که توقف هیدروکسی کلروکین محاکمه بیش از نگرانی های ایمنی

بزرگنمایی این تصویر داروخانه tech هرچه از قرص هیدروکسی کلروکین مارس 20 در Rock Canyon, داروخانه, در,

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

داروخانه tech هرچه از قرص هیدروکسی کلروکین مارس 20 در Rock Canyon, داروخانه, در, Provo, Utah, on May 20, 2020. پس از یک مطالعه نشان داد COVID-19 بيمار با استفاده از این دارو در حال مرگ بودند در نرخ های بالاتر سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد آن را به حالت تعلیق در آن کارآزمایی بالینی. جورج فری/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جورج فری/خبرگزاری گتی ایماژ

سازمان بهداشت جهانی می گوید آن است که به طور موقت متوقف کردن آن کارآزمایی های بالینی است که با استفاده از هیدروکسی کلروکین برای درمان COVID-19 بیماران بیش منتشر شده نگرانی هایی است که این دارو ممکن است انجام بیش از آسیب خوب.

این حرکت را در مجله پزشکی لانست روز جمعه گزارش داد که بیماران مبتلا به گرفتن هیدروکسی کلروکین در حال مرگ بودند در نرخ بالاتر از دیگر coronavirus بیماران.

این است که از 3500 نفر از 17 کشور ثبت نام کرده و در آن خواستار همبستگی محاکمه. این تلاشی است نظارت که برای پیدا کردن درمان های جدید برای COVID-19. بیماران در محاکمه شده اند به طور تصادفی تحت درمان با هیدروکسی کلروکین که مشترک مالاریا مواد مخدر و یا دیگر 3 تجربی مواد مخدر برای درمان COVID-19 در ترکیب های مختلف. تنها هیدروکسی کلروکین بخشی از آزمایشی است که برای قرار دادن در خود نگه دارد.

"نقد و بررسی خواهد شد در نظر گرفتن داده های جمع آوری شده تا کنون در همبستگی محاکمه و به ویژه قوی تصادفی اطلاعات موجود به اندازه کافی ارزیابی پتانسیل فواید و مضرات این مواد مخدر [hydroxycholoroquine]" چه کسی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در طول یک آنلاین کنفرانس مطبوعاتی از ژنو در روز دوشنبه ،

که دانشمند ارشد تشکر Swaminathan می گوید: نقد و بررسی باعث شده این مقاله در مجله لانست که یک کارآزمایی بالینی تصادفی شده اما هنوز هم بزرگ است.

"در حالی که آن را هنوز هم یک گزارش از مشاهده اطلاعات" Swaminathan می گوید افتراق آن را از استاندارد طلا کارآزمايی بالينی تصادفی کنترل شده "آن را از آمد های متعدد ثبت و کاملا تعداد زیادی از بیماران 96,000 بیماران است." او می گوید که هنوز دیده می شود داده ها نشان داد که یک مشکل با هیدروکسی کلروکین در آن خود را به مطالعه اما لانست مقاله پرسش در میان بسیاری از محققان درگیر در این که محاکمه.

"کمیته راهبری ملاقات بیش از آخر هفته در پرتو این قطعیت" Swaminathan می گوید. "ما تصمیم گرفتیم ما باید فعال گمراه در کنار احتیاط و تعلیق ثبت نام به طور موقت به هیدروکسی کلروکین بازو [از همبستگی محاکمه]."

رئیس جمهور تهمت حمایت برای استفاده از هیدروکسی کلروکین در طول همه گیر با وجود تحقیقات محدود به آن است که آیا موثر در برابر ویروس. رئیس جمهور گفته شده است مصرف هیدروکسی کلروکین برای محافظت در برابر ویروس. محاکمات بودن را در خود نگه دارد که در حال بررسی استفاده از آن به عنوان یک درمان برای بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند و با COVID-19 نه به عنوان یک دارو برای جلوگیری از این بیماری است.

نقد و بررسی پنل را نیز بررسی هفت مطالعات دیگر در سطح جهان از جمله بهبود دادگاه در بریتانیا است که با استفاده از هیدروکسی کلروکین برای COVID-19 بيمار به دیدن اگر آنها در حال دیدن مشکلات مشابه.

Swaminathan می گوید: آنها انتظار دارند برای تصمیم گیری که آیا برای از سرگیری تست هیدروکسی کلروکین در همبستگی محاکمه در یک یا دو هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن