چرا ترقی خواهان انتخاب برنی ساندرز بیش از الیزابت وارن

بزرگنمایی این تصویر دموکرات نامزد ریاست جمهوری الیزابت وارن و برنی ساندرز چت در طول مارتین لوتر کینگ

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

دموکرات نامزد ریاست جمهوری الیزابت وارن و برنی ساندرز چت در طول مارتین لوتر کینگ جونیور در شب مارس در ژانویه در کلمبیا S. C. مگ Kinnard/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مگ Kinnard/AP

تابستان گذشته زمانی که الیزابت وارن بود آوردن هزاران نفر از مردم در تظاهرات چه کسی خواهد صبر طولانی به شب در به ظاهر بی پایان selfie خطوط مترقی گروه بودند پاره شده. آنها هر دو را دیدم وارن و همکار او نامزد ریاست جمهوری برنی ساندرز به عنوان متحدان خود را باعث می شود.

ساندرز به ارث برده بود حسن نیت خود را از سال 2016 اجرا در برابر هیلاری کلینتون ، اما وارن بود کاریزماتیک ستاره در اواخر شب تلویزیون که در حال مبارزه در بانک های بزرگ در طول رکود اقتصادی و به ویژه سیاستمدار ترقی خواهان بود و در ابتدا سعی در پیش نویس به 2016 اولیه به عنوان یک حریف به کلینتون قبل از ساندرز وارد مسابقه.

"اعضای ما واقعا می خواستم به دیدن اجرا در این مسابقه توضیح داد:" چارلز چمبرلین صندلی دموکراسی برای آمریکا یکی از سازمان هایی که در حال کمک به رهبری "اجرای Warren اجرای" جنبش در سال 2015. "ما بر این باور بودند که او می شده اند یک نامزد بهتر از هیلاری کلینتون."

هفته گذشته دموکراسی برای آمریکا تایید ساندرز بیش از وارن.

چمبرلین گفت: تغییر عمده در فاصله سال بود ساندرز' پیشنهاد ریاست جمهوری در سال 2016.

"برنی ساندرز زد - در سال 2016 - باور نکردنی انتخاباتی که برنده 23, مسابقات, تغییر روایت در این کشور در مورد آنچه ممکن است برای ترقی خواهان و حتی نقل مکان کرد کل حزب دموکرات چپ" او گفت:.

برای مقدار اولیه فصل چمبرلین گفت: اعضای خود تقسیم شدند اما مشخص شد که ساندرز شد برنده مسابقه و وارن نمی تواند پایان بالاتر از سوم جای آنها تصمیم به عموم عقب سناتور ورمونت.

"اصل هدایت در میان اعضای ما بود که بهترین نامزد را در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و چه کسی می تواند برنده" چمبرلین گفت.

داستان چگونه و چرا زن بود که یک بار مورد تحسین قرار گرفته به عنوان مترقی سیاسی امید از دست رفته حمایت از تعدادی از پیشرو مترقی گروه توضیح می دهد که بخشی از دلیل وارن کمپین شکست خورده است.

اگر ساندرز حال اجرا در این سال آنها به توافق برسند و آنها را از صمیم قلب حمایت وارن. برخی از گروه های ساخته شده در یک نقطه از اصرار خود را تایید نمی شد چون از هر چیزی وارن گفت یا انجام داد اما به دلیل ساندرز' اعتبار و قوام در مورد مسائل مانند مراقبت های بهداشتی و تغییر آب و هوا. آنها قلم در این پیشنهاد از یک لحظه که منجر به تصمیم گیری های خود را, اما آنها اذعان یک نقطه عطف آغاز شد که در ماه اکتبر هنگامی که دانشجوی سال اول Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز تایید Sanders. این سناتور ورمونت حمایت و سپس با شتاب به زمستان به عنوان وارن دیده می شد به عنوان backpedaling در مسئله هسته — مدیکر برای همه است.

پیام: نمی ماند خنثی

عمده مترقی گروه را تایید شد و کار این خانواده در ماه سپتامبر و آن را انتخاب وارن.

"الیزابت وارن شده است یک قهرمان شخصی به بسیاری از WFP اعضای" گروه مدیر موریس میچل گفت: به حدود 20,000 نفر جمعیت در یک تجمع در شهر نیویورک است. "او نقد مالی صنعت کمک کرد تا مقدمات لازم برای اشغال وال استریت."

کار خانواده حزب تصمیم ارسال یک پیام به همکار ترقی خواهان: نمی ماند بی طرف در اصلی انتخاب یک طرف.

در آن زمان وارن در حال افزایش بود و در پای صندوق های رای و برای بریدن از زمان او حتی پیشی گرفت جو بایدن به عنوان ملی حزب سوسیالیست. پس از آن به نظر می رسید که هر دو سازمان های مترقی و رای دهندگان خواهد بود تقسیم بین وارن و ساندرز.

اما در نهایت این چیزی است که اتفاق افتاده است.

"شما شروع به دیدن دومینو سقوط"

در ماه اکتبر سه نفر از چهار نفر از اعضای به اصطلاح کنگره "تیم ملی" از ترقی خواهان — اسکندریه Ocasio-Cortez رشیدا Tlaib و Ilhan Omar — تصمیم به بازگشت ساندرز در جانشینی سریع. این جوان, چند نژادی, زنان, برخی از مهمترین و صریح صدای مترقی در کنگره قرار داده شده بود پای خود را در مقیاس. و ترقی خواهان در سراسر کشور متوجه شده است.

ساندرز' مدیر کمپین فیض فولادوند توصیف تاییدیه به عنوان "بسیار تاثیرگذار."

بزرگنمایی این تصویر

Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز و بهداشت ، برنی ساندرز ایستاده با هم در طول یک ماه فوریه کمپین رویداد در Whittemore مرکز آرنا در دورهام N. H. جو Raedle/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو Raedle/گتی ایماژ

"شما شروع به دیدن دومینو سقوط پس از آن گفت:" جورج Goehl مدیر از مردم اقدام یک ائتلاف مترقی گروه است که می گوید: این نشان دهنده حدود 1 میلیون نفر است. این سازمان تایید شده ساندرز در ماه دسامبر.

همچنین در ماه دسامبر مرکز محبوب دموکراسی اقدام دیگری مترقی ائتلاف حمایت Sanders. و سپس در ژانویه طلوع آفتاب حرکت یک گروه از هزاران جوان آب و هوا فعالان علنا حمایت Sanders.

همه آنها با اشاره به ورمونت سناتور صحت به علاوه بی نظیر زمان و دسترسی او به آنها داد. اما برخی از آنها نیز اذعان نگرانی بسیاری از دموکرات ها باید اشاره به این چرخه electability.

"بسیاری از ما بر این باورند بهداشت ، ساندرز منحصر به فرد قادر به برنده شدن و ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن" گفت: Goehl.

جنگ به خارج مترقی ساندرز

وارن طرفداران اغلب ستایش او علامت تجاری برنامه و تمرکز بر سیاست. اما هنگامی که آن را به ایدئولوژی ساندرز در زمان این ایده ها بیشتر است. وارن وعده داده شده دو درصد مالیات بر ثروت در افراد با ثروت خالص بیش از 50 میلیون دلار است. ساندرز بالا برده و به نام برای 1% مالیات بر ثروت در خالص ارزش بالاتر از 32 میلیون دلار. وارن وعده داده شده مقرون به صرفه مراقبت از کودک. سپس Sanders, وعده رایگان مراقبت از کودک.

"همه نامزدها [تا به حال] مواضع مترقی اما برنی تمایل به رفتن دورتر" گفت: Evan وبر سیاسی مدیر و از بنیانگذاران طلوع آفتاب حرکت. و این بود که تمایز بسیاری از ترقی خواهان متوجه شده است.

اکتبر سختی بود ماه وارن. او بارها و بارها در مواجهه با روزنامه نگاران و مخالفان او بیش از جزئیات چگونه او را به پرداخت هزینه برای مدیکر برای همه بدون افزایش طبقه متوسط مالیات است. در نوامبر. 1 او را از یک طرح اما جزئیات بیشتر او ارائه شده بیشتر به خطر انداختن او به ظاهر مترقی purists.

"او مرتب کردن بر اساس فاصله خودش از مدیکر برای همه و هنگامی که او فکر او خواهد بود قادر به انجام آن — واقعا شما می دانید فاصله خود را از ما مردمی" گفت: ناتالیا سلگدو سیاسی مدیر مرکز محبوب دموکراسی در عمل است.

یکی از مترقی فعال NPR صحبت کرد با این داستان این است که پشتوانه ساندرز اما اذعان کرد که وارن دو مرحله طرح در مدیکر برای همه بود واقعی تر راه برای رسیدن به پوشش جهانی. او گفت: او نباید به خطر بیافتد و در ابتدا از آنجا که جمهوری خواهان دور تراشه در آن بیشتر است. دموکرات او اصرار داشت نیاز به ضخیم و غیر قابل انعطاف است.

اما علاوه بر مراقبت های بهداشتی وجود دارد دیگر مسئله کلیدی برای ترقی خواهان مهاجرت. آن است به طور فزاینده تبدیل شدن به یک ستون از دستور کار خود را به خصوص تحت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

"مرتب کردن بر اساس تعریف عوامل برای ما بین برنی و وارن بود که موضع خود را در یک مهلت قانونی برای اخراج," سالگادو گفت. (در نوامبر Sanders, منتشر, مهاجرت, طرح خواستار یک مهلت قانونی برای اخراج. در حدود همان زمان وارن گفت که او "باز" به توقف. در ماه فوریه ساندرز' مدیر کمپین پیشنهاد خود را تعلیق خواهد برخی از استثنا اما در آن ساندرز در حال حاضر با بهره گیری از دیده شدن به عنوان دورترین سمت چپ بر روی این موضوع).

مبارزه برای وارن بود که او هرگز نمی تواند به نظر می رسد به خارج مترقی مردی که آمده بود به تعریف جنبش پس از سال 2016.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب