کاخ سفید را محدود می کند سفر از برزیل که در آن Coronavirus موارد در نزدیکی 350,000

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro دیده می شود در یک تظاهرات در حمایت از دولت در رو

توسط MINERALNEWS در 5 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro دیده می شود در یک تظاهرات در حمایت از دولت در روز یکشنبه. Andressa Anholete/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Andressa Anholete/گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت است جلوگیری از ورود شهروندان غیر آمریکایی که در برزیل در گذشته 14 روز کاخ سفید اعلام کرد روز یکشنبه با استناد به نگرانی های این کشور به سرعت در حال بدتر شدن coronavirus بحران است.

"اقدام امروز کمک خواهد کرد که اطمینان از اتباع خارجی که در برزیل را تبدیل به یک منبع از عفونت های اضافی در کشور ما" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany در بیانیه ای گفت.

محدودیت های جدید اثر را آغاز دوشنبه اما با توجه به McEnany آنها تنها درخواست به سفر نیست "جریان تجارت بین ایالات متحده و برزیل است."

برزیل جهانی دوم بیشترین تعداد تایید coronavirus عفونت پس از ایالات متحده امریکا با توجه به پیگیری توسط دانشگاه جانز هاپکینز. همانطور که از یکشنبه این کشور گزارش شده بود بیش از 347,000 موارد از ویروس و حداقل 22,000 مرگ و میر.

با وجود این کشور در حال رشد عفونت رای رئیس Jair Bolsonaro به عنوان خطرات ناشی از این بیماری همه گیر. او را رد کرد و این ویروس به عنوان "کمی آنفولانزا" و در مارس پیوست معترضان خواستار لغو انزوای اجتماعی اقدامات است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر به حالت تعلیق سفر از چین و ایران و بخش هایی از اروپا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب