چرا فوق العاده عجیب و غریب' قمر مریخ مجذوب دانشمندان

مریخ عزیزم از بسیاری از دانشمندان سیاره ای که در ادامه به بازدید از آن را از طریق به طور فزاینده ای پیشرفته رب

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399

مریخ عزیزم از بسیاری از دانشمندان سیاره ای که در ادامه به بازدید از آن را از طریق به طور فزاینده ای پیشرفته رباتیک کاشفان. اما فراموش نکنید که همسایه های سیاره ما است آراسته با دو قمر: خیلی ضعیف فوبوس یک غده توده 17 مایل در سراسر; و کوچک و دیموس فقط نه مایل طولانی است. نام خود را در یونان باستان ممکن است به معنی "ترس" و "وحشت" اما زیبایی شناسی از این Lilliputian فضای سیب زمینی الهام بخش ،

آنها به نظر نمی آید در هر نقطه در نزدیکی به عنوان جالب به عنوان آتشفشانی و یا یخ زده اقیانوس قمر مشتری و زحل و نه خود ویرانی به عنوان شدید و یا متنوع بودن زمین ماه است. اما متوقف نشده نسل از دانشمندان سیاره ای از بودن و مشتاق برای دریافت یک نگاه دقیق تر در متزلزل اواز یا موسیقی دو نفری.

اتحاد جماهیر شوروی و بعد روسیه تلاش کرده اند سه بار برای رسیدن به فوبوس, اما خطاهای نرم افزار و راه اندازی حوادث را محکوم هر تلاش. دانشمندان آمریکایی تلاش کرده اند و تا کنون موفق به متقاعد کردن قدرت که می شود در ناسا که ماموریت به دو قمر ارزشمند خواهد بود. بعدی امید بزرگ ژاپن است که با هدف به راه اندازی یک دزدی ماموریت فوبوس در سال 2024 که سعی خواهد کرد به سرقت برخی از آن سنگ.

آنچه همه سر و صدا در مورد ؟ برای بسیاری از افراد تمایل به بازدید از فوبوس و دیموس شد گالوانیزه خود را عمیقا در طبیعت مرموز.

"آنها فوق العاده عجیب و غریب و گیج کننده و جالب" گفت: ابیگیل Fraeman یک سیاره دانشمند تحصیل مریخ فوبوس و دیموس ناسا در آزمایشگاه پیشرانش جت.

ما نمی دانیم که در آن قمر آمد از آنجا که آنها شبیه سیارات خارجی به سیاره سرخ اما رفتار مانند محصولات جانبی از مریخ در اوایل تاثیر مملو از تاریخ است. و در صورتی که ماموریت موفق به گرفتن برخی از نمونه ها و رمزگشایی شیمی لت و پار قمر ما ممکن است قادر به کشف ریشه های خود را. در انجام این کار, ما نمی خواهد فقط به دست آوردن درک بهتر از مریخ باستانی گذشته است. ما همچنین قادر خواهد بود به همکار در زمان بازگشت به هرج و مرج است که به شکل اولیه منظومه شمسی است.

بسیاری از آنچه ما می دانیم درباره فوبوس و دیموس می آید دارای نعمت غیر مترقبه از مشاهدات. Rovers در سطح به عنوان به خوبی به عنوان مکانیک چشم در مدار مریخ در حال گاهی اوقات در جای مناسب به زاویه دوربین خود را و ضربه محکم و ناگهانی عکس از دو قمر. فوبوس بودن بزرگتر و نزدیکتر به مریخ دیده می شود در جزئیات بیشتر: یک misshapen ظروف سرباز یا مسافر زخمی توسط یک دهانه بزرگ و چند شیار است که نگاه مانند آنها ساخته شده توسط کیهانی گربه پنجه.

از راه دور مشاهدات خود را در سطوح نشده نشان داد هر standout معدنی امکانات و یا بافت است که می تواند قطعی جزئیات قمر " به طور کلی ترکیب و در نهایت ریشه های خود گفت: Laura کربر مریخ فضاپیمای اودیسه معاون پروژه دانشمند ناسا در آزمایشگاه پیشرانش جت.

"آنها بررسی تمام جعبه که سازگار با آنها بودن این اسیر سیارک" گفت: Fraeman — rubbly patchworks که زیرفشار بیش از حد نزدیک به مریخ مدتها پیش تبدیل شد و به دام افتاده در مدار این سیاره.

اما هر دو قمر در مدار استوا در یک شسته و رفته و مرتب مد دایره ای که نشان می دهد آنها coalesced از یک دیسک باقی مانده است که رقصید در اطراف یک جوان مریخ است. آن را دشوار است برای گرفتن یک سیارک و آن را "باد در این متقارن مدار دایره ای گفت:" جفری Plaut پروژه دانشمند برای ادیسه مریخ ماموریت.

مریخ داشتن یک دهم زمین توده نسبتا ضعیف کشش گرانشی پس از آن غیر محتمل به نظر می رسد که این امر می تواند قادر به ضبط سیارک زیپ افزود: Tomohiro اوسویی روباتیک سیاره اکتشاف متخصص در Japan Aerospace Exploration Agency. اما اگر آنها تشکیل شده از بقایای یک دیسک راه اندازی شد تا از مریخ پس از تاثیر عظیم و دیموس باید در مدار نزدیک به مریخ از آن امروز است.

آشتی ظاهر خود را با مدار خود دشوار است.

"آنها فقط نباید وجود داشته باشد" Fraeman گفت. "آنها هیچ منطقی نیست."

بازیگران به عنوان خواهر و برادر هر دو قمر حتی ممکن است همان منبع داستان.

در کمتر از 100 میلیون سال گفت: Matija Ćuk یک دانشمند محقق در موسسه SETI در Mountain View, California, Phobos خواهد شد تا به مریخ که گرانش آن را جدا ماه جدا از هم تبدیل به یک سیستم زیبا از حلقه.

نمی توان آن را اولین بار برخی از دانشمندان می گویند. اخیر محاسبات نشان می دهد که فوبوس یک بار 20 بار عظیم تر. اما به عنوان یک فرضیه می رود آن را زیرفشار به سوی مریخ و خرد به حلقه مواد بسیاری از آن باران بر روی مریخ است. باقی مانده حلقه مواد clumped با هم به یک جدید کوچکتر Phobos. این چرخه چندین بار تکرار بیش از میلیاردها سال با Phobos کاهش با تکمیل چرخه.

اگر چه ساخته شده از باستان ماده فوبوس ما امروز می بینیم ممکن است مونتاژ شده است فقط 200 میلیون سال پیش. اگر آن را تایید کرد که فوبوس یک اتفاقی clumped هم جرم آن خواهد بود وحی نشان می دهد سیارات با حلقه هنجار برای سیستم خورشیدی ما است.

کوچک و دیموس از سوی دیگر ممکن است دست نخورده باقی مانده برای 3.5 میلیارد سال است. آن است که در مسیر در نهایت به فرار مریخ به طور کامل اوسویی می گوید: به سرگردان در جای دیگری از درجه اعتبار ساقط است.

ناسا پشتکار rover, راه اندازی پنج شنبه اولین مرحله از طولانی سری از ماموریت ها را به بکر نمونه از مریخ به زمین, برای مطالعه است. مریخ جو باستان آتشفشان و جریان آب فرسایش دور بسیاری از این سیاره اولین سنگ. اما اگر فوبوس است که ساخته شده از مریخ اب اورد از تاثیر عظیم در مدت کوتاهی پس از این سیاره را هنگام تولد و سپس تا ماه را حفظ کرده است این اولین خاطرات از مریخ است.

"بسیاری از نظریه ها نشان می دهد زمینی سیارات از جمله زمین تشکیل خشک و آب تحویل داده شد توسط یخی شهاب سنگ ها که پراکنده بودند به سمت داخل" اوسویی گفت. "اگر قمر دستگیر سیارک آنها شواهدی از این فرایند در عمل و ترکیب خود را نشان می دهد که مواد تحویل داده شد به اوایل زمین است."

شهاب سنگ توفنده به مریخ می تواند با پوشش فوبوس در لایه ای از مریخ گرد و غبار از منابع در سراسر این سیاره است. این موضوع ممکن است هر دو بسیار جوان و بسیار پیر و گرفتن برخی از آن را به دانشمندان کمک کند باز کردن "چگونه مریخ ممکن است پیشرفت از قابل سکونت جهان به غیرقابل سکونت یک" اوسویی گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

با یکی از موفق (البته مشکل-سرند) سیارک نمونه-بازگشت ماموریت زیر کمربند خود و دیگری سرعت بازگشت به زمین با بیشتر سیارک ماده, ژاپنی آژانس فضایی است "نسبتا خوب سابقه" در ربودن تا فضای سنگ Fraeman گفت. امیدوار هستند طبعا بالا برای ژاپن مریخ قمر اکتشاف یا MMX ماموریت که می رسند در مریخ در سال 2025 است.

باید آن را موفقیت آمیز این سیاره علوم سوالات ممکن است در نهایت باید پاسخ روشن است. ما را به دیدن و نه فقط مریخ بلکه زمین در یک نور جدید.

"برای من که واقعا سرد" Fraeman گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب