ادامه به بالا رفتن هر چند کوچکتر حاشیه.

اما پنج سال به همان کسانی که آزمون تنها نیمی از دانش آموزان ملاقات خارجه انگلیسی استاندارد و 40% ملاقات ریاضی استاندارد. به اصطلاح دقیق تعادل نهايی درس ارزیابی بر اساس هسته مشترک زبان انگلیسی و ریاضی استانداردهای طراحی شده برای اندازه گیری چگونه به خوبی دانش آموزان را ملاقات یادگیری اهداف تعیین شده توسط دولت و ایجاد گزارشهای آماری از آموزش در مدارس منطقه خود و کالیفرنیا.

دانش آموزان در زمان آزمون علوم در برنامه های کامپیوتری است که آنها ممکن است قبل از استفاده کرده اند. این تست نیاز به دانش آموزان به خواندن و تجزیه و تحلیل پرسش که برخی از آنها در ساخت هر یک از دیگر و یا نیاز به توضیحات نوشته شده.

“من فکر می کنم این نتایج تست باید با یک دانه نمک” گفت: لایحه Sandoval یک UCLA آموزش استاد که مطالعات چگونه کودکان یادگیری علم مشاهده و معلمان است که با استفاده از “شفا زخم” رویکرد به آموزش دانش آموزان در مورد سلول.

به جای “نهايی درس” ارزیابی مثل این Sandoval گفت: این امر می تواند سازنده تر به دانش آموزان ارزیابی در طول سال تحصیلی که بیشتر دقت تراز وسط قرار دارد به آنچه که آنها در حال یادگیری در هر کلاس درس و معلمان را قادر به کشف کردن آنچه که دانش آموزان نیاز دارند. “این است که روشن” آنچه در این تست نتایج گویند در مورد چگونه به منظور بهبود و یا آنچه به بهبود Sandoval گفت.

اگر چه استانداردهای در حال به چالش کشیدن زمانی که به خوبی اجرا, تحقیقات نشان می دهد که این رویکرد جدید می تواند کمک به دانش آموزان در یادگیری و حفظ مفاهیم بهتر از آنها را از طریق rote حفظ, او گفت:.

تبلیغات

در عین حال دنیای واقعی چالش نهفته است در توانایی مربیان در واقع آموزش به استانداردهای.

وجود ندارد به اندازه کافی معلمان

وجود دارد کمبود معلمان در کالیفرنیا به خصوص در ریاضی, علم و آموزش و پرورش ویژه.

جدید معلمان ممکن است در دراز مدت جایگزین و یا کار با اورژانس آموزش مجوزها و بسیاری از معلمان جانباز هستند به خوبی آموزش دیده در استانداردهای جدید توضیح داد: دولت هیئت مدیره از آموزش و پرورش رئیس جمهور لیندا عزیزم-هاموند.

قانع کننده دانشجویان در بنیادی رشته به تدریس علم می تواند فروش سخت چرا که آنها دنبال می تواند بسیار بالاتر پرداخت مشاغل. همچنین درآمد کامل آموزش مدرک در یک موضوع واحد می تواند گران قیمت و بسیاری مشتاق معلمان باید در کلاس درس ساعت بدون پرداخت.

“حدود نیمی از مردمی که به علم آموزش به طور کامل آماده” Darling-هاموند گفت. آنچه در کالیفرنیا دانش آموزان بیشترین نیاز در هنگام یادگیری علم او گفت: “به خوبی آماده معلمان که باید این مواد است.”

اما استانداردهای جدید تماس بگیرید حتی با تجربه معلمان علوم به تغییر رویکرد خود تکیه کمتر بر اقتدار خود را بیشتر بر روش علمی و کلاس های نامزدی.

رژیم صهیونیستی. Newsom پیشنهاد بودجه شامل 900 میلیون دلار برای آموزش و نگهداری از جمله یک تکه بزرگ برای بنیادی, معلم, توسعه حرفه ای است.

“هنگامی که شما را به استانداردهای شما همچنین باید به توسعه معلمان ظرفیت برای آموزش استانداردهای” Darling-هاموند گفت. “استانداردهای نیست به خودشان آموزش دهند.”

تبلیغات

حفظ به تنهایی نمی تواند به اندازه کافی به تصویب آزمون که نیاز به دانش آموزان به شرکت در کارهایی است که عبارتند از: — در پنجم-کلاس امتحان عملی برای مثال سفارش مراحل زندگی یک گیاه چرخه در یک نمودار و توضیح میدهد که چگونه یک خرگوش را تغییر رنگ پوست محافظت آن در زمستان است.

بسیاری از مدارس حتی پیشنهاد آزمایش آزمایشگاه

پس از آخرین رکود اقتصادی از سال 2009 تا 2014 “تعداد زیادی از برنامه های علوم رو واقعا نابود” Darling-هاموند گفت. که به ویژه در مدارس ابتدایی و در فقر مدارس.

“ایده این است برای یادگیری هسته مفاهیم علمی از طریق انجام کار علمی — این نسخه از مدل سازی و آزمایش” Sandoval توضیح داد. “اگر شما واقعا نمی باید از این ظرفیت در کلاس درس به انجام مشروع نسخه از کار علمی و سپس شما در حال رفتن برای دیدار با اهداف آن. آن را به اتفاق می افتد.”

در یکی L. A. شهرستان دبیرستان که در آن Sandoval و همکاران شد کمک به یک گروه از معلمان پیاده سازی علم جدید استاندارد از 2015-2018 حدود 40 دانش آموزان شلوغ به یک کلاس علوم و فضای تنگ و کمبود مواد آنها مانع از انجام آزمایش. وجود دارد به اندازه کافی کامپیوتر برای دانش آموزان تا virtual labs شد بیش از حد.

Sandoval شد قادر به کمک به امن کمک مالی برای برخی از مواد “اما آن را نشانی از رفتن نیست که تا کنون,” او گفت:.

او نمی تواند نام مدرسه خود را برای حفظ حریم خصوصی در پژوهش های خود را, اما آن را در اکثریت کم درآمد و لاتین, مدرسه, منطقه, او گفت:.

مدارس می تواند به رونق صنعت فناوری در کالیفرنیا برای کمک, دانشجو, طرفداران می گویند.

اسمیت Arrillaga گفت: چنین کلاس درس حالات “باید نه تنها ممکن است در یک حالت این متنوع و با این مقدار علم است. … ما به عنوان یک دولت باید قادر به گرد هم می آیند در سراسر بخش ها و کشف کردن برخی از راه حل است.”

اما مدرسه دخالت نباید پایان با اهدای یک بار از یک چاپگر 3D, او گفت:. تکنولوژی رهبران صنعت نیاز به تعامل با مربیان و کلاس های درس برای درک بهتر آنچه که دانش آموزان نیاز به موفقیت در نیروی کار باقی می ماند سرمایه گذاری در مدارس و کمک به صندوق معلم آماده سازی برنامه های. اسمیت-Arrillaga گفت.

معلمان نیاز به اتصال بهتر با سیاه پوست و لاتین در دانش آموزان

مشکل دیگری که ممکن است منجر به دستاورد شکاف است که معلمان را به طور کامل درک جوامع که در آنها آموزش گفت: A. Dee Williams, دانشیار صندلی از گروه برنامه درسی و آموزش در Cal State L. A. Williams هدایت یک معلم برنامه اقامت برای ریاضی ویژه آموزش و پرورش و معلمان علوم در لس آنجلس.

کال دولت L. A. برنامه نیاز به معلمان-در-آموزش برای یادگیری در مورد و اذعان تعصبات خود را فراهم می کند پرداخت می شود کلاس های رزیدنتی که در آن آنها زوج با مربی معلمان در L. A. و پاسادنا مدارس. مشتاق معلمان را تشویق به زمین درس خود را در آنچه اتفاق می افتد در جامعه — اتصال تغییر آب و هوا اصول نه فقط به کلاه قطبی یخ اما به دانش آموزان خود کیفیت آب, به عنوان مثال.

در حالت ایده آل ویلیامز گفت: معلمان خواهد بازگشت به جوامع که در آنها بزرگ شده. او معتقد است معلمان با ریشه های در محل کار می کنند ممکن است یک درک قوی تر از تاریخچه آن, قادر خواهید بود برای ارتباط با دانش آموزان و طرح درس مربوط به جامعه است. این نیز کمک به دانش آموزان معلمان که نگاه مانند آنها — تحقیقات نشان می دهد که کودکان از مزایای داشتن یک معلم از همان قومیت.

در عین حال در کالیفرنیا, دانش آموزان سفید خیلی بیشتر احتمال دارد که این تجربه از سیاه و سفید و یا دانش آموزان لاتین. در 2018-19 21% از معلمان کالیفرنیا بودند لاتین در مقایسه با 55 درصد از دانش آموزان در حالی که 61 درصد از معلمان که در مقایسه با 23 درصد از دانش آموزان است.

“بسیاری از این افرادی که آموزش بسیاری از آنها مطرح شده است که در یک محیط از موضوع انزوا و کمبود زمین در جوامع” ویلیامز گفت. “آنها در حال انجام این آزمایشات در آزمایشگاه های خود را به … آنها هرگز شده است با توجه به منابع به بیرون رفتن و انجام آن در جوامع خود.”

بسیاری از مدارس آغاز نشده آموزش علوم در این راه

هیئت دولت از آموزش و پرورش تنها خود را منتشر چارچوب چند سال پیش. کارشناسان می گویند این نوع از تغییر زمان طول می کشد و بسیاری از مدارس حتی به تصویب برنامه درسی جدید در مدارس خود نشده است.

L. A. متحد که آموزش تقریبا یکی در 10 ایالت دانش آموزان مدرسه نمی رول آنها را به طور کامل تا سال تحصیلی آینده.

“بسیاری از دولت این است که فقط شروع به پیاده سازی جدید خود را به علم برنامه درسی” Darling-هاموند گفت.

مدارس و معلمان به دنبال این نمرات آزمون باید از خود بپرسید — “این چه چیزی را به ما بگویید در مورد انواع منابع ما نیاز به کمک به معلمان انجام این کار بهتر است و برای کمک به بچه ها؟” Sandoval گفت.

رهبران مدرسه می گویند که آنها نیاز به اطلاعات بیشتر از دولت برای پاسخ به این سوال.

“ما به دنبال نزدیک در حال حاضر به نتایج با همکاران ما از محلی ولسوالی را امتحان کنید تا از بعضی جهات از داده ها و ایجاد یک طرح عمل” گفت: Ayham Dahi ثانویه علوم هماهنگ کننده برای L. A. واحد آموزش بخش. Dahi امیدوار است دولت را به اشتراک بگذارید بیشتر گرانول خرابی نتایج آزمون, بنابراین این منطقه می توانید ببینید که چه مناطق دانش آموزان در شک و تردید عمل.

“من فکر می کنم بیشتر disaggregated داده ها بهتر از ما می تواند ارائه بهتر و هدفمند تر با پشتیبانی از برای معلمان است.”

بار کارکنان خبرنگار Iris لی کمک به این گزارش.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>