که رسمی می گوید Coronavirus مهار باقی می ماند ممکن است

بزرگنمایی این تصویر "زمانی که شما این گسسته شیوع ... وجود دارد این فرصت را به کنترل آنها گفت:" دکتر

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

"زمانی که شما این گسسته شیوع ... وجود دارد این فرصت را به کنترل آنها گفت:" دکتر بروس Aylward رهبر تیم مشترک ماموریت بین سازمان بهداشت جهانی و چین در COVID-19. فابریس Coffrini/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فابریس Coffrini/خبرگزاری گتی ایماژ

حتی به عنوان تعدادی از جدید کروناویروس عفونت همچنان به مارپیچ رو به بالا در کشور در سراسر جهان, یک کارشناس بهداشت جهانی می گوید آن را خیلی دیر نیست حاوی ویروس است.

"زمانی که شما این گسسته شیوع ... وجود دارد این فرصت را به کنترل آنها — به بالا از این و شامل آنها و جلوگیری از بسیاری از بیماری ها و در نهایت مرگ می گوید:" دکتر بروس Aylward یک مشاور ارشد مدیر کل سازمان بهداشت جهانی است. "این پیام بزرگ ما در چین و یکی از شگفتی است."

Aylward رهبری یک حقیقت یاب سفر در چین در ماه فوریه از طرف سازمان بهداشت جهانی. او می گوید: تجربه وجود دارد تغییر مشخصات خود را از آنچه می تواند انجام شود.

"آنها در واقع تغییر مسیر تنفسی منتقله از شیوع بدون واکسن بود که فوق العاده ای می گوید:" Aylward. تعداد روزانه موارد جدید در چین رفت از 2000 نفر در روز فقط چند هفته پیش به کمتر از 100 در روزهای اخیر.

اما Aylward می گوید کشورهای دیگر ممکن است اشتباه گرفتن درس از چین با نسبت دادن موفقیت خود را به دولت محدودیت های بی سابقه ای از زندگی روزمره در شهرهای مختلف, مشهورترین, ووهان, این شهرستان از 11 میلیون نفر از مردم که در آن شیوع آغاز شد. وجود دارد دولت به حالت تعلیق در حمل و نقل خارج از شهر و در اکثر موارد مورد نیاز مردم را به ماندن در خانه های خود را – تنها با مختصر پیشتاز مجاز به انبار کردن مواد غذایی و لوازم دیگر.

"چین 31 استان هزاران نفر از شهرستانها" یادداشت Aylward. "و آن را تنها چند شهرستانها که در آن آنها در زمان کسانی که اقدامات سخت گیرانه. در اکثریت قریب به اتفاق آنها ... واقعا رفت و برگشت به اصول بهداشت عمومی."

این شامل تضمین این که وجود دارد به اندازه کافی تست ظرفیت را به سرعت شناسایی موارد جداسازی بیماران آلوده ردیابی هر کسی که تا به حال تماس با آنها و در صورت لزوم قرار دادن آن دسته از مخاطبین در قرنطینه امکانات به طوری که آنها نمی خواهد آلوده با فرد بیمار و یا گسترش این بیماری بیشتر است.

"این که چگونه آنها را متوقف و آن را در مناطق با بیش از 1.3 میلیارد نفر می گوید:" Aylward. "ما به مدت دو هفته بر روی زمین به دنبال اطلاعات. هر استان [فراتر از هوبئی که در آن ووهان واقع شده است] تا به حال صدها اگر نه هزاران نفر از موارد نه بر خلاف وضعیت شما ببینید در کشورهای اروپایی یا ایالات متحده این استان با ده ها و حتی صد میلیون نفر در آنها است."

در Aylward می گوید: "نبود یک مستند در همه جا. که راه را اشتباه به تصویر بکشد چین رویکرد به این بیماری است. و این منجر به برخی از اساسی سردرگمی و عدم انجام این کار همه چیز درست است."

ایتالیا است تصمیم به اعمال شدید مستند مانند محدودیت های گسترده در عصری شمالی آن منطقه مناسب روش ؟

Aylward می گوید او تمایلی به اظهار نظر به طور خاص در ایتالیا تصمیم به خاطر او آشنا نیست با اپیدمیولوژیک داده ها وجود دارد. "یکی از چالش های ایتالیا در حال حاضر فقط مقدار داده," او می گوید. "آنها فقط در حال اجرا بسیار سریع برای گرفتن تا با موارد آن را دشوار است به درک چه چیزی رانندگی انتقال. از آنجا که آنچه شما می خواهید به استفاده از درایو استراتژی خود را — چه شما انصراف از آنچه شما به حالت تعلیق درآورد ، باید آن را رانده و راه virus در حال حرکت است."

هنوز Aylward می گوید وجود دارد و در واقع یک آستانه که در آن لازم است به اعمال محدودیت عمده در جنبش است. که اتفاق می افتد زمانی که وجود دارد قابل توجه "در سطح جامعه و انتقال آن را در [بنابراین] بسیاری از محیط های مختلف شما می توانید حتی نمی افتراق خوشه." که آنچه رخ داده است در ووهان.

اما حتی در این موارد می گوید Aylward آن را بسیار مهم به تکیه بر محدودیت حرکت به عنوان تنها درمان است. مقامات بهداشت عمومی نیاز به آماده برای یک جهش در موارد زمانی که جنبش محدودیت ها برداشته و موارد شروع به تیک تیک کردن دوباره.

"هنگامی که صحبت من به فرمانداران استان [در چین], شهرداران از شهرستانها و از آنها بخواهید" چه شما انجام می دهند؟' آنها می گویند "ما در حال ساخت تخت برای جداسازی و ما در حال خرید هواکش برای کمک به مراقبت از بیمار' " Aylward می گوید. "و نکته جالب این است ... شما در حال دیدن سقوط بیماری در این عظیم استان در چین, و آنها در حال ایجاد ظرفیت."

در همین حال او می افزاید: در اروپا و ایالات متحده مقامات هنوز در حال مبارزه برای مدیریت به مراتب کمتر از موارد. "منظورم این است که آن را کاملا متفاوت از تمایل به درستی آماده شود."

چگونه باید تاخیر در coronavirus تست تحت تاثیر قرار توانایی ایالات متحده برای دریافت آماده است ؟

"آن پیچیده خود پاسخ می گوید:" Aylward. اما او می گوید: "ما که در آن ما هستند. ... نکته مهم این است که به دنبال به جلو. شما دیده اید [این بیماری را] بالقوه به گسترش برای هفته ها و شما نیاز به برنامه قادر به منزوی کردن ده ها اگر نه صدها نفر از مردم قادر به ردیابی و ... بسیاری از مخاطبین. و شما باید قادر به تست."

حتی اگر آن را ممکن است برای توقف کامل گسترش او می گوید: "شما هنوز هم می تواند آن را کاهش و حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر و محدود کردن میزان آسیب هایی که این بیماری می تواند انجام دهد."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب