که رئیس "بسیار تشویق" شیب در کنگو موارد ابولا

داکار, سنگال - رئیس سازمان بهداشت جهانی روز سه شنبه گفت که کارشناسان در حال "بسیار تشویق" پس از تنها سه مورد ج

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398

داکار, سنگال - رئیس سازمان بهداشت جهانی روز سه شنبه گفت که کارشناسان در حال "بسیار تشویق" پس از تنها سه مورد جدید ابتلا به ابولا گزارش شده در هفته گذشته در شرق کنگو نشانه آن است که جهان دوم مرگبارترین اپیدمی ابولا در تاریخچه می تواند در نهایت پایانی پس از 18 ماه.

این بیماری همه گیر است که در حال حاضر به کشته شدن حداقل 2,249 مردم را مطرح کرد چالش مواجه نشده قبل از اینکه در بهداشت عمومی — مرگبار ویروس ابولا در یک درگیری منطقه که در آن نه تنها مبارزان شبه نظامی بلکه جوامع وحشت زده از بیگانگان حمله کرده اند سلامت کارگران است. کسانی که خطرات امنیتی به ارمغان آورده اند واکسیناسیون تلاش به وقفه برای روز در یک زمان در حالی که این ویروس همچنان به گسترش در مناطقی که چه کسانی و دیگران ندارد عبور امن.

اما مقامات بهداشتی نیز باید راه های جدید برای مبارزه با ابولا که وجود نداشت در طول 2014-2016 شیوع بیماری که به کشته شدن 11,325 مردم است. در دو گروه آزمايش واکسن داده شد و در یک استفاده مهربان اساس است که یکی از آنها بعد از دریافت تصویب قانونی در ایالات متحده و اروپا است. مقامات همچنین تست تعدادی از ابولا درمان هر چند هیچ کدام هنوز مجوز.

"ما بسیار تشویق می روند فعلی. وجود دارد که تنها سه مورد در هفته گذشته و هیچ موارد در گذشته 3 روز" که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: قبل از ارائه به روز رسانی در مورد ویروس جدید است که بیمار دهها هزار نفر در آسیا و قرار دادن مقامات بهداشتی در سراسر جهان کرده است.

"اما تا زمانی که ما هیچ موارد برای 42 روز بیش از این نمی," او گفت: با اشاره به ابولا. "همانطور که می دانید هر موردی می تواند دوباره آتش این بیماری همه گیر و وضعیت امنیتی در شرق (کنگو) باقی مانده بسیار شکننده است. پس ما را از پیشرفت در, ابولا, با احتیاط, اگر چه آن را یک موفقیت بزرگ است."

آخرین شیوع ابولا در کنگو آغاز شد و در ماه اوت سال 2018 تنها در حدود دو سال پس از گسترده بیماری در غرب آفریقا و در نهایت به پایان رسید و در ماه ژوئن سال 2016. که بهداشت عمومی فاجعه نیز نشان داد که چگونه سخت می توان آن را برای اعلام پیروزی در نبرد علیه ابولا که از یک دوره کمون از 21 روز. مقامات بهداشتی باید منتظر دو بار که ظهر — 42 روز — بدون موارد جدید قبل از آنها می تواند اعلام کشور آمریکا.

اظهارات که اثر بعد از آن بود که قابل ارائه در هر یک از این سه کشور سخت ترین ضربه در آن 2014-2016 اپیدمی: سیرالئون لیبریا و گینه.

کشور لیبریا در نهایت اعلام کرد آمریکا در ماه ژانویه سال 2016 پس از موارد اضافی کشف شد پس از اعلامیه قبلی در سپتامبر 2015 مارس 2015. به طور مشابه, سیرالئون نیز تا به حال برای ایجاد یک ابولا-رایگان اعلامیه دو بار برای اولین بار در نوامبر 2015 و پس از آن در ماه مارس 2016.

گینه که در آن غرب آفریقا شیوع بیماری شروع شد و گذشته از این سه کشور برای اعلام قطعی برای پایان دادن به ابولا در ماه ژوئن سال 2016 پس از یک بیانیه های قبلی در دسامبر 2015 به اثبات غلط که بیشتر موارد کشف شد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن