'چه کسی این کار را به یک بچه؟' سی خانواده سوگوار 11 ساله کشته Crossfire

یازده ساله Davon McNeal یکی از چندین کودکان داغستان توسط تفنگ خشونت بیش چهارم ژوئیه آخر هفته. رویای او

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399

یازده ساله Davon McNeal یکی از چندین کودکان داغستان توسط تفنگ خشونت بیش چهارم ژوئیه آخر هفته. رویای او بود به بازی NFL و خرید مادر خود را "بزرگترین خانه." حسن جان آعئلا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن جان آعئلا

هنگامی که تلفن خود درگذشت 11 ساله Davon McNeal بود که در یک توقف خشونت cookout در واشنگتن دی سی که مادرش کمک کرده بود سازماندهی. او را به عمه اش خانه نزدیک به قرض گرفتن یک شارژر و جان آیالا, پدر بزرگ او می گوید: پسر کوچک پریدند بیرون از ماشین.

"در آن لحظه عکس زنگ زد. پاپ, پاپ, پاپ, پاپ, پاپ. او می رود به زمین. شما می دانید, شما از شنیدن گلوله شما می توانید از راه" آیالا گفت.

Davon گرفتار شد در تیراندازی تیراندازی موجب شده توسط یک محله گوشت گاو. 18 سال, پیر مرد بازداشت شده بود روز پنج شنبه برای عکسبرداری و به اتهام قتل درجه اول.

Davon یکی از چندین کودکان در سراسر ایالات متحده که کشته شدند تفنگ خشونت بیش چهارم ژوئیه آخر هفته. آنها در انجام کارهای روزمره — بازی در حیاط پیاده روی را از طریق بازار, تماشای آتش بازی با خانواده — زمانی که تصادفی گلوله به پایان رسید خود را زندگی می کند. Secoriea ترنر از آتلانتا و Royta Giles از هوور علا., شد 8. ناتالیا والاس از شیکاگو 7 بود. و Jace جوان از سن فرانسیسکو 6 بود.

"این مسخره است" آیالا گفت. "بچه ها ما هستند که به ضرب گلوله کشته پایین این رو به توقف است."

واندا آیالا, Davon مادر بزرگ است که به نام "مادر" با تمام نوه هایش می گوید: او هرگز فراموش نکنید تماس تلفنی او موفق به دریافت یک کمی پس از 10 p. m. با این خبر. هر چیز دیگری تاری است. مسابقه به بیمارستان. داشتن یک حمله اضطراب. دعا Davon خوب خواهد بود.

هنگامی که او را دیدم او نگاه بسیار کوچک و بسیار هنوز.

"من گفت:" Davon, نوزاد, بیدار, baby mama اینجا.' او دروغ گفتن بر روی میز است. این نمی تواند حق. که این برای یک بچه ؟ " او گفت: در حالی که گریه بیاختیار.

Davon خانواده دارای سابقه خدمت به جامعه و تلاش برای نگه داشتن محله امن است. پدر بزرگ خود را به آغاز یک فصل از فرشتگان نگهبان در سی آنها گشت و خیابان ها و ارائه مشاوره و عمل به عنوان الگویی برای جوانان در خطر. Davon مادر, کریستال McNeal این نسخهها کار میکند به عنوان یک شهر خشونت قطع, واسطهای بین باندهای برای حل و فصل درگیری ها و جلوگیری از اقدامات تلافی جویانه. این یک برنامه سی استفاده کرده است بیشتر در چند سال گذشته به عنوان قتل باید مشخصی.

واندا می گوید: Davon دوست داشتم دوستان خود بازیهای رایانهای و فوتبال. همیشه از برادر بزرگتر خود شروع به بازی Davon می خواستم به عنوان به خوبی. بنابراین واندا امضا او را برای مربیگری.

"از آن نقطه هدف او این بود برای رفتن به NFL. که همه او صحبت در مورد" او گفت:. "[به او می گویند] " و هنگامی که من آن را من دارم مادر من بزرگترین خانه من می توانید پیدا کنید.'"

گفت: نه او و نه همسرش تا به حال مقدار زیادی از پول در حال رشد است. حتی زمانی که آنها تا به حال بچه ها, امور مالی, تنگ شد. بنابراین زمانی که آنها در نهایت می تواند استطاعت تعطیلات آنها مصمم به از بین بردن خود را پنج نوه.

بزرگنمایی این تصویر

جان و واندا آیالا در حال ویران خود را نوه مرگ است. "این مسخره است" جان آیالا می گوید. "بچه ها ما هستند که به ضرب گلوله کشته پایین این رو به توقف است." Kavitha Cardoza پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kavitha Cardoza

"این تفاوت به عنوان یک مادر و مادر بزرگ" او گفت:. "بنابراین با نوههایشان ما فقط می خواستم به انجام همه چیز را با آنها."

آنها در زمان تعطیلات هر سال با کودکان. یک بار آنها را در زمان تمام نوه ها به نیوجرسی برای رفتن به شش پرچم. آنها بازدید هر سه پارک و آمد به خانه به دی سی

"من بستهای همه کیسه شسته همه لباس repacked کیسه رو در راه بازگشت به شهر اقیانوس" او گفت:. "ما 10 روز سفر!"

واندا بسیاری از خاطرات شاد و خوشی با Davon اما پس از آن او به یاد هیچ خاطره را بیشتر Davon به از بین بردن.

صورت مچاله و اشک سرازیر شد.

"چرا؟" "من فقط می خواهم به درخواست این بچه ها چرا؟"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن