کاخ سفید Coronavirus تست تزار را به ایستادگی کردن

بزرگنمایی این تصویر Adm. برت Giroir است که منجر فدرال coronavirus تلاش های تست صحبت می کند در یکی از

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Adm. برت Giroir است که منجر فدرال coronavirus تلاش های تست صحبت می کند در یکی از روزانه کاخ سفید coronavirus نیروی کار جلسات در ماه آوریل است. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را تست تزار روز دوشنبه اعلام کرد که او را ترک موقعیت که در اواسط ماه ژوئن.

Adm. برت Giroir گفت: جلسه ریاست شورای مشورتی در مورد اچآیوی/ایدز است که او را "مرخص" از نقش خود نظارت coronavirus تست در FEMA در چند هفته و بازگشت به خود را به طور منظم پست در وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

یک HHS سخنگوی تایید طرح برای Giroir به ایستادگی کردن از نقش خود و نشان داد که هیچ برنامه ای برای تعیین "از تلاش" برای coronavirus تست.

"در حالی که Adm. Giroir باقی خواهد ماند درگیر با COVID-19 تست و مرتبط با تلاش های بسیاری از روز به روز مدیریت و عملیات تست در حال انتقال به HHS عامل بخش" این سخنگو در بیانیه ای گفت به NPR. این اجازه خواهد داد که Giroir "برای بازگشت به کلید سلامت عمومی مسئولیت معاون وزیر بهداشت و درمان."

Giroir منصوب شد تست موقعیت در ماه مارس در زمانی که ایالات متحده تلاش شد تا سطح شیب دار به تست ظرفیت coronavirus پخش شد. زمانی که Giroir در زمان شارژ در مارس 12, وجود دارد, تنها 5,247 آزمایشات انجام شده در هر روز در سراسر کشور.

در پایان ممکن است وجود دارد حدود 400000 آزمایشات انجام شده روزانه با توجه به COVID پیگیری پروژه. در حالی که افزایش قابل توجهی برخی از کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که به منظور ایمن بازگشایی, به عنوان بسیاری از 900,000 روزانه آزمایش ممکن است مورد نیاز است.

"هفته به هفته, همه چیز نگاه کمی بهتر می گوید:" اسکات بکر مدیر عامل انجمن بهداشت عمومی آزمایشگاه. "اما ما همچنان به گسترش زیرا ما واقعا بر این باورند خیلی بیشتر تست مورد نیاز است را از طریق تابستان و قطعا به سقوط است."

بکر می گوید Giroir بود پاسخگو و صریح در مورد مسائل مربوط به تست و او قدردانی او را در "فرماندهی و کنترل نوع نقش است." این حرکت توسط HHS دور از این مدل قابل درک است بکر می گوید و اضافه کرد که آن را نیز باعث می شود او را "کمی مضطرب است."

"تست لوازم هنوز کامل نیست — عرضه زنجیره ای هنوز هم نمی به طور کامل عملیاتی," او می گوید. "بنابراین من می خواهم به مطمئن شوید که ما هنوز در حال گرفتن توجه است که ما نیاز داریم."

بکر طول می کشد برخی از راحتی در این واقعیت است که Giroir هنوز هم باید در دسترس و پاسخگو در مسائل مربوط به تست از معمول خود را پست به عنوان معاون وزیر بهداشت و درمان در HHS اشاره کرد: "من هنوز هم می دانم که در آن برای پیدا کردن او را."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب