که در آن $8.3 میلیارد دلار در ایالات متحده Coronavirus بودجه خواهد و نمی خواهد به

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت نشانه یک $8.3 میلیارد اورژانس هزینه های لایحه در کاخ سفید جمعه.

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت نشانه یک $8.3 میلیارد اورژانس هزینه های لایحه در کاخ سفید جمعه. که به طور قابل توجهی بیشتر از او در اصل درخواست از کنگره است. جیم Lo Scalzo/سازمان حفاظت محیط زیست/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Lo Scalzo/سازمان حفاظت محیط زیست/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

Coronavirus لایحه بودجه به قانون امضا شده توسط رئیس جمهور جمعه قرار می دهد پول بیشتری نسبت به درمان و جلوگیری از گسترش COVID-19 از دولت خود درخواست از کنگره هفته گذشته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت درخواست اولیه — در فرم دو صفحه نامه ای به کنگره در فوریه. 24 — برای $1.25 میلیارد دلار منابع مالی جدید با پول اضافی منتقل شده از بخش های دیگر از بودجه فدرال برای رسیدن به یک مبلغ 2.5 میلیارد دلار است. مقدار مجاز دوشنبه است بیش از سه برابر آن است.

"این یک مقدار قابل توجهی از پول می گوید:" جن Kates از قیصر بنیاد خانواده. در مقایسه کنگره قرار داده $5.4 میلیارد سمت ابولا پاسخ در 2014 و نزدیک به 7 میلیارد دلار برای H1N1 در سال 2009 — البته هر بیماری متفاوت است و نیاز به یک پاسخ متفاوت.

"به نظر می رسد به من به تعداد مناسب قطعا شروع مبارزه — و به احتمال زیاد اداره مبارزه با فرض اینکه هیچ چیز می رود وری" می گوید: Chris Meekins مراقبت های بهداشتی تحلیلگر سیاست در ریموند جیمز که تا ژانویه 2019 را به عنوان دستیار وزیر برای آمادگی و واکنش در وزارت بهداشت و خدمات انسانی

بنابراین چه چیزی دریافت مالیات دهندگان که برای $8.3 میلیارد ؟ در اینجا برخی از نکات برجسته:

$3.1 میلیارد دلار برای وزیر بهداشت را پراکندگی

بزرگترین گلدان از پول می رود به دفتر وزیر HHS و بودجه در دسترس است تا 2024.

"من فکر می کردم این انعطاف پذیری آنها در دفتر وزیر بهداشت اورژانس حساب خوب بود" Meekins می گوید. "این به ما اجازه می دهد نه فقط با قرار دادن پول به سمت درمانی توسعه — همچنین واکسن توسعه — اما همچنین خرید وسایل اضافی که مورد نیاز هستند مانند ماسک و تجهیزات حفاظت شخصی که برای سال با کمبود بودجه روبرو شده بود توسط کنگره و دولت."

که پول 100 میلیون دلار است که به کارگردانی مراکز بهداشتی و درمانی برای محروم شدند. "من فکر می کنم که تمرکز بر محروم جمعیت است رفتن به ادامه شود بسیار مهم است که ما را بیشتر موارد در بیشتر متحده می گوید:" بث کامرون که با این نسخهها کار در سطح جهانی و بیولوژیکی سیاست برای طرح تهدید هسته ای. در طول دولت اوباما او را به عنوان مدیر ارشد بهداشت جهانی امنیت و Biodefense در کاخ سفید شورای امنیت ملی یک موقعیت که حذف شد با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در سال 2018 است.

$950 میلیون دلار برای دولت های محلی و ادارات بهداشت

از همه $950 میلیون دلار برای دولت های ایالتی و محلی بهداشت عمومی پاسخ که به طور پراکنده از طریق مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از نیم باید اختصاص داده شود ظرف مدت 30 روز.

"است که به دلیل بزرگ است که امیدوارم در اطراف برخی از تاخیر اداری ما دیده ایم در پاسخ های قبلی می گوید:" دارا لیبرمن از اعتماد به امریکا, سلامت, یک حزبی عمومی تحقیقات سیاستگذاری سلامت و حمایت سازمان است.

لیبرمن می گوید ادارات بهداشت در سراسر ایالات متحده در حال حاضر در آغاز "کاهش فاز" در پاسخ به این ویروس. "آنها در حال انجام شیوع تحقیقات آنها در حال تلاش برای پیاده سازی جداسازی سفارشات آنها در حال تلاش برای اخلال در زنجیره انتقال," او می گوید. "به عنوان شیوع می یابد, شما ببینید نیازهای مختلف و پاسخ متفاوت است."

چه خواهد شد و دولت های محلی و ادارات بهداشت با استفاده از این پول برای چیست ؟ لیبرمن می گوید: یکی نیاز ممکن است نیروی انسانی است. "ادارات بهداشت ممکن است مجبور به انجام برخی از سریع استخدام یا پیمانکاری از مردم," او می گوید. "آزمایشگاه ممکن است برای خرید تجهیزات و مردم پرداخت اضافه کاری چون مردم ممکن است کار تا 12 ساعت شیفت شش یا هفت روز در هفته به عنوان تست رمپ است."

تجزیه و تحلیل داده های او می گوید: یکی دیگر از منطقه که در آن ادارات بهداشت ممکن است نیاز به سرعت سرمایه گذاری, به طوری که آنها می توانید انجام نظارت از چگونگی coronavirus عفونت در حال گسترش است. "ما تا به مدت طولانی نادیده گرفته شده داده نوسازی در میان ادارات بهداشت — چون ما underfund بهداشت عمومی بسیار — به طوری که آنها ممکن است مجبور به سرمایه گذاری در این نوع از قابلیت های اساسی."

300 میلیون دلار برای خرید واکسن و درمان

خواهد هر چه درمان یا واکسن که در نهایت توسعه یافته برای coronavirus تواند مقرون به صرفه است ؟

که یک سوال را به رئیس فدرال coronavirus نیروی کار و HHS وزیر الکس آذر با تشکر. Jan Schakowsky D-بیمار است. در جلسه هفته گذشته است. آذر پاسخ داد که او نمی تواند تضمین قیمت: "ما می خواهیم برای اطمینان از کار ما را [یک واکسن] مقرون به صرفه اما ما نمی توانید کنترل کنید که قیمت و چون ما نیاز بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است." نظر خود را باعث اتهامات که آذر سابق اجرایی در داروسازی الی لیلی تا به حال بیشتر از وفاداری به بخش خصوصی از آمریکا.

در روز جمعه بودجه بسته وجود دارد یک ماده است که واکسن و درمان های خریداری شده توسط دولت به قیمت نسبتا مناسب و معقول.

کنگره رزا DeLauro که صندلی مجلس تخصیص بودجه بهداشت و درمان فرعی اشاره کرد در بیانیه ای اعلام کرد که این لایحه به "قدرت برای وزیر بهداشت و خدمات انسانی به واکسن درمان و تشخیص توسعه یافته از بودجه در این لایحه به مقرون به صرفه در بازار تجاری." او خواست آذر به استفاده از آن ماده.

$1.25 میلیارد دلار برای فعالیت های بین المللی

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت درخواست اصلی به کنگره متمرکز بود صرفا در پاسخ به کروناویروس در جبهه داخلی است. به عنوان آذر توضیح داد: در یکی دیگر از کنگره شنوایی در هفته گذشته: "فعالیت های ما واقعا مهار و کاهش آماده سازی در میهن آنجا که ما قصد داریم به کمک چینی ها توقف این در چین — چین انجام خواهد شد که یا قادر به انجام آن است."

در پایان این لایحه رئیس جمهور امضا و به قانون شامل بودجه برای پاسخ به گسترش coronavirus پاسخ بین المللی است.

کامرون می گوید که سرمایه گذاری جهانی ضروری است و او خوشحال به آن را ببینید در نهایت گنجانده شده است. بین المللی بودجه نیست تا آنجا که او امیدوار بود برای, او می گوید, اما آن را یک "شروع خوب است."

"این فوق العاده مهم است که مطمئن شوید که تمرکز ما نه فقط در ایالات متحده" کامرون می گوید. "ما نمی دانیم که کشورهای در حال رفتن به تحت تاثیر قرار" او توضیح می دهد و بنابراین حمایت از پایین و کشورهای با درآمد متوسط که ممکن است باید از این منابع برای مهار شیوع بیماری خود به خود یک "سرمایه گذاری فوق العاده."

آنچه ممکن است از دست رفته از بودجه بسته

هیچ چیز در این قانون جادوها چقدر, اگر هر گونه پول به بازپرداخت بیمارستان و یا بیماران برای مراقبت های پزشکی در ارتباط با COVID-19 درمان است. برخی از اطلاعیه ها از طریق این هفته که آزمون تشخیصی تحت پوشش خواهد شد توسط بسیاری از شرکت های بیمه خصوصی و مدیکر و مدیکید اما وجود خواهد داشت بسیاری از هزینه های دیگر مرتبط با COVID-19 مراقبت.

مثلا اگر کسی مجبور به ماندن جدا شده در یک بیمارستان برای 14 روز است که به پرداخت هزینه برای که ؟ که سوال این است که به خصوص فشار بیش از 70 میلیون آمریکایی که اصلا بیمه سلامت یا underinsured.

"که بعد از مرزی که رفتن به باید دست و پنجه نرم کردن با" Kates از KFF می گوید. "اگر [coronavirus] بسیار گسترده تر تمام چالش های موجود در راه که در آن مراقبت های بهداشتی و تامین و ارائه شده در این کشور در حال رفتن به در stark امداد. و آنها خطاب در این لایحه است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب