که ورونیکا Escobar? او را تحویل اسپانیایی خارجه اتحادیه پاسخ

بزرگنمایی این تصویر تشکر. ورونیکا اسکوبار (D-تگزاس) ارائه خواهد شد دموکرات ها' به زبان اسپانیایی در

توسط MINERALNEWS در 15 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

تشکر. ورونیکا اسکوبار (D-تگزاس) ارائه خواهد شد دموکرات ها' به زبان اسپانیایی در پاسخ به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آدرس اتحادیه. تراشه Somodevilla/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تراشه Somodevilla/گتی ایماژ

زمانی که در کنگره ایالات متحده ورونیکا Escobar ارائه اسپانیایی-زبان عمل متقابل به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آدرس اتحادیه جمعه او را انجام دهد تا از یک جامعه مرکز بهداشت در زادگاه او El Paso, Texas.

اول-اصطلاح دموکرات بود و محوری به ویژه در سال گذشته به عنوان شهرستان خود را تبدیل به یک میدان آزمایش برای مغلوب ساختن پیشی جستن اداره مهاجرت و سیاست های سایت از مرگبارترین حمله در Latinos مدرن در تاریخ ایالات متحده است.

اسکوبار, 50, تاریخ ساخته شده زمانی که او انتخاب شد و در سال 2018 به پر کردن صندلی که قبلا برگزار شده توسط Beto o'rourke. او یکی از دو آمریکای لاتینی به نماینده تگزاس در کنگره است.

پس او به عنوان یک مدافع شدید برای شهرستان خود را در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک و خشن منتقد سیاست های مانند مهاجر حفاظت از پروتکل های که نیاز به پناهجویان به صبر در مکزیک به عنوان موارد خود را از بازی در ایالات متحده دادگاه مهاجرت.

"من منطقه صفر برای این جنایات," او گفت: در خانه شنوایی در کودک جدایی. "این سیاست ایجاد بحران انسانی و اخلاقی است."

Escobar منجر متعدد کنگره نمایندگان به مرز. "این نا امید کننده است که می دانیم که ما در حال نقاشی به عنوان یک مکان خطرناک به معنای کنترل, که آنچه ما می بینیم این است که یک جایی از پیچیدگی و زیبایی," او گفت: ژانویه گذشته ایستاده با چندین قانونگذاران در نزدیکی یک تازه ساخته شده بخش از مرز دیوار.

"کلمات عواقب"

اسکوبار رو یکی دیگر از چالش جدی در سال اول خود را در زیر Aug. 3 جرم تیراندازی که منجر به کشته شدن 22 نفر در ال پاسو خارج شده است. پلیس می گویند که سفید فرد مسلح بود با هدف قرار دادن مکزیکی و سوار صدها مایل از دالاس و حومه برای حمله به شهر مرزی.

Escobar سریع برای رسم یک لینک بین این قتل عام و رئیس جمهور تهمت مهاجرت شعارهای اعلام کرد که رئیس جمهور باید ببینید در حالی که جامعه بود و عزاداری.

"کلمات عواقب," او گفت: MSNBC. "رئیس جمهور ساخته شده است که جامعه و مردم دشمن. او گفت: کشور ما هستند که مردم را به ترس مردم به نفرت شود."

کسانی که شناخته شده اند Escobar در سراسر زندگی حرفه ای او می گویند آنها با تعجب به او outspokenness.

"او در این راه از زبان است که توهین و در عین حال شما می دانید که در آن او می ایستد" گفت: سابق, El Paso, شهردار ریموند Caballero. "او نه زیپو در حداقل."

کابایرو برای اولین بار تحت فشار قرار دادند Escobar به اجرا سیاسی. او در ال پاسو, که در آن خانواده اجرا شده است مزرعه های لبنی برای چندین نسل است. پدر او صرف چند دهه کار به عنوان شهرستان مهندس.

اسکوبار در ابتدا می خواستم به دنبال یک حرفه ای در دانشگاه به دست آورده و درجه در زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تگزاس در ال پاسو و دانشگاه نیویورک.

او تدریس در زادگاه او در اوایل 1990s زمانی که جدید مهاجرت اجرای سرکوب شروع شد و بحث در مورد ساخت دیوار مرزی است.

"من به جرم با مفهوم پس مختل آنچه که آن را نماد و نماینده و بنابراین ترس از آنچه در آن به معنی در نظر سوخت و کلا که من به پایان رسید تا درگیر شدن در سیاست" Escobar گفت. "من کشیده شد توسط من تمایل به ایستادن برای جامعه من."

او به محلی غیر انتفاعی به نام مرز حقوق ائتلاف و رفت به داوطلب برای مبارزات سیاسی از جمله Caballero پیشنهاد برای شهردار. او او را به استخدام خود را به عنوان مدیر ارتباطات و سپس از او خواست به اجرا برای دفتر.

او مقاومت در ابتدا متقاعد شده او بهتر مناسب برای کار در پشت صحنه. در نهایت "او به من گفت" چرا شما بخواهید دیگر مردم را به انجام چیزی است که شما تمایلی به انجام دهید؟', و آن را واقعا به من مکزیک کاتولیک گناه" اسکوبار به یاد می آورد.

او به عنوان یک El Paso County کمیساریای از سال 2007 تا 2011 و به عنوان El Paso County قاضی از سال 2011 تا 2017, قبل از در حال اجرا برای کنگره به جای o'rourke که تصمیم گرفته بود برای اجرا به مجلس سنا.

هر چند Escobar به دست آورد تا با توجه به عنوان منتقدان مغلوب ساختن پیشی جستن دولت او نمی پیوست برخی از همکار دموکرات که خواستار لغو یخ.

به جای او خواستار افزایش نظارت از مرز سازمان های اجرای و فشار برای تغییر سیاست های مهاجرتی. او اسپانسر موفق, خانه, لایحه که ایجاد یک بازرس برای مرز مهاجرت و مسائل مربوط به اجرای در وزارت امنیت داخلی و معرفی قوانین پال خواستار قطع بودجه دولت مهاجر حفاظت از پروتکل های.

"من فکر می کنم او طول می کشد واقع بینانه و واقع گرایانه به نمایش گفت:" الیوت Shapleigh سابق سناتور ایالت از ال پاسو که به مدت طولانی کار می کرد با Escobar. "There is gonna be میهن آژانس امنیت که مربوط به مرز مسائل مربوط به اجرای, بنابراین او می داند که. بنابراین چه چیزی او انجام دهید ؟ او می گوید: بیایید اصلاحات یخ."

"من سعی می کنم برای جلوگیری از پتو تعمیم یا کلیشه" Escobar گفت و اشاره کرد که بسیاری از ماموران فدرال در اینجا همسایگان خود مردم او می داند که از دبیرستان یا کلیسا. "اما آن را سخت در چهره یک دولت است که باعث ایجاد چنین ظلم و ستم."

Escobar گفت: این مهم به او پاسخ به تهمت سخنرانی از زادگاه او در مرز. "این جایی است که پاسخ به آنها در مواجهه با نفرت با عشق در برابر حملات آسیب پذیر با مهمان نوازی."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب