سفید پدر و پسر دستگیر و در سیاه مرد تیراندازی مرگبار

ساوانا, Ga. - بیش از دو ماه پس از یک مرد سیاه پوست به ضرب گلوله کشته شد به مرگ در حالی که آهسته دویدن در یک بع

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

ساوانا, Ga. - بیش از دو ماه پس از یک مرد سیاه پوست به ضرب گلوله کشته شد به مرگ در حالی که آهسته دویدن در یک بعد از ظهر یکشنبه گرجستان محققان اذعان کرد که این آمار نشان می دهد به اندازه کافی شواهد به زندان یک پدر و پسر به اتهام قتل جنایت و تشدید حمله.

این تحقیقات به نظر می رسد متوقف شده توسط مقامات محلی تا زمانی که در این هفته هنگامی که یک تصویری از تیراندازی به بیرون درز شد و به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی باعث خشم و انزجار در سراسر کشور.

"همه که مهم است این است که چه حقایق به ما بگویید" گرجستان دفتر تحقیقات مدیر ویک رینولدز روز جمعه گفت و اشاره کرد که آژانس او اتهامات یک روز پس از آن آورده شد به این مورد.

این تحقیقات همچنان ادامه دارد در حال حاضر که گرگوری و تراویس McMichael رزرو شده اند به Glynn زندان شهرستان در فوریه. 23 تیر اندازی از Ahmaud Arbery. رینولدز گفت: "هر سنگ خواهد بود کشف شده است."

اما در پاسخ به یک سوال در مورد هر نژادی قصد رینولدز گفت: "هیچ جرم و جنایت نفرت در گرجستان است. وجود ندارد. آن را یکی از چهار یا پنج کشور است که نشانی از آن را ندارد."

که dismays بسیاری از حقوق مدنی فعالان سیاسی که خواستار یک تحقیقات فدرال. یک گروه از ورزشکاران حرفه ای پیوست که روز جمعه در نامه ای به دادستان کل لایحه Barr و FBI مدیر کریستوفر Wray.

این McMichaels پلیس گفت آنها دنبال Arbery با شخص دیگری ثبت آنها در فیلم, بعد از لکه بینی او در حال اجرا در محله خود. پدر و پسر گفت: آنها فکر می کردند او همسان ظاهر دزدی مشکوک که تا به حال ثبت شده در دوربین های نظارت برخی از زمان قبل از.

Arbery را واندا جونز کوپر گفت: او فکر می کند او پسر سابق دبیرستان بازیکن فوتبال فقط دویدن در Satilla سواحل محله قبل از او کشته شد در یک بعد از ظهر یکشنبه.

Arbery شده اند که 26 ساله روز شنبه و یک جمعیت چند صد نفر بیشتر با پوشیدن ماسک خواند "تولدت مبارک" به افتخار او در خارج از Glynn County Courthouse. بسیاری از ابراز سرخوردگی در طولانی صبر کنید قبل از هر گونه دستگیری ساخته شد و ترس که سیستم عدالت خواهد آنها را شکست.

"کار تازه شروع شده است" جان پری, رئیس جمهور, نیوبرانزویک, NAACP فصل به جمعیت گفت. "ما می تواند به توقف در حال حاضر. ما نمی توانیم از دست دادن تمرکز و ما رو به مطمئن شوید که دادستان انجام می شود."

Anthony Johnson, 40, گفت Arbery بود که همسایه خود را برای حدود یک دهه است. او گفت که او می خواهد برای دیدن McMichaels همان درمان در سیستم حقوقی به عنوان سیاه و سفید متهمان.

"فقط دستگیری آنها که نمی خوای انجام هیچ چیز" جانسون گفت. "ما می خواهیم آنها را محکوم کرد. ما می خواهیم آنها را به زندان فرستاده شده برای زندگی است."

این McMichaels اول دادگاه ظاهر شد و برای بعد از ظهر جمعه از طریق ویدئو از زندان Glynn County Sheriff نیل پرش گفت.

رینولدز گفت که او نمی دانم که آیا McMichaels تا به حال یک وکیل است که می تواند نظر.

این جنایت به اتهام قتل در برابر گرگوری McMichael, 64 و تراویس McMichael, 34, معنی است که, قربانی, کشته شد, در طول این کمیسیون از اساسی جنایت در این مورد تشدید حمله. شارژ نیاز نیست به قصد کشتن.

قتل محکومیت در گرجستان به صورت خودکار مجازات زندگی در زندان با یا بدون امکان آزادی مشروط. دادستان همچنین می توانید به دنبال مجازات اعدام در پرونده قتل اگر برخی از شرایط تشدید وجود دارد.

یک GBI انتشار اخبار گفت: McMichaels "مواجه Arbery با دو سلاح گرم است. در طول برخورد تراویس McMichael کشته Arbery."

برخی از برخورد ظاهرا ثبت شده در دو 911 تماس با یک توزیع کننده در تلاش برای درک آنچه مشکل بود.

"وجود دارد یک مرد سیاه و سفید در حال اجرا پایین خیابان" تماس گیرنده می گوید.

"من فقط نیاز به دانستن آنچه که او انجام شده بود اشتباه" توزیع کننده پاسخ در قسمت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

در تماس دوم شش دقیقه بعد کسی شنیده می شود فریاد "متوقف شود. ... Dammit. متوقف شود." پس از یک مکث "تراویس!"

گرگوری McMichael بازنشسته در سال گذشته به عنوان یک محقق برای Glynn شهرستان دادستان منطقه Jackie Johnson; اتصال باعث جانسون به recuse خودش. ویکراس D. A. George E. Barnhill پس از آن رو مورد قبل از recusing خود را تحت فشار Arbery خانواده به خاطر پسر خود را با این نسخهها کار در جانسون ،

Durden گفته بود او می خواست یک هیئت منصفه برای تصمیم گیری که آیا اتهامات موجه اما گرجستان دادگاه هنوز هم تا حد زیادی بسته به دلیل coronavirus. Durden روز جمعه گفت که او نمی خواهد تعظیم به فشار افکار عمومی از یک طرف و یا دیگر.

این ویدیو به بیرون درز نشان می دهد یک مرد سیاه و سفید در حال اجرا در سرعت دویدن. کامیون متوقف شده در جاده ها جلوتر از او با یکی از مردان سفید ایستاده در وانت را بستر و دیگری را در کنار باز کردن درب سمت راننده.

دونده تلاش برای تصویب وانت در سمت مسافر در حال حرکت فراتر از کامیون به طور خلاصه در خارج از این دوربین را مشاهده کنید. یک گلوله برای تلفن های موبایل و ویدیو نشان می دهد دونده دست و پنجه نرم کردن با یک مرد بیش از آنچه به نظر می رسد به یک تفنگ یا تفنگ. یک شات دوم شنیده می شود و دونده دیده می شود مشت زدن به مرد. یک سوم شات از کار اخراج شده است در نقطه ای خالی محدوده. دونده staggers چند پا می افتد و رو به پایین.

"آنها نمی دستگیری قاتلان از Ahmaud Arbery چرا که فیلم" بنجامین Crump یک وکیل برای خاکسپاری پدر مارکوس Arbery گفت: آسوشیتد پرس در روز جمعه. "آنها بازداشت قاتلان از Ahmaud Arbery چرا که ما شاهد تصویری این ویدیو دیدم و آن را ویروسی رفت. آن را تکان دهنده بود. مردم شگفت زده شدند."

نیوبرانزویک دفاع وکیل آلن تاکر شناسایی خود را روز شنبه به عنوان کسی که به اشتراک گذاشته شده با ایستگاه های رادیویی. او نمی گویند که چگونه او به دست آمده آن است. در یک بیانیه تاکر گفت که او به نمایندگی از هر کسی درگیر است. او گفت: او تا تصویری "از آنجا که جامعه من شد پاره پاره از هم جدا شده توسط اشتباه اتهامات و مفروضات."

اعتراض بیش قتل رسیده کاخ سفید که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه تسلیت به Arbery خانواده.

"من تو را دیدم نوار کاست و این بسیار نگران کننده" مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت در Fox News Channel.

"این یک شکستگی. ... بسیار خشن, خشن, چیزهای ناروا" اضافه شده است. "عدالت انجام شدن است و آنچه که مشکل را حل میکند. آن را در دست فرماندار و من مطمئن هستم که او به انجام کار درست است."

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن به نام Arbery مرگ یک "قتل است." در طی یک میزگرد آنلاین دوشنبه بایدن گفت: این ویدئو نشان می دهد Arbery "بدون محاکمه اعدام قبل از چشم ما."

"من به تماشای این ویدئو به تصویر می کشد آقای Arbery آخرین لحظات زنده" کالیفرنیا ، برایان کمپ گفت. "من می توانم به شما بگویم آن را کاملا وحشتناک و گرجی شایسته پاسخ."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب