که در آن هزاران نفر از نازی ها-غارت سازهای?

بزرگنمایی این تصویر

خانواده ها هنوز هم به دنبال آلات موسیقی و موارد دیگر به سرقت رفته توسط نازی ها. کورنلیا لی برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

کورنلیا لی برای NPR

در آوریل 1945 مادام Roos در نامه ای به مقامات فرانسوی در توصیف او پیانو او امیدوار بود به عقب بر گردیم. Roos بود که 72, یهودی بود و او پیانو دزدیده شده است زمانی که نازی ها خالی آپارتمان خود در پاریس.

مشابه سرنوشت فرود آمد بسیاری از 75,000 فرانسه تبعید یهودیان به اردوگاه های کار اجباری در طول جنگ جهانی دوم است.

“آن را به من بیش از حد طولانی به لیست قطعه قطعه آنچه گرفته شده است” گفت: این نامه که تنها نشان داد که نویسنده نام گذشته. “اما به نظر من اگر من پیانو است که هنوز هم در پاریس شاید من مبلمان بیش از حد.”

Roos توصیف “یک قهوه ای پیانو با نام تجاری Hanel” با یک پیانو مدفوع و گرد و غبار پارچه برای کلید های تحت پوشش در همان زرد رنگ پارچه.

Roos که توصیف خودش را به عنوان بیماران مجبور به تخلیه آپارتمان او در ژوئن سال 1943 زمانی که او دو دختر شد را محکوم و تبعید و با توجه به نامه. “من قادر به دریافت مواد غذایی و یا زنده ماندن به تنهایی به طوری که مجبور به ترک همه چیز پشت,” او نوشت.

او توجه داشته باشید این است که در میان هزاران نامه ای که بایگان کارولین Piketty مورد مطالعه قرار گرفته در حالی که تحقیق در پاریس’ غارت پیانو.

شده است وجود دارد بسیاری از تحقیقات به نازی ها’ غارت یهودی متعلق به آثار هنری در اروپا در طول جنگ جهانی دوم اگر چه تا کنون کمتر مورد توجه واقع شده است به غارت ابزار است. اما تعدادی از دانشمندان متمرکز شده و در آوردن این جنبه از جنایات نازی ها به نور است.

Piketty بود در میان بسیاری از کارشناسان که با حضور در یک کنفرانس در ماه ژانویه در پاریس با عنوان غارت موسیقی, منابع و روش تحقیق. جمع آوری و سازماندهی شده توسط مرکز تاریخ در پاریس موسسه مطالعات سیاسی نیز شامل مورخان musicologists و وکلا.

فرانسه بایگان کارولین Piketty النور Beardsley/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

النور Beardsley/NPR

“حتی خیاط و کرست-سازندگان تا به حال پیانو”

Piketty می گوید در بهار سال 1945 با پاریس آزاد اما جنگ در اروپا کاملا بیش مقامات فرانسه افتتاح سه انبارها برای عموم به نمایش صدها نفر از پیانو که دزدیده شده توسط نازی ها. کسانی که تا به حال از دست رفته یک ابزار دعوت شدند به نوشتن نامه ای برای یک قرار ملاقات برای بازدید است.

“من شگفت زده برای پیدا کردن وجود دارد پیانو در بسیاری از یهودی و خانه و حتی بیشتر متوسط آنهایی که” Piketty می گوید. “بسیاری از خانواده های یهودی بودند و نه خاموش. اما حتی خیاط و کرست-سازندگان تا به حال یک پیانو و یک طعم و مزه برای موسیقی است.”

نوازنده و مورخ Willem de Vries, که همچنین با حضور در کنفرانس پاریس نوشت: تعریف کار در نازی غارت از زندگی موسیقی در غرب اروپا است. کتاب خود را با عنوان Sonderstab Musikاشاره به آلمان تخصصی موسیقی غارت واحد است. د وریس می گوید در سراسر شروع سال 1935 نازی ها شروع به سند یهودیان اروپایی’ منابع در هنر و ادبیات و موسیقی.

“هنگامی که حمله آلمان به فرانسه در ماه مه سال 1940 در حال حاضر وجود دارد کماندوهای آماده به تصرف و سرقت فرهنگی, همه چیز از یهودیان در فرانسه,” او می گوید.

د وریس می گوید نازی ها به سرعت تخلیه آپارتمان از نوازندگان برجسته که در حال حاضر فرار کرد. موج بعدی از غارت آمد و با اخراج از عادی یهودیان در سال 1942.

“این واقعا یک سازمان پیچیده,” او می گوید. “این Sonderstab Musik جمع آوری تمام آلات موسیقی آنها یافت می شود و کتاب های موسیقی و سوابق. و یهودیان بودند البته ارسال به اردوگاه های کار اجباری و همه اموال خود شدند شناسه و inventoried و سیستماتیک ارسال به آلمان عمدتا به افرادی که دچار متفقین بمباران شروع در سال 1942.”

Piketty توضیح می دهد که هنگامی که یک فرد تبعید شد در فرانسه و بقیه خانواده معمولا فرار کرد. نازی ها پس از آن مهر و موم آپارتمان و بازگشت با کامیون را نه فقط پیانو, اما همه چیز — میز و صندلی bedsheets منسوجات و ظروف. او می گوید الکتریکی سوکت بودند حتی از دیوار.

داستان از یک ناشر موسیقی

در سال 1998 در 44 کشور جمع آوری شده در واشنگتن دی سی و متعهد به کمک به شناسایی و بازگرداندن هنر و دیگر اموال غارت شده توسط نازی ها به فرزندان یهودی صاحبان. پس از آن دهها هزار نفر از آثار و کتابها و اشیاء فرهنگی که به پایان رسید تا در موزه های سراسر جهان شده اند.

کارلا Shapreau یک عضو ارشد در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی موسسه اروپایی مطالعات کار کرده است در مورد این موضوع از نازی غارت ابزار برای بیش از یک دهه است.

او می گوید: وجود دارد بسیاری از خانواده ها هنوز هم به دنبال سازهای اما به چالش کشیدن به آنها را ردیابی چون دولت سوابق فروشنده سوابق ادعای مصادره سوابق — همه چیز که باید در مقایسه با زمانی که به دنبال یک ابزار — پراکنده در سراسر بسیاری از کشورها است.

“هر ملتی دارای یک داستان است که تغذیه به این کلی داستان” Shapreau می گوید. “این همه اتصالات و بدون انجام تحقیقات جهانی آن را بسیار دشوار است برای قرار دادن تمام آن قطعه با هم.”

Shapreau تحقیقات کمک کرده است 72 سال Danièle خنوخ-Maillard پر کردن جاهای خالی در خود خانواده گذشته است.

بزرگنمایی این تصویر

Danièle خنوخ-Maillard و شوهرش مسیحی Maillard پناه از coronavirus در کلبه ییلاقی در Chamonix, فرانسه. این خنوخ-Maillard خانواده پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

این خنوخ-Maillard خانواده

خنوخ-Maillard که یهودی است و در نسل چهارم به اجرا خانوادگی, موسیقی, چاپ و نشر کسب و کار در پاریس. یک سال و نیم پیش Shapreau تماس او با لیست کامل از آنچه بود غارت از پدربزرگ و مادربزرگ او آپارتمان زمانی که آنها دستگیر شده بودند توسط نازی ها و به آشویتس تبعید در سال 1943.

“من می دانستم که هرگز آنچه را که آنها در زمان می گوید:” خنوخ-Maillard که در تماس Shapreau کار فوق العاده ای است. او می گوید: او پدر خود هرگز در مورد آن صحبت کردیم.

این inventoried لیست شامل پدربزرگ و مادربزرگ او فوق العاده کتابخانه موسیقی و تاریخی Erard پیانو پس از بازی توسط آهنگساز امانوئل Chabrier.

“Shapreau یافت که پیانو و آن شماره است می گوید:” خنوخ-Maillard. “پس اگر از آن است که تا کنون واقع آن را می تواند شناسایی شود.”

خنوخ-Maillard می گوید پدر او هرگز از تلاش برای بدست آوردن ابزار و یا هر چیز دیگری برگشت. او به یاد می آورد او یک کوپن برای دریافت رایگان پیانو.

“او رفت و به دریافت یک در یک انبار که در آن آنها تا به حال قرار دادن تمام پیانو که آنها را” او می گوید. “او فقط در زمان عادی پیانو و او آن را بازگشت به خانه و من یاد گرفتم که بازی در آن پیانو.”

با تشکر از Shapreau پژوهش خنوخ-Maillard می گوید او همچنین متوجه شد که چقدر یکی از پدربزرگ و مادربزرگ او غیر یهودی دوستان را به حفظ و حراست از موسیقی خود را کسب و کار. همانطور که نازی ها سعی Aryanize متعلق به یهودیان نگرانی پدربزرگ و مادربزرگ او سپرده شرکت خود را به یک دوست. او با تاخیر و مسدود شده و فروش آن اجازه داده است که پدرش به کسب و کار پس از جنگ. “من می دانستم که هرگز,” او می گوید.

پدر ژاک خنوخ مخفی کردن جنگ در یک روستای باغچه. جوان و ورزشی او می گوید: او گریخت و به پاریس در سال 1940 رکاب زدن برخی از 600 مایلی جنوب.

ناگفته سرقت و فروش

محققان می گویند این سخت است برای قرار دادن یک عدد در چگونه بسیاری از ابزار های به سرقت رفته بود توسط نازی ها و های مختلف وجود دارد تخمین می زند.

Shapreau می گوید در فرانسه بلافاصله پس از جنگ مورد 1500 سازهای ذکر شده به عنوان از دست رفته توسط کسانی که تا به حال جان سالم به هولوکاست. این لیست شامل نمی شود موسیقی های خطی, کتاب, نمره, موسیقی کتابخانه ها و دیگر musicalia غارت شده توسط نازی ها.

یک سال 1997 دولت فرانسه کمیسیون که نگاه به غارت اموال یهودیان را گزارش 8,000 پیانو از دست رفته پس از جنگ با 2,221 بازیافت.

بایگان Piketty می گوید: او نمی داند که چگونه بسیاری از پیانو شد و در آن سه انبارها در بهار سال 1945 اما او مورد مطالعه قرار حروف 3,000 پاریسی جستجو برای پیانو. او می گوید: در حدود نیمی از آنها ابزار خود را به عقب.

سوئیس ویولن-ساز خوانده شده را علامت ویلهلم که همچنین با حضور در کنفرانس پاریس می گوید کشورش ابزار نمایندگی های بیشتر همه چیز پیچیده با چک کردن اصالت به احتمال زیاد غارت ابزار و سپس آنها را در یک مقیاس بزرگ است.

“ما می توانید ببینید که پیش از جنگ وجود دارد کمتر از ابزار خوب و پس از جنگ وجود دارد مقدار زیادی از ابزار خوب در سوئیس” ویلهلم می گوید. “ما شده اند کاملا یک نوع توپی برای ابزار ما برای غارت هنر است.”

“شما پول دارید طلا و جواهر در مورد”

پاریس کارگاه غارت ابزار سازماندهی شده بود توسط پاسکال Bernheim که سر یک انجمن است که تلاش می کند برای ردیابی از دست ابزار است. او می گوید: یک ابزار اغلب در میان مردم ارزش ترین اموال.

“هنگامی که کسی به ترک خانه خود را در عجله او با او طول می کشد خود را با ارزش ترین وسایل,” او می گوید. “ویولن یا ابزار است که اغلب در نظر گرفته بسیار ویژه متعلق. و معمولا شما پول دارید طلا و جواهر در این مورد و شما در زندگی با آن است. و سپس شما یا نگه داشتن آن را با شما به عنوان طولانی به عنوان شما می توانید و یا شما آن را به فروش برساند چرا که شما نیاز به پول نقد به شدت و یا شما آن را به کسی که به شما اعتماد به آن را ذخیره کنید. و پس از آن سوال این است که چه اتفاقی می افتد به این ابزار اگر شما وجود ندارد به ادعای آن را به عقب؟”

Piketty می گوید: رفتن را از طریق مکاتبات مردم امید خود را برای پیدا کردن پیانو دلخراش بود.

“این نامه تقریبا همه نوشته شده و در همان زمان که اخراجی شروع شد به خانه آمده است,” او می گوید. “مردم تعجب اگر فرزندان و یا پدر و مادر خود را که تا به حال رفته دو سه و چهار سال باز خواهد گشت. آنجا بود امید. نیز وجود دارد امید پیدا کردن یک ابزار گرامی که در این مرکز از زمان های خوب و خاطرات خانواده قبل از جنگ است.”

Piketty می گوید مادام Roos نیست او پیانو را به عقب و یا همیشه شنیدن از دو دختر خود را دوباره.

او می خواند و از نامه ای از یک زن دیگر مادام Chwatt بود که دنبال پیانو متعلق به شوهرش بود که تبعید شده. Chwatt گفت که او نمی تواند تصور کنید که آهنگساز آمدن به خانه و پیدا کردن ساز خود را.

“من شوهر نمی تواند بدون او پیانو,” او نوشت. در پایان Chwatt رو پشت پیانو. اما شوهر او هرگز بازنگشت.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin buy instagram followersowsex geschichtenbrazzershd pornoxnxxxnxxredtubexnxxxhamsterkostenlose pornomecidiyeköy escortsmm panelmobil ödeme bozdurmaElektronik sigara