'چه کسی به آنها کمک کند؟': مراقبان بریس برای گسترش Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر کار از راه دور است نه یک گزینه برای خانه بهداشت و پرستاری و مشاوران که پس از نگا

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

کار از راه دور است نه یک گزینه برای خانه بهداشت و پرستاری و مشاوران که پس از نگاه برخی از آسیب پذیرترین اغلب خود را بدون بیمه و درآمد کم است. ماری برتراند/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ماری برتراند/گتی ایماژ

صدفی هیوز می گوید سه چیز مورد نیاز برای انجام شغل: قوی پشت قوی معده و قلب بزرگ است.

او یک گواهی nurse's aide در یک خانه سالمندان در ایالت واشنگتن که همچنین بدان معنی است که دیگر مورد نیاز: برای دریافت کار انجام می شود او به لحاظ جسمی وجود دارد.

"شما در حال کمک به ساکنان است که ممکن است قادر به خود را با لباس و خوراک خود, توالت, خود," هیوز می گوید. "چیزهای بزرگ است که شما را وادار به می دانم که مردم فوق العاده. من بسیاری از بچه ها و پدربزرگ در حال حاضر اجازه دهید من به شما بگویم."

برای بسیاری از شرکت ها اولین تماس به سرعت گسترش coronavirus گفتن کارکنان به سر خم کردن و کار از راه دور. اما که به سادگی یک گزینه برای کارگران مانند هیوز — صفحه اصلی و یا دستیاران سلامت که پس از نگاه برخی از آسیب پذیر ترین اوقات خود را بدون بیمه و درآمد بسیار کم است.

"ما نمی لوکس از راه دور می گوید:" ونسا جکسون از واشنگتن او را مستقیم پشتیبانی حرفه ای است که کمک می کند تا افراد معلول حرکت روزمره زندگی مانند پرداخت قبوض انجام لباس های شسته شده و رفتن به قرار ملاقات دکتر.

این منطقه با کمبود شدید کارگران مانند جکسون می گوید دانیل داربی افسر ارشد عامل در جکسون شرکت RCM از واشنگتن است. اگر بسیاری از شروع به قرنطینه در خانه "این به طور بالقوه می تواند فاجعه بار" داربی می گوید.

کمبود مراقبان حرفه ای رایج در سراسر کشور است. شغل برای خانه, آسایشگاه و پرستار و دستیاران در حال رشد سریع و استخدام میلیون ها اما اغلب پرداخت حداقل دستمزد و یا فقط بالا.

"من خوش شانس هستم چرا که من در واقع بیمه سلامت" هیوز می گوید. "بسیاری از دیگر پرستار و دستیاران در مرکز من — آنها ندارد و بیمه بهداشت و درمان."

او می گوید با شرکت ارائه می دهد یک معافیت طرح اما بسیاری از آن را تحمل نمی. و او می گوید او دولت کمبود گواهی پرستار مشاوران مدیران در تسهیلات شده اند پله به پر کردن حفره ها در برنامه. هیوز با این نسخهها کار شیفت شب در کنار یک پرستار و یک ثانیه دستیار.

"اگر یکی از ما یک تب است و به خانه فرستاده شده," او می گوید: "آن جاوا می تواند بسیار سخت برای پیدا کردن کسی آمده و کار هشت-تغییر ساعت در نیمه شب."

همه مراقبان که صحبت با NPR پیاده روی یک خط باریک: به آنها اطمینان می دهم آن را هم به وحشت و می دانم که آنها در حال آموزش برای آنفولانزا و دیگر بیماری های همه گیر. اما آنها نیز در حال آماده شدن برای یک پتانسیل همه دست در عرشه وضعیت.

هیوز با این نسخهها کار در ایالت واشنگتن کمتر از 100 مایل از خانه سالمندان — نه بیش از حد متفاوت از او — که یک کانون از شیوع کروناویروس. این بیماری در نظر گرفته شده است خطرناک تر به سالمندان و کشته شدن چندین نفر. یکی از هیوز' بهترین دوستان است در واقع کار می کند وجود دارد.

هیوز در حال حاضر استفاده می شود تا او مرخصی استعلاجی در اخیر جلسه از آنفولانزا. او تا به برخی از زمان شخصی و زمان تعطیلات او می گوید: "اما آن را به مقدار زیادی."

مراقبان دسترسی به بیمار زمان متفاوت است. برخی از ایالت دستور است که شرکت ها باید کارگران خود را پرداخت برای زمان خاموش اما بیشتر نیست. برخی از سازمان های انعطاف پذیر هستند با پرداخت پول برای به روز کردن دیگران کمتر. در هر صورت, از دست رفته یک مقدار زیادی از کار می تواند طلسم مشکل برای کارگران است.

"این بسیار گران قیمت به زندگی در منطقه خلیج — و این امر می تواند یک ضربه بزرگ به درآمد من می گوید:" کالیفرنیا مراقب ساندرا Mercado.

او می گوید: او چند روز بیمار اما شگفتی اگر آنها به اندازه کافی خواهد بود. محلی آژانس یاران خانه فرستاده است او مقدار زیادی از اطلاعات در مورد کوروناویروس و اطمینان خود را از طرح احتمالی است.

"ما بودن خیلی بیشتر مراقب باشند, من فکر می کنم در مورد گفتن کارکنان, 'کار نمی کند اگر شما بیمار هستید و یا شما فکر می کنم شما مریض هستید و می گوید:" خانه یاران, مراقبت در منزل, مدیر عامل شرکت اما Dickison که همچنین رئیس جمهور هیئت مدیره در خانه مراقبت های انجمن از امریکا.

Mercado می داند که لازم است تماس, اما هنوز هم نگرانی در مورد مشتریان خود را که نیاز به کمک به راه رفتن و یا حتی خارج شدن از رختخواب که اصلا خانواده در نزدیکی و یا در همه.

"اگر قرنطینه چگونه می توانم آنها را برای زنده ماندن؟" Mercado می گوید. "اگر ما مجبور به ماندن در خانه برای 14 روز که رفتن به آنها کمک کند؟"

Izella هایس یک دستیار پرستاری در یک خانه سالمندان در حومه دیترویت نقاط دیگر کمتر ملموس راه مراقبان بعد نگاه خود را به مشتریان و بیماران است.

"زمانی که آنها می آیند در اینجا ما آنها را ببینید, چهره ما تبدیل به خانواده خود را. و گاهی اوقات زمانی که آنها خود را آخرین نفس آنها دیدن چهره ما دوباره" او می گوید. "من در اینجا از 25 سال آن مطمئن نیست برای پول است. من می خواهم به مردم احساس خوب است. من آواز خواندن به آنها. ... من فقط لذت بردن از مردم خوشحال است."

و این یکی دیگر از چیزی که شما واقعا نمی تواند انجام دهد از راه دور.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن