چرا گروه های حقوق بشر نگرانی در مورد فیلیپین' جدید ضد تروریسم قانون

بزرگنمایی این تصویر یک معترض با پوشیدن یک ماسک صورت نشان می دهد در برابر فیلیپین' جدید ضد تروریسم قا

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک معترض با پوشیدن یک ماسک صورت نشان می دهد در برابر فیلیپین' جدید ضد تروریسم قانون در تاریخ 4 ژوئیه در Quezon city, Metro Manila. در اوایل این ماه رئیس جمهور رودریگو Duterte تصویب یک قانون است که منتقدان می گویند می تواند منجر به نقض حقوق بشر. عزرا Acayan/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
عزرا Acayan/گتی ایماژ

دادخواست باید انباشت اشیاء بدست آمده در فیلیپین' دیوان عالی کشور برای سرنگونی جدید ضد تروریسم قانون و پشتیبانی توسط رئیس جمهور رودریگو Duterte که می تواند زندان مظنون را بدون اتهام در هفته.

دولت می گوید به آن نیاز دارد این قانون برای مبارزه با شورش و آن پادمان آزادی. فیلیپین وزارت امور خارجه حتی با ارسال نامه ای به اعضای کنگره آمریکا برای کاستن از نگرانی بیش از قانون گفت: "فیلیپین متعهد به حفاظت از آزادیهای مدنی و سیاسی و همچنین حقوق بشر است."

اما گروه های مدافع حقوق بشر هشدار می دهند که hard-خط Duterte دولت می تواند با استفاده از قانون به تعقیب مخالفان سیاسی.

قانون اثر در زمان شنبه در زمانی که مقامات در حال مبارزه با کروناویروس و دستگیری کسانی که گرفتار نقض مستند. این شرح گسترده محکومیت Duterte دولت برای سخت تاکتیک در برابر مواد مخدر مظنون و در برابر منتقدان دولت و همچنین برای undercutting آزادی های مدنی مانند مطبوعات آزاد و با توجه به حامیان حقوق بشر.

در اینجا برخی از takeaways کلیدی از بحث در اطراف فیلیپین' ضد تروریسم از سال 2020 است.

این قانون تا حد زیادی گسترش می یابد تعریف تروریسم

این شامل چنین گسترده جرائم به عنوان "درگیر شدن در عمل در نظر گرفته شده به مخاطره می اندازد زندگی یک فرد" در نظر گرفته شده به "آسیب اموال عمومی" و یا "تداخل با زیرساخت های حیاتی" که در آن هدف این است که برای ارعاب دولت است.

اتحادیه ملی مردم وکلا به درخواست دیوان عالی کشور برای سرنگونی قانون در این زمینه آن است که بیش از حد گسترده و اساسا جرم قصد.

یک جرم تحریک به ارتکاب تروریسم است به خصوص مشکل حقوق طرفداران می گویند. متن می گوید: تحریک دیگران از طریق "سخنرانی نوشته های اعلامیه نماد ها و نمایندگی های دیگر رسیدگی به همان پایان" می تواند یک مجازات از 12 سال در زندان.

"آن لرز آزادی بیان است. آن لرز آزادی بیان است. آن لرز آزادی مطبوعات است. آن لرز آزادی انجمن می گوید:" Neri Colmenares پیشرو وکیل حقوق بشر است که در دادخواست دیوان عالی کشور است.

قانون ایالتی که در آن در نظر گرفته نشده است به مجازات وکالت, اعتراض, مخالفت, صنعتی اقدام و اعتصاب تا زمانی که آنها ایجاد نمی کند "یک خطر جدی برای امنیت عمومی."

"اما چه کسی تعریف می کند چه چیزی است و چه چیزی نیست جدی در خطر است ؟" هارون می پرسد سوبل با موقوفه کارنگی برای صلح بین المللی.

از ارائه مشاور امنیت ملی Hermogenes Esperon می گوید NPR که تحت قانون "فعالیت است نه تروریسم."

اما وکیل Colmenares استدلال می کند که برای Duterte دولت "تروریسم به هر شکل مخالفت."

بسیاری از کشورها در مبارزه با تروریسم. فیلیپین است هیچ outlier

بیش از 140 دولت گذشت برای مبارزه با تروریسم پس از حملات یازدهم سپتامبر ، 11, 2001, با گسترش بسیاری از حقوقی که آرسنال در طول زمان است.

فیلیپین' قانون غیر قابل انکار کاهش می یابد به دلیل فرایند حمایت, اما آن را نمی کند به طور گسترده ای واگرا از آنچه در دیگر کشورهای منطقه انجام دهد.

تحت قانون یک اتهام می تواند در بازداشت به مدت 14 روز بدون شارژ از یک دوره است که می تواند تمدید 24 روز. حقوق بشر و وکلای مدافع می گویند که نقض یک قانون اساسی است که یک فرد باید شارژ در عرض سه روز از بازداشت.

Esperon که مشاور امنیت ملی می گوید که ممکن است برای ساخت یک تروریسم مورد در 72 ساعت. "ما نیاز به زمان برای رسیدگی به مجرمان امثال تروریست ها به ویژه هنگامی که آنها واقعا در پوشش آهنگ های خود را," او می گوید.

او می گوید که دولت قوی قوانین برای تعقیب شبه نظامیان همسو با دولت اسلامی و دهه, پیر کمونیست شورش.

او اشاره می کند که ایالات متحده برگزار کرده است مظنون به تروریسم کنون بیش از 14 روز است. "و شما نگه داشتن برخی از آنها در گوانتانامو درست است ؟ برای چه مدت ؟ " او می گوید.

ایالات متحده برگزار شد و بسیاری از بازداشت شدگان در زندان نظامی در خلیج گوانتانامو کوبا برای بیش از یک دهه. چهل و زندانیان باقی مانده در تاسیسات به عنوان 2019.

در سراسر جهان طرفداران استدلال می کنند مظنون به تروریسم برگزار می شود برای زمان طولانی بدون اتهام می تواند موضوع را به سوء استفاده و یا حتی شکنجه.

Esperon می گوید فیلیپین' بازداشت دوره است که "یکی از مهمترین و محدود" در منطقه قرار دادن آن را در تاریخ همتراز با استرالیا و همچنین زیر سنگاپور دو-سال-طول دوره ضمانت بازداشت مظنون به تروریسم.

قانون جدید اما شامل ممکن است به مجازات حبس ابد بدون آزادی مشروط که طرفداران حقوق می گویند برگ هیچ شانسی برای توانبخشی. این قانون همچنین اجازه می دهد تا wiretaps و نظارت طولانی که موجب نگرانی های حریم خصوصی, به گفته فعالان حقوق.

Duterte حقوق رکورد سخت مخالفت با قانون

بزرگنمایی این تصویر

رییس جمهور فیلیپین رودریگو Duterte در مورد مسائل مرتبط با جدید کروناویروس در دیدار با یک بیماری عفونی نیروی کار در ریاست جمهوری مهمان خانه در پالاوان, Davao City, جنوب فیلیپین در ژوئیه 7. آرمان Baylon/Malacanang ریاست جمهوری عکاسان بخش از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آرمان Baylon/Malacanang ریاست جمهوری عکاسان بخش از طریق AP

این Duterte دولت ضعیف حقوق بشر ثبت کرده است تقویت دغدغه جدید ضد تروریسم قانون است.

Duterte مبارزه با مواد مخدر را جنگ کشته شدن حداقل 8,600 فیلیپینی پس از سال 2016 با "نزدیک به مصونیت از مجازات" با توجه به گزارش سازمان ملل در ماه ژوئن.

به تازگی دولت تعطیل و تلویزیون ABS-CBN و محاکمه روزنامه نگار کهنه کار و ماریا Ressa مدیر عامل شرکت اخبار سایت Rappler, برای سایبر افترا که به پایان رسید با او اعتقاد. هر دو رسانه را به شدت گزارش Duterte رهبری است.

دولت نیز زندانی و هزاران نفر مشکوک به متخلفان و معترضان از یک مستند شامل گسترش سریع coronavirus.

وکیل Colmenares می گوید: anti-مستند معترضان و متخلفان "ترس" که قرار دادن قدرت بیشتر در دست پلیس و رئیس جمهور Duterte خواهد "سه گانه یا چهارگانه" بازداشت.

قانون جدید جایگزین 2007 امنیت انسانی عمل می کنند که متخصص امنیت سیدنی جونز می گوید که "یکی از بدترین ضد ترور قوانین است که تا کنون گذشت چرا که آن را تا به حال بسیاری از پادمان است که آن را استفاده می شود هرگز یا تقریبا هرگز استفاده می شود."

در قانون مقامات جریمه شد $10,000 برای هر روز یک مظنون بود به طور غیر قانونی بازداشت شده اند. قانون جدید حذف آن است.

اما تحلیلگران و مدافعان حقوق می گویند آنها در مورد چگونه Duterte استفاده کنید یکی از جدید.

کشورهایی مانند مصر و ترکیه باید نشان داده شده که چگونه دولت به رهبری populists مانند Duterte هستند با استفاده از مبارزه با تروریسم به تجاوز در آزادی های مدنی و تحکیم قدرت با توجه به موقوفه کارنگی را سوبل.

"به من فیلیپین بسیار حاکی از آن است. [Duterte را] firebrand نوع گفتار کمک به او را انتخاب و برای مدت زمان بسیار طولانی او شده است بسیار محبوب" سوبل "و او مورد استفاده قرار گیرد که به تضعیف نظامی کنترل و توازن."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب