چه زمانی باید به نیویورک بازگشایی? فرماندار می گوید آن است که تماس خود را.

شهر نیویورک شهردار جدید پرده برداری مجموعه ای از داده ها آستانه جمعه برای کمک به تعیین زمانی که برای نرم کردن

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399

شهر نیویورک شهردار جدید پرده برداری مجموعه ای از داده ها آستانه جمعه برای کمک به تعیین زمانی که برای نرم کردن محدودیت های اعمال شده در طول بیماری همه گیر کوروناویروس اما او مکرر سیاسی مبارزه شریک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو بعد گفت: از آن خواهد شد تا به دولت نیست و این شهر را به این تصمیم.

"هیچ مقام های محلی می توانید باز کردن و یا بستن" کومو گفت و اشاره کرد که دولت ایجاد کرده است خود مجموعه ای از معیارهای در نظر گرفته شده برای اندازه گیری ایمنی از بازگشایی. "گفت: ما در آغاز آن را به یک استاندارد است که توسط داده می شود. هیچ سیاست در اینجا. چه امن امن است."

هر دو کومو و شهردار, بیل د Blasio گفت شده است که این شهر در میان سخت ترین ضربه در جهان با این ویروس است که بر روی هدف به آغاز بازگشایی اقتصاد در نیمه اول ماه ژوئن است.

د Blasio روز جمعه گفت که به منظور وارد اولین مرحله از بازگشایی از جمله تولید و خرده فروشی با منظقه وانت شهر باید اقامت در زیر آستانه برای سه چیز: روزانه تعداد زیادی از مردم مراجعه کننده به بيمارستان های مشکوک برای COVID-19 تعداد کل بیماران در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های دولتی و سراسر شهر بود در صد از مردم تست مثبت برای ویروس.

"اگر ما آن را انجام دهید اگر مردم به طرح چوب, چوب برای هدایت ما را به حرکت به مرحله 1 در دو اول یا هفته دوم ژوئن" شهردار گفت.

د Blasio قبلا گفت که هر سه معیار را به به سمت پایین حرکت هماهنگ برای 10 تا 14 روز برای شهرستان برای بازگشایی شده است.

"روز به روز تغییرات کوچک و فراز زندگی, ماده, کمتر," او گفت: در توضیح معیارهای جدید برای بازگشایی. "آنچه مهم تر در حال حاضر ماندن در سطح پایین و نگه داشتن آن است که راه و بنابراین ما در حال رفتن به صحبت کردن در مورد آستانه در حال حاضر."

کومو استانداردهای که اعمال می شود به تمام دولت ها بر اساس اطراف اقدامات از جمله این که آیا یک منطقه تا به حال به طور کلی کاهش در تعداد بستری شدن در بیمارستان و در دسترس بودن تخت بیمارستان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن