که چهره بزرگترین خطر بیماری شدید از Coronavirus?

بزرگنمایی این تصویر مراقبت های بهداشتی کارگران را یک بیمار به یک آمبولانس در زندگی مرکز مراقبت در Ki

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

مراقبت های بهداشتی کارگران را یک بیمار به یک آمبولانس در زندگی مرکز مراقبت در Kirkland, Washington. دو ساکنان مراقبت از سالمند تسهیلات که فوت کرده بود پس از مرگ تشخيص COVID-19. دیوید رایدر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید رایدر/گتی ایماژ

هر کسی می تواند گرفتن COVID-19 بیماری ناشی از تازگی شناسایی coronavirus. اما جمعیت های خاص به نظر می رسد بیشتر در معرض خطر عوارض آن است.

در نظر گرفتن 9 مرگ و میر تا کنون در ایالات متحده — همه آنها در واشنگتن است.

بسیاری از افرادی که مرده بودند ساکنان از زندگی مرکز مراقبت مرکز پرستاری در Kirkland, Washington. اما سه نفر از قربانیان بیش از سن 70.

جوانتر از افرادی که درگذشت شامل یک مرد در 40s و دو مرد در 50s خود را. مقامات گفت: این افراد تا به حال مشکلات پزشکی اساسی است که می تواند آنها را به خصوص ابتلا به ویروس — اما نمی خواهد جزئیات آنچه مشکلات شد.

"وجود دارد بیش از حد تعداد کمی از بیماران می گویند به طور خاص آیا یک بیماری زمینه ای است که بیش از یک عامل خطر از دیگری در این نقطه گفت:" جف Duchin عمومی سلامت رسمی برای سیاتل & King County صحبت کرد که در یک نشست خبری در شیوع در واشنگتن در روز دوشنبه.

"این بیماری نیست حتی برای ما شناخته شده است دو ماه پیش. بنابراین ما هنوز در حال یادگیری زیادی در مورد خاص عوامل خطر برای بیماری," او گفت:.

او گفت: بهداشت عمومی کارگران نمی دانم به اندازه کافی می گویند به طور کلی آنچه که ممکن است کسی بیشتر در معرض.

"این آشکار از آنچه گزارش شده از چین و از آنچه که ما در حال دیدن اینجا محلی است که بیمارانی که دچار بیماری های جدی کسانی هستند که یا خیلی قدیمی با تضعیف سیستم ایمنی بدن با توجه به سن و یا زمینه ای بیماری های مزمن" گفت: Duchin.

کسانی که بیماری عبارتند از: "ریوی مزمن, بیماری مزمن, بیماری قلبی, دیابت," او گفت:, توضیح داد که این همان شرایط که به طور معمول قرار دادن مردم در معرض خطر بیشتری از بیماری شدید از آنفلوانزای فصلی یکی دیگر از ویروس تنفسی.

بسیاری از آنچه کارشناسان بهداشت عمومی در مورد این ویروس از چین می آید که در آن تعدادی از موارد در حال حاضر در صدر 80,000.

وجود کودکان و افراد جوان تر به نظر می رسد فقط کمی آسیب دیده توسط ویروس. یک گزارش از چین توضیح داده شده و نه بستری کودکان زیر سن 1 سال و متوجه شد که هیچ کدام مورد نیاز مراقبت های ویژه و یا تا به حال هر گونه عوارض شديد.

در چین که در آن شیوع سرچشمه یک مطالعه نشان داد که تنها 0.9 درصد از 44,672 تایید موارد در کودکان و نوجوانان زیر سن 9 و 1.2 درصد در جوانان در سن 10 تا 19.

اکثر موارد تایید شده در میان مردم سنی 30 تا 79 سال و 80.9 درصد از بیماری های خفیف در نظر گرفته شد.

برآورد کلی مرگ و میر برای این coronavirus متنوع با یک مطالعه بزرگ قرار دادن این رقم 2.3% در چین است. اما این مطالعه نشان داد که در افراد با سن 80 یا میزان مرگ و میر بسیار بالاتر بود: 14.8%. مطالعه دیگری در خارج از چین است که در نگاه همان 44,672 موارد اشاره کرد که مورد مرگ و میر بود 8 درصد بيماران سن 70 تا 79 سال است.

به طور کلی آمار چین نشان می دهد که افراد مسن و افراد با شرایط بهداشتی اساسی "بودند در حدود دو برابر به احتمال زیاد به طور جدی به نتایج [از COVID-19] در مقابل در غیر این صورت جوان تر و سالم مردم" می گوید: دکتر نانسی r. schultze ، مدیر مرکز ملی ایمن سازی و بیماری های تنفسی در مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC).

"ما به خصوص در مورد این افراد با توجه به تعداد فزاینده ای از موارد در ایالات متحده," او اضافه شده در یک نشست خبری در روز سه شنبه.

آن را مدت طولانی شناخته شده است که مردم بیش از سن 65 سال در معرض خطر ابتلا به عوارض شديد از آنفلوانزای فصلی. CDC می گوید که در سال های اخیر بین 70% تا 85% از آنفلوانزای فصلی و میر رخ داده است در افراد با سن 65 سال و بالاتر.

بسیاری از همان اقدامات احتیاطی گرفته شده برای آنفولانزای باید انجام شود به منظور کاهش خطر عفونت کروناویروس در این جمعیت مانند اجتناب از تماس نزدیک با افرادی که بیمار هستند و شستن دست ،

"اگر شما در حال 65 ساله و مسن تر و به خصوص اگر شما در مناطقی زندگی می کنند که در آن وجود دارد در حال انجام است جامعه گسترش می گوید:" r. schultze ، "شما نیاز به فکر می کنم در مورد آنچه اقدامات شما می توانید برای کاهش قرار گرفتن در معرض خود را."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن