که گزارش: ذرات معلق در هوا نه به احتمال زیاد منبع قابل توجهی از COVID-19 انتقال

بزرگنمایی این تصویر رنگی اسکن تصویر میکروسکوپ الکترونی از یک سلول (سبز) به شدت مبتلا به SARS-COV-2 و

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رنگی اسکن تصویر میکروسکوپ الکترونی از یک سلول (سبز) به شدت مبتلا به SARS-COV-2 ویروس ذرات (نارنجی) جدا شده از یک نمونه بیمار. NIAID پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
NIAID

سازمان بهداشت جهانی جدید صادر شده علمی مختصر که خلاصه آنچه شناخته شده در مورد راه های مختلف coronavirus می تواند انتقال.

ده-صفحه مختصر ارسال شده در جولای 9, نظر, همه راه های محققان فکر می کنم coronavirus ممکن است قادر به گسترش: از طریق تماس نزدیک با قطرات اخراج هنگامی که یک فرد آلوده سرفه, عطسه صحبت می کند و یا تنفس; از طریق اخراج کوچک microdroplets است که پتانسیل گسترش بیش از مسافت های بیشتر و از طریق سطوح آلوده.

این گزارش همچنین به نظر می رسد امکانات برای این ویروس برای انتقال از مادر به کودک از حیوانات به انسان و از طریق تماس با ادرار و مدفوع و خون.

وزن شواهد که مدعی است که این ویروس عمدتا از طریق تماس نزدیک با افراد آلوده اما خواستار تحقیقات بیشتر به موضوع انتقال توسط aerosolized ذرات.

که مختصر شرح زیر انتشار در جولای 6 از نامه سرگشاده ای از 239 دانشمندان پرسیدن که به تجدید نظر در موضع خود در آئروسل انتقال اصطلاح به میکروسکوپی ذرات ویروسی است که می تواند معطل شدن در هوا و آلوده کردن افرادی که استنشاق ابرها از آن aerosolized ذرات.

"شواهدی وجود دارد در حال ظهور است اما قطعی نیست," دکتر گفت: Benedetta Allegranzi که ویژگی های رهبری برای پیشگیری از عفونت و کنترل در یک کنفرانس مطبوعاتی در جولای 7, "امکان انتقال هوابرد در تنظیمات عمومی به خصوص در شرایط خاص — شلوغ بسته ضعیف تهویه تنظیمات را نمی توان رد کرد."

که علمی کوتاه, ارسال شده در جولای 9, منابع "شیوع برخی از گزارش های مربوط به داخل سالن شلوغ فضاهای [که] پیشنهاد کرده اند امکان انتقال آئروسل همراه با انتقال قطرات به عنوان مثال در طول تمرین گروه کر در رستوران ها و یا در کلاس های تناسب اندام" اما می گوید که انتقال در این موارد نیز می تواند توضیح داده شده تماس نزدیک با قطرات تنفسی و لمس کردن سطوح آلوده.

که توصیه می کند در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی خاص در برابر ذرات معلق در هوا تنها در تنظیمات بیمارستان در طی روش های خاص مانند قرار دادن یک لوله تنفس به بیمار است. که شده است این است که موقعیت خود را پس از اول راهنمایی اسناد در پیشگیری از عفونت و کنترل از رمان coronavirus صادر ژانویه 10.

اما در جولای 9 مختصر می کند تاکید اضافی که هدایت از جمله پوشیدن پارچه از ماسک زمانی که فاصله فیزیکی دشوار است و اجتناب از شلوغ فضاهای محصور با تهویه ضعیف.

دکتر دونالد میلتون یک aerobiologist در دانشگاه مریلند و سرب نویسنده در نامه سرگشاده فشار برای توجه بیشتر به آئروسل انتقال هنوز هم معتقد است که ذرات معلق در هوا می تواند مسئول superspreading حوادث مانند گروه کر عمل در واشنگتن است. او می گوید که او "احساسات" در مورد آخرین کسی که مختصر: "من خوشحالم که برای دیدن آنها نقل مکان کرد کمی. من نا امید آنها حرکت نمی کند بیشتر است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب