'از کجا گذرنامه خود را?' شعار می شکند در دبستان بازی بسکتبال در سانتا ماریا

دبیرستان بسکتبال بازی بین دو بخش مرکزی رقبا در زمان زشت به نوبه خود سه شنبه شب به عنوان یک شعار از یکی از دانش

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398

دبیرستان بسکتبال بازی بین دو بخش مرکزی رقبا در زمان زشت به نوبه خود سه شنبه شب به عنوان یک شعار از یکی از دانش آموز بخش منجر به تقابل بین مدیران از مدارس.

فقط قبل از نهایی زنگ سنت جوزف 74-57 پیروزی بر بازدید از Righetti در فصل به طور منظم آخر برای دو سانتا ماریا تیم برخی از هواداران شروع به سر دادن شعار "کجا گذرنامه خود را?" با توجه به سانتا ماریا بار شعار آمد از Righetti دانشجویی بخش بود و ظاهرا به سمت کارگردانی سنت جوزف بازیکنان.

سنت جوزف است که یک مدرسه خصوصی با نژادی متنوع جمعیت دانشجویی. پسر تیم بسکتبال فهرستی شامل یک بازیکن از فرانسه و سه از پورتوریکو.

سانتا ماریا بار تصویری از این حادثه سنت جوزف اصلی Erinn Dougherty ظاهرا مقابله با طرفداران بیش از شعار و درگیر شدن در یک مبادله گرم با یک مرد به عنوان Righetti دستیار اصلی تد لیون.

تبلیغات

"من باید یک واکنش احساسی به این که" شعار Dougherty گفت: لس آنجلس تایمز روز چهارشنبه. "من یک اتیوپی صدای دختر — و تمام این دانشجویان فرزندان من هستند — پس از آن شخصی است به من."

Dougherty گفت که این تیم شنیده مشابه شعارهای در جاده اما او تا به حال مطمئن باشید این بازیکنان است که او نمی خواهد تحمل چنین رفتاری در خانه.

"من می خواهم این مدرسه به امن برای دانش آموزان من," او گفت:.

سنت جوزف مربی تام مات است که در مدرسه مدیر ورزشی گفت: سانتا ماریا بار بلافاصله پس از نهایی زنگ "هر چیزی که ما جمعیت یا جمعیت می کند این است که فقط بخشی از بازی است."

تبلیغات

صبح روز چهارشنبه مات روشن به لس آنجلس تایمز که او آگاه از بحث تشویق در زمان او ساخته شده است که نظر.

"بدیهی است که هر نوع نامناسب تشویق توسط هر کسی چیزی ما خوش آمدید در ورزشگاه های ما," او گفت:. "هر نوع از نژادپرستی که آیا در نظر گرفته شده یا نه هیچ جایی در جامعه ما است."

Dougherty گفت: او را نگه می دارد "هیچ دشمنی" نسبت به لیون یا هر کس دیگری در Righetti یک مدرسه واقع در سراسر خیابان را از سنت جوزف.

"من فقط به امید همه ما می تواند به جلو حرکت می کند از این حادثه و قوی تر می شود جامعه," او گفت:.

مدیران از Righetti اند و نه در پاسخ به پیام ها از بار.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب