سفید متهم به اتهام استفاده نژادی لکه دار پس از کشتن Ahmaud Arbery

بزرگنمایی این تصویر گرگوری McMichael و پسرش تراویس McMichael شده اند به اتهام قتل در ماه فوریه در اث

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

گرگوری McMichael و پسرش تراویس McMichael شده اند به اتهام قتل در ماه فوریه در اثر تیراندازی Ahmaud Arbery. یک ویدئو ظاهرا نشان می دهد آنها به دنبال او را در یک کامیون که او سرش می دویم. در محله خود را. Glynn شهرستان بازداشتگاه از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Glynn شهرستان بازداشتگاه از طریق AP

ویلیام "Roddie" برایان محققان گفت او شنید تراویس McMichael استفاده از نژادی لقب پس از ضرب تیراندازی یک مرد سیاه و سفید در Glynn County, Ga., در ماه فوریه با توجه به دادگاه شهادت پنج شنبه توسط یک گرجستان دفتر تحقیقات رسمی.

برایان گفت: اجرای قانون مقامات که McMichael ادا "f****** n*****" پس از تیراندازی Ahmaud Arbery سه بار با او Remington 870 تفنگ ساچمهای و قبل از پلیس پس از رسیدن بر صحنه است.

ریچارد شماره گیری یک عامل خاص با GBI و رهبری محقق در این مورد پرسیده شد که آیا شواهدی وجود دارد که McMichael با استفاده از n-word هر زمان دیگر و او پاسخ داد: "بله, آقا چند بار."

که شامل در پست در Instagram و در دیگر پیام های ارسال شده از گوشی خود شماره گیری گفت.

McMichael همراه با پدرش گرگوری McMichael و برایان تمام چهره اتهام قتل به مرگ Arbery که کشته شد Feb. 23.

شماره گیری توضیح داد که چه محققان بر این باورند اتفاق افتاده در لحظات منتهی به Arbery مرگ است.

در جزئیات واضح او شهادت داد که Arbery بود که دویدن را از طریق Ga., محله دنبال شد و پس از آن بارها و بارها جعبه در کامیون که McMichaels شد و خودرو رانده شده توسط Bryan.

دادستان جسی ایوانز به دادگاه گفت که Arbery "بود و تعقیب شکار کردن و در نهایت اعدام شد."

باز شهادت ارائه شده بود را رد اظهارات McMichaels داد به پلیس که آنها به ضرب گلوله کشته و Arbery در دفاع از خود.

در یک نقطه وکلای مدافع برای تراویس McMichael خواسته شماره گیری اگر او فکر مشتری خود در تلاش بود برای محافظت از خود را از Arbery عامل پاسخ داد: "من باور نمی کنم آن را دفاع از خود توسط آقای McMichael به اعتقاد من آن دفاع از خود بود توسط آقای Arbery."

او افزود: "من معتقدم آقای Arbery تصمیم بود فقط سعی کنید به دور و زمانی که او احساس او می تواند فرار کند او تصمیم به مبارزه."

همچنین به نظر می رسد این محقق شهادت شمارنده ادعا Bryan ساخته شده از طریق وکیل خود است که او درگیر در جرم و جنایت او به سادگی یک شاهد که ثبت این حادثه بر روی تلفن همراه خود را.

شماره گیری گفت: Bryan رو درگیر در اوایل پیگیری پس از دیدن McMichaels تعقیب Arbery. شماره گیری گفت: Bryan بود در خانه اش و فریاد زد: به McMichaels بودند که در کامیون خود را "آیا شما او را ؟

وقتی که برایان نمی توانید پاسخ او را به محل اقامت خود را به طور خلاصه و سپس آمد و "cranks کامیون خود را با هدف کمک به پیگیری" شماره گیری گفت.

این ویدئو نشان می دهد Arbery تغییر مسیر چندین بار. این McMichaels گرفتن درایو گذشته او سپس این خودرو را متوقف کند.

شماره گیری گفت: در این ویدئو Travis McMichael برگزاری یک اسلحه گرم هنگامی که او خارج می شود وسیله نقلیه خود را. وجود دارد یک رویارویی و مبارزه و Arbery است که گلوله در قفسه سینه و یک بار در مچ دست است.

از اتهامات عنوان شده علیه دو متهم آورده بودند 10 هفته پس از Arbery مرگ است.

این McMichaels شد به اتهام قتل و تشدید assault on May 7, دو روز پس از GBI در زمان بیش از این تحقیقات از مقامات محلی.

برایان که چهره جنایت قتل و جرم و جنایت و تلاش برای ارتکاب غلط حبس متهم شده بود در تاریخ 21.

هر دو دفاع وکلا و دادستان خطاب به شرایط فوق العاده ای است که در آن جلسه وقوع بسیاری در دادگاه از جمله Glynn شهرستان دادرس قاضی والاس E. Harrell, پوشیدن ماسک برای محافظت در برابر گسترش coronavirus.

این جلسه نیز برگزار شد به عنوان اعتراض به نژادی و بی عدالتی در حال وقوع در سراسر کشور پس از مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس هفته گذشته است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن