چرا حتی یک پزشکی ذخایر خواهد بود از استفاده محدود در برابر COVID-19

بزرگنمایی این تصویر ایالات متحده استراتژیک ملی ذخایر آغاز شده بود در سال 1999 به آماده شدن برای برخی

توسط MINERALNEWS در 24 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

ایالات متحده استراتژیک ملی ذخایر آغاز شده بود در سال 1999 به آماده شدن برای برخی تهدیدات برای امنیت ملی است. این شامل حدود 8 میلیارد دلار ارزش واکسن, پزشکی, دنده محافظ, پنکه و انواع دیگر تجهیزات پزشکی. استراتژیک ملی ذخایر/وزارت بهداشت و خدمات انسانی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استراتژیک ملی ذخایر/وزارت بهداشت و خدمات انسانی

دولت ایالات متحده حفظ یک ذخیره اضطراری تجهیزات پزشکی و مقامات در حال حاضر شروع به فرو بردن به آن را برای کمک به مبارزه با رمان coronavirus.

اما در حالی که داشتن ذخایر بهتر از نداشتن آن کارشناسان می گویند وجود دارد محدود به آنچه در ذخایر می توانید در این بحران است.

"آن را هرگز خواهد بود به عنوان بزرگ به عنوان شما می خواهید دلیل آن را فقط بیش از حد گران قیمت برای انجام این کار می گوید:" تارا o'toole, سابق امنیت داخلی رسمی است که در حال حاضر معاون اجرایی رئیس جمهور در یک سازمان غیر انتفاعی به نام In-Q-Tel.

تقریبا همه چیز در مورد ذخایر مخفی است به دلایل امنیتی اگر چه این طرح از آن منابع شناخته شده است. حدود 8 میلیارد دلار ارزش واکسن و دارو, دنده محافظ, پنکه و انواع دیگر تجهیزات پزشکی قرار دارد در انبارها هستند که استراتژیک واقع در سراسر ایالات متحده است.

از خارج این انبارها نگاه عادی است. در داخل اما نگهبانان مسلح ایستاده به تماشای بیش از یک مجموعه گسترده ای از مواد. غول فریزر نگه داشتن برخی از محصولات سرد است. قفل قفس کردن بخش ها از انبار فروشگاه مواد کنترل شده مانند مسکن. ردیف هواکش که می تواند حمایت از افرادی که دچار مشکل تنفس نگهداری شارژ بالا و آماده به رول در یک لحظه متوجه.

زمانی که این ذخایر آغاز شده در سال 1999 هدف این بود برای دریافت آماده برای غیر معمول بی سابقه ملی تهدید می گوید اوتول که ریاست یک کمیته مشورتی در ذخایر ملی آکادمی علوم مهندسی و پزشکی است.

"این ذخایر آغاز شده که بسیار تخصصی و در نظر گرفته شده برای عرضه داروهای ما نیاز اگر وجود دارد یک ماده شیمیایی رادیولوژی بیولوژیکی یا هسته ای, حمله," او توضیح می دهد.

دلیل این که این ذخایر شامل واکسن علیه آبله و سیاه زخم و همچنین antitoxins و مواد مخدر برای درمان بیماری تشعشع.

"در بسیاری از موارد استراتژیک ملی ذخایر تنها منبع خاص داروسازی. و آن است که تنها خریدار برای برخی از این دارو می گوید:" گرگ Burel که به کارگردانی ذخیره برنامه قبل از بازنشستگی در سال گذشته است. "ما استراتژیک ملی ذخایر حسادت از جهان است که درک این چیزها و می داند چه چیزی وجود دارد."

در طول زمان ماموریت از ذخایر گسترش یافته و آماده سازی برای بیماری همه گیر آنفلوآنزا و تهدیدات مانند طوفان و زلزله. این ضد آنفولانزا داروهای ژنریک, لوازم پزشکی مانند دستکش و سوزن و حتی سریع-به-جمع آوری مراکز پزشکی کامل با تخت.

این ذخایر می تواند پر کردن شکاف در زنجیره تامین و یا پاسخ به ناگهانی موج تقاضا ناشی از شرایط اضطراری می گوید o'toole, اما "آن است که به اندازه کافی بزرگ نیست و آن را هرگز نمی تواند به اندازه کافی بزرگ به جای زنجیره تامین."

"این یک پل," او می گوید. "این یک جایگزینی برای بخش خصوصی است." این بدان معناست که وجود دارد هنوز هم می تواند کمبود از موارد بسیار مهم به عنوان آن را برای تولید کنندگان به سطح شیب دار بالا تولید.

نگاهی ماسک برای مثال. Steven Adams, سرپرست, مدیر, ذخیره برنامه می گوید که در حال حاضر دارای حدود 30 میلیون جراحی ساده ماسک و 12 میلیون از محافظ N95 ماسک است که تایید شده توسط موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی.

اما این مقدار در مقایسه با آنچه که مورد نیاز خواهد بود برای مبارزه با کروناویروس. "تقاضا از 300 میلیون دلار خواهد بود پیش بینی در پاسخ اولیه" آدامز می گوید NPR. "این تخمین می زند و متفاوت کارشناسان را البته نظرات متفاوت است. اما من فکر می کنم این نمای کلی این است که احتمالا 300 میلیون دلار در ماه خواهد بود به احتمال زیاد سناریو برای یک مقیاس کامل آنفلوانزای همه گیر است که به صورت اولیه برای مدل سازی."

در حال حاضر واشنگتن درخواست کرده است صدها نفر از هزاران نفر از ماسک از ذخایر و بدست محموله. بیشتر درخواست ها مطمئن شوید که به در آمده است. دولت فدرال می گوید که می خواهد به خرید 500 میلیون نفر در داخل کشور ساخته شده ماسک بیش از یک سال و نیم.

"شما می دانید ما آرزو داشتیم همه چیز را که ما مورد نیاز در قفسه تمام وقت, اما ما باید به احترام تخصیص بودجه کنگره را فراهم می کند و زنده در درون آن. گاهی اوقات این بدان معنی است که ما را دشوار تجارت تصمیم گیری می گوید:" Burel که توضیح می دهد که خرید یک آیتم برای این ذخایر ممکن است معنی نیست که دیگر خرید مورد خرید و یا کمتر از آن.

"ما همیشه در تلاش برای بازی که عمل تعادل در چنین راهی است که ما را به بهترین شکل ممکن سرمایه گذاری برای پوشش تمام مناطق گسترده ای از خطر است که استراتژیک ملی ذخایر خواسته است برای پاسخ به" Burel می افزاید.

چگونه بسیاری از هواکش آیا این ذخایر را داشته باشد ؟ Burel نمی خواهد به یک شکل و فقط می گوید بسیاری از آن است. برخی منابع نشان می دهد که آن را حداقل 4000 و گروه های حرفه ای آموزش دیده اند تنفسی مراقبت از کارشناسان به استفاده از ماشین آلات.

اگر همه چیز به اندازه کافی بد به نیاز تمام کسانی که فن های این بیمارستان ها ممکن است تلاش به کارکنان به اندازه کافی به آنها عمل می کنند. در پایان حتی اگر دولت فدرال می تواند برخی از منابع از ذخایر آن خواهد شد تا به دولت و کارگران محلی برای مبارزه با ویروس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب