چرا اطلاعات غلط و بی اعتمادی است, ساخت COVID-19 خطرناک تر برای سیاه امریکا

در بسیاری از نقاط ایالات متحده آمریکا, سیاه آمریکایی ها در حال مرگ هستند از COVID-19 در نامتناسبی بالا نرخ. در

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

در بسیاری از نقاط ایالات متحده آمریکا, سیاه آمریکایی ها در حال مرگ هستند از COVID-19 در نامتناسبی بالا نرخ. در میلواکی کانتی برای مثال نزدیک به سه چهارم از کسانی که فوت کرده اند این ویروس بودند ، اما تنها حدود یک چهارم از جمعیت شهرستان است ،

داده ها از لوئیزیانا میشیگان در شیکاگو و نیویورک نیز نشان می دهد نژادی عدم تعادل. پس چه می گذرد ؟

در coronavirus نیروی کار جلسه روز سه شنبه, Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در مورد چالش های سیستمیک.

"سلامت اختلافات همیشه وجود داشته و برای آفریقایی-آمریکایی جامعه Fauci گفت. بحران او اضافه شده است "درخشان نور در چه غیر قابل قبول است."

Fauci شد با اشاره به عوامل مانند شرایط بهداشتی اساسی عدم بیمه مسکن عام — چالش ایجاد می شود و پس از آن تشدید نژاد پرستی.

Jahmil Lacey مطالعات سلامت و نابرابری در جنوب مرکزی لس آنجلس و می گوید: موضوع دیگری در بازی: اطلاعات غلط.

"هنگامی که این بیماری همه گیر برای اولین بار آغاز شده است وجود دارد بسیاری از rumblings در اطراف مانند این که یک جعل است. من شنیده ام داستان در مورد مردم اعتقاد داشتند که شما می دانید مردم سیاه و سفید بودند و ایمنی به کروناویروس" او در مصاحبه ای گفت: جمعه با NPR صبح Edition.

لاکی گفت: وجود بی اعتمادی دیرینه است که برخی از آمریکایی ها احساس می کنم نسبت به سلامت عمومی ایجاد.

"من فکر می کنم منظور درک عمق بی اعتمادی مردم نسبت به موسسات مراقبت سلامت داشتن آگاهی از سابقه ای طولانی در پزشکی آزمایش در افراد مهم است," او گفت:.

نگاهی به عنوان مثال Lacey گفت: بدنام تاسکیگی آزمایش های که در طی 40 سال خدمات بهداشت عمومی آمریکا مجاز به سفلیس درمان نشده در صدها نفر از مردان آمریکایی به منظور کرونیکل پیشرفت بیماری در داخل بدن است.

لاکی گفت: بی اعتمادی ناشی از تاسکیگی اطلاع چگونه بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار نظر دولت در پاسخ به کوروناویروس. آن را یکی از دلایل او برای نگرانی بیش از تلاش در دیترویت اکثریت آفریقایی شهرستان برای تست مواد مخدر در 3,000 ساکنان محلی است که به طور منظم تبلیغ توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

دارو هیدروکسی کلروکین در حال حاضر استفاده می شود برای درمان لوپوس و جلوگیری از مالاریا وجود دارد اما هنوز هیچ شواهد آن موثر است COVID-19 درمان است.

"بسیاری از شما می دانید فقط شک و تردید در مورد آن به دلیل ... تحقیق در اطراف این دارو واقعا شده صدا" Lacey گفت. "و آنچه آنها پیشنهاد انجام دهید این است برای استفاده از این دارو با بیماران است."

"مسئله اصلی در اینجا" او ادامه داد: "این است که coronavirus است دریدن نظر من غفلت و اتلاف سرمایه در جوامع ایم که مجبور به زندگی با نسل است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب