چه خبر فوق العاده پخش كردن, رویداد,'? و آن اتفاق افتاد با COVID-19?

بزرگنمایی این تصویر هتل متروپل در هنگ کنگ صفر برای یک سوپر, پخش كردن, رویداد در طول شیوع سارس در سال

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

هتل متروپل در هنگ کنگ صفر برای یک سوپر, پخش كردن, رویداد در طول شیوع سارس در سال 2003. K. Y. چنگ/South China Morning Post via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
K. Y. چنگ/South China Morning Post via Getty Images

ماه گذشته یک مرد رفت و به یک کنفرانس در سنگاپور و سپس در یک سفر اسکی به کوه های آلپ فرانسه.

آنچه که او نمی دانم زمانی که او وارد در رشته کوه های آلپ شد که او مبتلا به این ویروس در پشت COVID-19 شیوع.

در طول اقامت خود در اسکی ایجاد کرد به نظر می رسد او آلوده 11 نفر دیگر که پس از آن سفر به انگلستان و اسپانیا, سازمان بهداشت جهانی می گوید.

اوایل برآورد برای کروناویروس جدید نشان می دهد که میانگین فرد آلوده گسترش آن به 2 تا 3 نفر دیگر. اما این مرد اسکی ناشی از یک خوشه از موارد.

برخی از توصیف کرده اند این خوشه به عنوان یک "سوپر پخش كردن, رویداد" — که در آن یک فرد آلوده یک تعداد غیر منتظره ای بالا از مردم است. دکتر مایک رایان که مدیر اجرایی برای بهداشت و درمان اضطراری در هفته گذشته گفت: که آن را "خیلی زود" برای آن است که تماس — و آنها باور دارند که آنها گرفتار وضعیت قبل از آن مشتعل زنجیره ای است که می تواند به گسترش COVID-19 سراسر اروپا است.

که نمی خواهند به استفاده از اصطلاح "سوپر پخش" چون stigmatizes افراد است.

این نوع از موارد یک نگرانی جهانی بهداشت محققان زیرا آنها اکو یک الگوی آنها دیده می شود در گذشته بوده است ، فوق العاده, پخش كردن, وقوع انفجاری زنجیره انتقال در دیگر شیوع بیماری مانند سارس MERS و ابولا.

"کودک پوستر برای سوپر, پخش كردن, رویداد های اتفاق افتاده در طول شیوع سارس که در آن نسبت زیادی از موارد ترسیم شد و برگشت به هتل متروپل" می گوید: جسیکا Metcalf, یک متخصص در دانشگاه پرینستون. سارس است که مخفف زودتر coronavirus و مخفف سندرم حاد تنفسی.

در سال 2003 یک دکتر که تا به حال تحت درمان سارس بیماران بررسی می شود به یک اتاق در طبقه 9 از هنگ کنگ هتل. حداقل 13 نفر دیگر در طبقه مریض شدم و هنگامی که خود را floormates ترک کشور آنها به گسترش این بیماری به کانادا ویتنام و سنگاپور. یک زن از بازگشت به کانادا و سپس آلوده پسرش پیشرو به بیش از 100 مورد جدید در تورنتو بیمارستان جایی که او تحت درمان قرار گرفت.

در 2015 شیوع بیماری MERS در کره جنوبی و حدود دو سوم از انتقال از آمد فقط دو سوپر, پخش كردن, حوادث در بيمارستان که سریع دنبال گسترش ویروس می گوید: آدم Kucharski که تحقیقات پویایی بیماری های عفونی در لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری است. "در این وضعیت اگر شما [می تواند] جلوگیری از[اد] آن دو رویداد اتفاق می افتد, شما رو از شر بسیاری از شما شیوع" او می گوید.

در بیماری های رانده شده توسط سوپر, پخش كردن, قاعده کلی این است که "قانون 20/80" -- در حدود 20 ٪ از افراد مسئول در حداقل 80% از عفونت هر چند تعداد واقعی متفاوت است, بیماری Metcalf می گوید. اما الگویی که در آن شیوع رانده شده توسط تعداد نسبتا کمی از موارد دارای در سراسر چندین بیماری از جمله HIV و سل و حصبه به گفته محققان که به مطالعه بیماری الگوهای.

زیادی وجود دارد که هنوز ناشناخته در مورد آنچه باعث می شود فوق العاده ، محققان که مطالعه آن می گویند آن را ترکیبی از عوامل است که سخت به باز کردن.

حداکثر لاو مدل های عفونی بیماری پویایی در دانشگاه اموری. از کار خود را در انتقال ابولا در طول 2014-2015 بیماری در غرب آفریقا و او فکر می کند که رفتار اجتماعی نقش مهمی.

Lau پیدا کردم که فوق العاده, پخش كردن, حوادث تمایل به بیشتر اتفاق می افتد در اطراف افراد زیر 15 سال و یا بیش از 45. که می تواند به دلیل "آنهایی که جوان و یا آنهایی که مسن تر تمایل به دریافت بیشتر مردم برای بازدید و مراقبت از آنها را زمانی که آنها بیمار," او می گوید.

او همچنین فکر می کند زیست شناسی نقش دارد. افراد بیشتر احتمال دارد آلوده به دیگران زمانی که آنها در حال حمل و ریختن مقدار زیادی از ویروس.

جدید عفونت در میان بیماران و کارکنان اغلب اتفاق می افتد در بیمارستان که در آن مردم چون آنها واقعا بیمار است. سیستم ایمنی بدن خود را ضعیف هستند و آنها می توانند حمل حجم بیشتری از این ویروس نسبت به دیگر بیماران ممکن است آنها را بیشتر عفونی. آنها همچنین بیمارستان روش های که ممکن است در معرض دیگران به خود خون یا مایعات ریه.

هر دو بیولوژیکی و رفتاری عوامل باعث 2014 ابولا فوق العاده-پخش رویداد در یک مراسم تشییع جنازه در سیرالئون است. محبوب healer درمان بیماران ابولا از شیوع در کشور همسایه گینه قرارداد این بیماری و درگذشت. صدها نفر از عزاداران آمد به او و مراسم تشییع جنازه و کفن و دفن.

بدن افرادی که به تازگی فوت کرد هنوز هم می تواند ریختن ویروس ابولا می گوید: لاو. و در بسیاری از فرهنگ ها از جمله سیرالئون است سنتی برای عزاداران به شستن لباس و تماس مستقیم با بدن است. بیش از 300 ابولا در ترسیم شد به شفا دهنده مراسم تشییع جنازه که به زودی منفجر شد به شیوع است که ضعف بیمارستانها در جنوب شرق سیرالئون.

یکی دیگر از عوامل به بالا انتقال رویدادهای محلی محیط زیست مانند هوا مبتذل در فضاهای محصور و یا بسیاری از مردم به اشتراک گذاری همان فضا است.

تعداد افراد آلوده در هر موقعیتی بستگی دارد که چگونه عوامل خطر خط می گوید دیوید Heymann متخصص اپیدمیولوژی در لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری است. این است چگونه عفونی یک فرد است و در تنظیم آنها در نحوه رفتار آنها در اطراف دیگران — و اینکه آیا مردم آنها در حال تعامل با سلامت از جمله کارگران شستن دست های خود را اغلب و اقدامات دیگر برای محافظت از خود از عفونت است.

فوق العاده, پخش كردن, حوادث ممکن است اتفاق می افتد با کروناویروس جدید اما به نظر نمی رسد و باعث انفجاری شیوع آنها در روزهای اولیه از سارس می گوید: جیمی لوید-اسمیت است که به مطالعه چگونگی گسترش بیماری در UCLA. اما چرا ؟ "آیا این یک بیولوژیکی تفاوت بین این دو ویروس" او می گوید: "یا [باید] در واقع ما آموخته است که برخی از چیزهایی که در مورد چگونه برای مقابله با این ویروس ها و عفونت کنترل؟"

این سوالی است که چین مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری است تعمق بر اساس زود نتیجه گیری از یک گزارش جدید از این هفته: "تا به امروز هیچ شواهد و فوق العاده-پخش رویداد رخ داده در هر یک از چینی بهداشتی امکانات در خدمت COVID-19 بیماران" در این گزارش آمده. "اما ما نمی دانیم که آیا این است که با توجه به ماهیت ویروس خود را, و یا اینکه آیا این حوادث شده اند با موفقیت جلوگیری کرد."

سعی کنید و جلوگیری از سوپر, پخش كردن, حوادث, مقامات بهداشت عمومی می گویند مهم است سعی کنید برای پیدا کردن موارد اولیه برای کشف کردن که دیگری قرار گرفت و برای نگه داشتن افراد بیمار دور از کسانی که نیستند.

این استراتژی است که در تاریخ به 1800s اما آنها کار کرده اند و شامل گذشته همه گیر از جمله سارس در سال 2004 می گوید که. این حس مشترک استراتژی هستند بهترین راه می دانند که برای جلوگیری از یک بیماری جدید از گسترش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب