آیا سرشماری شمارش پایان ؟ اداره می فرستد 'هشدار دهنده' سیگنال مخلوط

بزرگنمایی این تصویر اداره آمار کارگردانی استیون Dillingham پوشیدن چهره و پوشش چاپ با کلمات "2020 سرش

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

اداره آمار کارگردانی استیون Dillingham پوشیدن چهره و پوشش چاپ با کلمات "2020 سرشماری" شهادت قبل از خانه نظارت کمیته پنج شنبه که این اداره در نظر دارد تا پایان شمارش "در اسرع وقت" با وجود حرفه ای مقامات قبلا گفته آنها تا اکتبر. 31 به پایان کامل ملی سر دفعات مشاهده شده است. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

اداره آمار در حال ارسال سیگنال های مختلط در مورد زمانی که آن برنامه را به پایان برساند تلاش به تعداد هر فرد زندگی در ایالات متحده برای سال 2020 سرشماری در میان نگرانی های رو به رشد در میان دموکرات ها در کنگره که کاخ سفید فشار گذاشته که این اداره برای جلوگیری از شمارش به زودی به صورت سیاسی به دست آورید.

مورد 4 از 10 خانوار در سراسر کشور شده اند شمارش نشده است و آمار خود نرخ پاسخ و حتی پایین تر در بسیاری از جوامع است.

برش کوتاه هفته های پایانی شمارش را افزایش می دهد خطر ابتلا به ترک کردن بسیاری از مردم از رنگ مهاجران و دیگر اعضای طول تاریخ undercounted گروه از اعداد جمع آوری شده است که پس از یک دهه به تعیین هر سهم دولت از کنگره صندلی, کالج انتخاباتی رای و حدود 1.5 تریلیون دلار در سال در مالیات فدرال دلار برای مدیکر پزشکی و دیگر خدمات عمومی است.

در آوریل اداره و تجارت, وزیر ویلبر راس یک مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب که نظارت این اداره خواسته کنگره به تمدید مهلت قانونی برای گزارش نتایج سرشماری به دلیل اداره گفت: آن نیاز به زمان بیشتری برای تکمیل قانون اساسی موظف سر تعداد در طول coronavirus بیماری همه گیر. تنها دموکرات ها باید قانون که خواهد عطا کند که به درخواست است.

این اداره در حال حاضر می گوید, با این حال, آن است که "کار برای تکمیل جمع آوری داده ها در اسرع وقت آن را به عنوان تلاش برای تطابق با قانون و مهلت های قانونی."

که به روز رسانی شد بی سر و صدا ارسال شده در وب سایت اداره روز شنبه هنگامی که یک کلید مرجع Oct. 31 — جدید تاریخ پایان این اداره مشغول به کار بود در زیر برای انجام در شخص مصاحبه با خانواده ها که نه پر کردن یک فرم سرشماری — حذف شد.

Arturo Vargas — مدیر عامل شرکت ملی انجمن لاتین انتخاب و منصوب مقامات صندوق آموزشی است که کمک به ترویج سرشماری مشارکت — به نام روز رسانی به وب سایت اداره "نگران کننده است."

"ما نگران و بیش از آنچه به نظر می رسد به عنوان یک ترک از درخواست برای زمان اضافی که هر دو در کاخ سفید و اداره آمار در حال حاضر به اذعان مورد نیاز است به صورت کامل و دقیق سرشماری" وارگاس در بیانیه ای گفت. "این است که خیلی دیر در حال حاضر برای اداره به تغییر دوره بعدی COVID-19 امداد قوانین که باید منعکس کننده واقعیت است."

کاخ سفید با توجه به این اداره به روز رسانی صفحه وب را درخواست برای اضافی $1 میلیارد دلار به صندوق "شتاب تلاش" برای اتمام شمارش "به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است." در پیشنهاد خود را برای امداد رسانی کمک های منتشر شده در روز دوشنبه و جمهوریخواهان در کنگره ارائه شده کمتر از نیمی از این مبلغ بدون مهلت پسوند.

در جلسه روز شنبه قبل از خانه نظارت و اصلاحات کمیته استیون Dillingham -- دفتر مدیر و یک تهمت منصوب به قانونگذاران بینش کمی به همین دلیل زمان تغییر ساخته شده بود.

تشکر. جیمی گومز, D-کالیفرنیا بارها و بارها خواسته Dillingham که آیا او از این اداره درخواست برای تمدید مهلت سرشماری.

اما Dillingham نمی پاسخ به این سوال است.

خواسته با تشکر. جان ساربانز D-Md., اگر او آگاه بود که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گزارش می خواهد به سرعت بپیچید تا شمارش به طوری که رئیس جمهور می تواند دریافت سرشماری apportionment تعداد تا پایان سال Dillingham پاسخ داد: "من می دانم از تمام دلایل بسیاری جز به می گویند که اداره آمار و دیگران واقعا می خواهند ما را به اقدام به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

اما بالا حرفه ای مقامات در دفتر از جمله تیم اولسون, مدیر دیپلم برای رشته عملیات را علنا هشدار داد پس ممکن است که این سازمان دیگر نمی تواند در دیدار با زمان مهلت.

فشرده با تشکر. رشیدا Tlaib D-Mich., Dillingham گفت که او "نمی تواند توافق" با اولسون ارزیابی و اشاره کرد این اداره است "بسیاری از ارزیابی های پیش از ما اینجا."

"رئیس جمهور تهمت و میچ مک کانل خواستار مردم آمریکا سرمایه گذاری خود را دستکاری سیاسی ما دموکراسی" Rep. کارولین Maloney, D-n. y. صندلی از خانه نظارت کمیته در بیانیه ای گفت: پس از شنیدن. "عجله سرشماری به اتمام بدان معنی است که سرشماری کارگران را نمی خواهد به اندازه کافی زمان برای پیگیری عدم پاسخ ضروری عملیات طراحی شده برای پیدا کردن و تعداد سخت ترین برای رسیدن به جوامع است."

دفتر رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., و کاخ سفید دفتر مطبوعاتی پاسخ نداده اند به NPR درخواست برای نظر.

رها Oct. 31 عنوان پایان تاریخ برای شمارش خواهد پرتاب سرشماری در حال حاضر طرح میتوانست توسط ماه تاخیر عمیق تر به آشفتگی به عنوان صدها نفر از هزاران نفر از اداره را درب سینه سعی کنید به شکل از چگونه به رفتار در شخص مصاحبه به عنوان بسیاری از کشورهای دست به گریبان با رشد شیوع کروناویروس در وسط فصل طوفان.

"آن تاریخ به این معنا نیست چیزی به من بعد از امروز" اداره آمار رسمی گفت: NPR روز چهارشنبه در سخنرانی خود در خواست نامش فاش نشود از ترس از اقدامات تلافی جویانه از مافوق برای صحبت کردن.

"شرم آور است چرا که ما بحث شده است این در سخنرانیها و گفتگو با کارکنان" رسمی اضافه شده است. "من صدمه دیده است که آنها به طور ناگهانی تغییر ذهن خود را."

اما محلی سرشماری دفاتر در انگلستان, New York, New Jersey و پورتوریکو هنوز در حال برنامه ریزی برای ادامه درب-ضربه زدن از طریق پایان ماه اکتبر به گفته جف Behler مدیر برای اداره نیویورک دفتر منطقه ای.

"ما در انجام هر کاری به شتاب?" Behler گفت: روز شنبه طی یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده توسط انجمن برای بهتر نیویورک. "من می گویند،"

روز چهارشنبه در یک جلسه کامل از nonanswers و میدان پاسخ به قانونگذاران سوالات Dillingham به نظر خاصی در مورد حداقل یک موضوع است.

مدیر اداره آمار شهادت دادند که او برای اولین بار در مورد تهمت برنامه را به تلاش برای محروم کردن مهاجران غیر مجاز از سرشماری اعداد استفاده می شود به reapportion کرسی در کنگره نه از هر داخلی بحث اما از یک گزارش خبری "اواخر روز جمعه" که گفت: "چنین بخشنامه ممکن است پایین آمدن."

"من قسم می خورم به آن در تمام طول روز تحت سوگند" Dillingham گفت: پس از Rep. Debbie Wasserman Schultz, D-Fla., به دنبال بی اعتقاد در یک کنترل از راه دور تصویری, خوراک, به یاد او که او تحت سوگند شهادت.

گومز, خانه دیگری عضو که پیوست شنوایی از راه دور به سوال Dillingham سمت چپ دفتر مدیر با هشدار شدید قبل از پله به دور از دوربین است.

"به نظر می رسد مانند وجود یک الگوی بارز است که شما در کنترل و در سرشماری" گومز گفت. "نام خود را در تاریخ در صورتی که این بدترین آمار تا کنون انجام شده توسط دولت ایالات متحده. شما نمی خواهید برای اجرای دور است و می گویند که این تنها به دلیل تهمت و دولت بعد از آن. شما مسئول خواهد بود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن