چرا انتاریو گسترش COVID-19 تست آن را سخت تر برای ارزیابی اقتصاد بازگشایی

در این مدت ویکتوریا آخر هفته روز میلیون ها نفر از ساکنان انتاریو در حال لذت بردن از یک سطح جدیدی از آزادی به

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399

در این مدت ویکتوریا آخر هفته روز میلیون ها نفر از ساکنان انتاریو در حال لذت بردن از یک سطح جدیدی از آزادی به عنوان دولت آغاز می شود به سهولت در برخی از coronavirus محدودیت در محل از اوایل ماه مارس.

در مرحله اول از دولت بازگشایی برنامه, شروع, شنبه, برخی از امکانات بهداشتی را از سر عمل جراحی که تا به حال به تاخیر افتاده است توسط مستند, فروشگاه های خرده فروشی با خیابان ورودی می توانید برای باز کردن برخی از پارک ها و تفرجگاه ها و دوره های گلف و فعالیت های تفریحی را مجاز و پروژه های ساخت و ساز از سر گرفته خواهد شد.

اما شیوه ای که دولت انتخاب کرده است به رول از بازگشایی آن ساخته شده است که بسیار دشوار است برای نظارت بر اثرات کاهش بهداشت عمومی محدودیت.

در همان زمان دولت استانی کاسته تا در آن coronavirus محدودیت های آن را نیز اعلام کرد که این امر گسترش آزمایش coronavirus. حرکت به جلو, تست دستورالعمل را گسترده تر شود تا هر کسی با COVID-19 علائم می تواند آزمایش می شود.

اما که باعث ایجاد مشکل در ردیابی گسترش این بیماری است.

"ما اساسا بازگشایی در همان زمان ما در حال گسترش تست" گفت: Ashleigh Tuite, اپیدمیولوژی در دانشگاه تورنتو Dalla لانا دانشکده بهداشت عمومی. "ما ایجاد یک بیت از یک چالش برای خودمان در نظر به دنبال روزانه اعداد.

با تغییر دو متغیر در همان زمان, Ontario ساخته شده است که اطلاعات تصویر رفتن به جلو murkier. تعداد موارد را افزایش می دهد در چند هفته آینده, اما اپیدیولوژی هم دشوار گفتن چه نسبت از افزایش که با توجه به گسترش تست و چه نسبت است به علت اثرات آرامش بخش و محدودیت.

در حالت ایده آل, او گفت:, دولت را معرفی گسترده تست چند هفته قبل از آن را قادر می سازد اپیدیولوژی برای ایجاد پایه های جدید تست معیار. اگر محدودیت کاسته بعد که پایه تاسیس شد اپیدمیولوژی شده اند قادر به ویژگی هر گونه تغییر در مورد اعداد تنها به کاستن از محدودیت.

"آن را مناسب حرکت" Tuite گفت. "و من خوشحالم که این اتفاق می افتد. آن را فقط muddies ها آب کمی از نظر تلاش برای نگاهی به روند."

برای روشن شدن این آب تا حدودی او نشان می دهد که اپیدیولوژی خواهد بود به احتمال زیاد به تمرکز بر روی تعدادی از بیماران در بیمارستان و بخش مراقبت ويژه و ميزان مرگ و مير موارد به عنوان یک اندازه گیری از موفقیت یا شکست بیشتر ملایم محدودیت.

اما که حامل یک نکته: خیلی دنبال یک ستاره هنگامی که اپیدیولوژی آهنگ COVID موارد آنها به دنبال در چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده است.

"ما احتمالا می خواهید به نگه داشتن با فناوری بستری شدن در بیمارستان و ICU اشغال با این چالش است که کسانی که با تاخیر گفت:" Tuite.

"بنابراین اگر ما شروع به دیدن آن افزایش می دهد که نشان می دهد که کسانی که در حال انتقال رویدادی که اتفاق افتاده است یک یا دو هفته پیش. پس از آن کمی از یک شاخص عقب مانده اما من فکر می کنم آن است که احتمالا رفتن به چیزی است که بیشتر مناسب برای تماشای توجه به این که تست تغییر کرده است."

اما بیشتر مشکل این است که دولت استانی شده است بسیار روشن در معیار برای تعیین موفقیت یا شکست این اولین مرحله از بازگشایی.

"وجود نداشته است بسیاری از بحث در مورد 'چگونه ما می دانیم که اگر این کار نمی کند?' وقتی که ما آن تماس بگیرید ؟ هنگامی که ما می گویند که ما سعی کردیم این انتقال در حال افزایش است — ما در حال دیدن بیشتر موارد در جامعه ؟ چه نقطه که در آن ما بگو: ما باید به شماره گیری این بازگشت" گفت: Tuite.

در حالی که دولت گفته است که "کلید عمومی شاخص های سلامت هدایت خواهد کرد زمانی که Ontario پیشرفت به مرحله بعدی" از آن باقی مانده غیر خاص در مورد آنچه که به معنی از نظر تعداد هر یک از آشنا معیارهای: COVID موارد بستری شدن در بیمارستان, مرگ و میر, نرخ انتقال ،

سوال انتاریو وزارت بهداشت در این موضوع منحرف شد به وزارت مالیه.

"کارشناسان بهداشت عمومی را به دقت نظارت بر هر مرحله بنابراین ما می تواند به نفع از بهترین شیوه ها و درس های آموخته شده در طول بازگشایی" گفت: وزارت خارجه, سخنگوی اسکات Blodgett در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"اگر تدریجی بازگشایی در مرحله 1 است موفق Ontario می تواند حرکت رو به جلو به مراحل 2 و 3. در غیر این صورت بهداشت عمومی اقدامات نیاز به تنظیم و/یا سخت تر. دولت ادامه خواهد داد به برنامه ریزی برای چه می آید بعدی و ارائه جزئیات بیشتر در هر مرحله زمانی که آماده است."

پرسید که چه نقش وزارت دارایی را در مورد اینکه آیا یا نه این استان پیشرفت به مرحله بعدی بازگشایی و اینکه آیا وجود دارد معیارهای مالی که تحت تاثیر قرار است که تصمیم Blodgett پاسخ نمی دهند.

انتاریو افسر ارشد پزشکی دکتر دیوید ویلیامز قبلا تعیین معیار کمتر از 200 عفونت های جدید را از طریق جامعه گسترش به عنوان یک معیار برای پیشرفت به مرحله اول است. معلوم نیست اگر همان معیار صدق رفتن به جلو.

هر معیار برای تعیین موفقیت یا شکست در مرحله فعلی استان را بازگشایی آن به نظر می رسد خاصی که وجود خواهد داشت یک چشم انداز مثبت در COVID-19 نفر در چند هفته آینده.

Dionne Aleman استاد مهندسی صنایع در دانشگاه تورنتو است. تحقیقات او شامل توسعه همه گیر مدل برای شبیه سازی بیماری های عفونی شیوع بیماری در محیط های شهری برای اولین بار در طول بیماری همه گیر H1N1 و در حال حاضر با COVID.

او گفت: موفقیت یا عدم موفقیت در مرحله اول از این استان را بازگشایی خواهد شد تا حد زیادی تعیین خواهد شد توسط مردم رفتار.

"به طور کلی یک بیماری همه گیر موج دوم بدتر از موج اول" او گفت:. "هنگامی که همه چیز شروع به گرفتن آرامش وجود دارد در واقع بسیاری از افرادی که آلوده می شوند اما شاید بسیار خفیف یا در حال حاضر بدون علامت و آنها فقط بیرون رفتن و به سرعت درآمیزند با مقدار زیادی و تعداد زیادی از مردم است.

"و به همین دلیل شما می بینید به طور ناگهانی سنبله بزرگ برای موج دوم. در حالی که موج اول آغاز شده و تنها تعداد بسیار کمی از افراد آلوده شدن موج دوم شروع می شود چرا که بسیاری از مردم آلوده هستند."

به طور معمول در دوم امواج او گفت: اپیدیولوژی خواهد شد و دیدن تعداد بیشتری از عفونت و همچنین نرخ بالاتر از عفونت است.

گفت: بسیاری از دانشمندان دانش در مورد بیماری های همه گیر در می آید — اخیرا — سارس بیماری همه گیر و H1N1 که هر دو بسیار گسترده است. آینده نزدیک ترین منبع دانش می آید از آنفلوآنزای اسپانیایی در سال 1918. اما بسیاری از چیزها تغییر کرده است پس از آن.

"حتی فقط از نظر, تماس, ردیابی, مدیریت جمعیت و برقراری ارتباط با افراد در جامعه ... ما قادر به برقراری ارتباط با هر کس و به آنها توضیح دهید که "این چیزی است که از شما انتظار می رود,' " Aleman گفت.

"امیدوارم که فقط اطلاعات به تنهایی به این معنی است که ما مرتب کردن بر اساس bucked روند در رود دوم امواج است که ما دیده ایم در تاریخی بیماری های همه گیر و ... که هنوز هم قرار دادن یک دمپر در حد معمول بسیار بزرگ دوم اوج."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب